Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


alhambra schreef op 27-08-2024 om 17:59:

Poezenmeisje waar heb je deze foto's gevonden?

Ik heet geen poezemeisje, maar rechtermuisknop, afbeelding zoeken en je krijgt meerdere opties
Art Aware: She Who Tells a Story: vrouwelijke fotografen uit Iran en de Arabische wereld (aidaforoutan.blogspot.com)

Chantal2022 schreef op 27-08-2024 om 18:16:

[..]


De operatie leek geslaagd, maar maanden na dato kan de man nog steeds niet werken.


Een onbevoegde laten meedoen aan een operatie is uiteraard een heel slecht idee maar de patient had ernstig hoofdletsel opgelopen tijdens zijn werk, zonder operatie was hij waarschijnlijk helemaal niet in leven

Nou, gelukkig dan dat dat kind aanwezig was om te boren. Anders was ie vast doodgegaan. 

Dat de man na maanden nog niet kan werken lijkt me overigens ook normaal na zulk ernstig letsel. Neem aan dat je dat bedoelde te zeggen? 😉

Chantal2022 schreef op 27-08-2024 om 18:16:

[..]


De operatie leek geslaagd, maar maanden na dato kan de man nog steeds niet werken.


Een onbevoegde laten meedoen aan een operatie is uiteraard een heel slecht idee maar de patient had ernstig hoofdletsel opgelopen tijdens zijn werk, zonder operatie was hij waarschijnlijk helemaal niet in leven

Met zulke precieze handelingen vereist een jarenlang opleiding, een klein foutje en een partner, vader of zoon glijd gewoon het leven uit. 
Het is geen verband of gips aan leggen. 

Begrijp überhaupt niet waarom een puber daar bij is, zeker met een patiënt in die toestand. Een reanimatie gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Zelfs hulpverleners hebben daar nog altijd moeite mee. 

alhambra schreef op 27-08-2024 om 17:59:

Poezenmeisje waar heb je deze foto's gevonden?

Op Twitter (X)

Yumi schreef op 27-08-2024 om 18:21:

[..]

Ik heet geen poezemeisje, maar rechtermuisknop, afbeelding zoeken en je krijgt meerdere opties
Art Aware: She Who Tells a Story: vrouwelijke fotografen uit Iran en de Arabische wereld (aidaforoutan.blogspot.com)

Dank je. Het is een kunstuiting zie ik en de baby is gelukkig een pop!  

Echt absurd dit . 
Mantelzorger Wim moet zijn moeder óf schoonouders uit huis zetten .

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5467789/wim-zorgt-voor-zijn-moeder-en-schoonouders-maar-moet-nu-kiezen

Wil je oud worden? Gezond eten helpt, maar niet noodzakelijk als ze in de Blue Zones eten. Die stokoude mensen met een mediterraan dieet, daar zit veel fraude achter.

Worden we al jarenlang voorgelogen over de kerngezonde hoogbejaarden op Sardinië, Okinawa en Ikaria? - Joop - BNNVARA

wild-flower schreef op 28-08-2024 om 13:41:

Echt absurd dit .
Mantelzorger Wim moet zijn moeder óf schoonouders uit huis zetten .

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5467789/wim-zorgt-voor-zijn-moeder-en-schoonouders-maar-moet-nu-kiezen

Wat een stress als je ineens een brief krijgt met zo'n fikse dwangsom erin! Poeh!

Auwereel schreef op 28-08-2024 om 14:02:

Wil je oud worden? Gezond eten helpt, maar niet noodzakelijk als ze in de Blue Zones eten. Die stokoude mensen met een mediterraan dieet, daar zit veel fraude achter.

Worden we al jarenlang voorgelogen over de kerngezonde hoogbejaarden op Sardinië, Okinawa en Ikaria? - Joop - BNNVARA

Ik pak er gelijk een zak chips bij 🤭

wild-flower schreef op 28-08-2024 om 13:41:

Echt absurd dit .
Mantelzorger Wim moet zijn moeder óf schoonouders uit huis zetten .

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5467789/wim-zorgt-voor-zijn-moeder-en-schoonouders-maar-moet-nu-kiezen

Gelukkig zijn ze wel in gesprek over een oplossing 

madee schreef op 28-08-2024 om 14:26:

[..]

Ik pak er gelijk een zak chips bij 🤭

Begreep het al nooit. Zo gezond lijken mij die pasta-koolhydraten nu ook weer niet. 

Auwereel schreef op 28-08-2024 om 14:02:

Wil je oud worden? Gezond eten helpt, maar niet noodzakelijk als ze in de Blue Zones eten. Die stokoude mensen met een mediterraan dieet, daar zit veel fraude achter.

Worden we al jarenlang voorgelogen over de kerngezonde hoogbejaarden op Sardinië, Okinawa en Ikaria? - Joop - BNNVARA

Tja, ik wil ook helemaal niet 100+ worden.

Maar gezond en actief de 85 halen, graag.

Auwereel schreef op 28-08-2024 om 14:02:

Wil je oud worden? Gezond eten helpt, maar niet noodzakelijk als ze in de Blue Zones eten. Die stokoude mensen met een mediterraan dieet, daar zit veel fraude achter.

Worden we al jarenlang voorgelogen over de kerngezonde hoogbejaarden op Sardinië, Okinawa en Ikaria? - Joop - BNNVARA

Oooooooh.......Dat had ik niet verwacht. Nou ja, ergens ook een geruststelling.

wild-flower schreef op 28-08-2024 om 13:41:

Echt absurd dit .
Mantelzorger Wim moet zijn moeder óf schoonouders uit huis zetten .

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5467789/wim-zorgt-voor-zijn-moeder-en-schoonouders-maar-moet-nu-kiezen

Wat idioot dat er gelijk met een dwangsom gedreigd wordt. Er is nog geen eens echt onderzoek gedaan! Mooi dat ze in gesprek zijn, maar het lijkt mij dat je eerst in gesprek gaat en dan pas met een dwangsom gaat dreigen. Zeker omdat ze beweren ruimhartig te zijn mbt mantelzorgsituaties.

Auwereel schreef op 28-08-2024 om 14:02:

Wil je oud worden? Gezond eten helpt, maar niet noodzakelijk als ze in de Blue Zones eten. Die stokoude mensen met een mediterraan dieet, daar zit veel fraude achter.

Worden we al jarenlang voorgelogen over de kerngezonde hoogbejaarden op Sardinië, Okinawa en Ikaria? - Joop - BNNVARA

Ik hou van een mediterraan dieet, zal er geen 105 mee worden maar het is wel gezond ipv pasta eet ik volkoren rijst.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.