Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer

willem1959

willem1959

17-04-2022 om 15:29 Topicstarter

Mlah! schreef op 17-04-2022 om 15:23:

[..]

Ja, dat is wel een nadeel. Als je in de mannen gevangenis een zeepje laat vallen wordt niemand zwanger 😉.

Belangrijker nog, de seks was vrijwillig. Daar waar jij steeds roept dat vrouwen verkracht gaan worden. En degenen waar de gevangenen eerder wel last van hadden, waren de bewakers.

De seks was vrijwillig staat er. Maar het is nu dus een feit dat mannen gemakkelijk een vrouwenomgeving binnenkomen. Volgende stap is het damesuurtje in de sauna. En dat mag de sauna niet verbieden want discriminatie.

willem1959 schreef op 17-04-2022 om 15:29:

[..]

De seks was vrijwillig staat er. Maar het is nu dus een feit dat mannen gemakkelijk een vrouwenomgeving binnenkomen. Volgende stap is het damesuurtje in de sauna. En dat mag de sauna niet verbieden want discriminatie.

Het is geen man.

Mlah! schreef op 17-04-2022 om 15:30:

[..]

Het is geen man.

Tuurlijk wel.

willem1959 schreef op 24-03-2022 om 19:38:

dd4cc05e-3351-4efd-80b0-02ac84110ec1_1031x1111.jpeg

Je gelooft het niet?
Links zit Rachel McKinnon, wielrenster.

Sowieso een opgefokt activistisch typetje dit. Agressief toontje altijd op Twitter.

“This is bigger than sports and it’s about human rights,” McKinnon says. “By catering to cisgender people’s views, that furthers transgender people’s oppression. When it comes to extending rights to a minority population, why would we ask the majority? I bet a lot of white people were pissed off when we desegregated sports racially and allowed black people. But they had to deal with it.”

Gelijk ook weer racisme erbij halen. 
Hoe dan ook valt dit voor mij een beetje in hetzelfde als gewichtsklassen bij boksen. Daar zijn ook duidelijke klassen in. Bij sporten waar een aparte klasse is voor mannen en vrouwen zie ik niet hoe je hier omheen kan werken.

Nog een voorbeeld, dit is een vrouwelijke zwemster:

rs_1200x1200-220303055140-1200-Lia-Thomas.jpg?fit=around%7C1200:1200&output-quality=90&crop=1200:1200;center,top

Madamecannibale schreef op 17-04-2022 om 16:54:

[..]

Sowieso een opgefokt activistisch typetje dit. Agressief toontje altijd op Twitter.

“This is bigger than sports and it’s about human rights,” McKinnon says. “By catering to cisgender people’s views, that furthers transgender people’s oppression. When it comes to extending rights to a minority population, why would we ask the majority? I bet a lot of white people were pissed off when we desegregated sports racially and allowed black people. But they had to deal with it.”

Gelijk ook weer racisme erbij halen.
Hoe dan ook valt dit voor mij een beetje in hetzelfde als gewichtsklassen bij boksen. Daar zijn ook duidelijke klassen in. Bij sporten waar een aparte klasse is voor mannen en vrouwen zie ik niet hoe je hier omheen kan werken.

Nog een voorbeeld, dit is een vrouwelijke zwemster:

rs_1200x1200-220303055140-1200-Lia-Thomas.jpg?fit=around%7C1200:1200&output-quality=90&crop=1200:1200;center,top

Oftewel: de cisvrouwen kunnen barsten want deze groep mensen is veel belangrijker. Waar zijn onze rechten dan? 

Een paar van die types kunnen de hele vrouwensport om zeep helpen. Hopelijk sluiten ze ze snel uit bij sport en laten ze deze categorie enkel buiten mededinging sporten tot er eventueel genoeg zijn om een transcompetitie te starten. 

Niet elke transgender is voorstander van het op deze manier vervalsen van sportcompetities. Caitlyn Jenner, die kan meepraten over transgenderisme en sport, is hier bijvoorbeeld openlijk tegen. Veel vrouwen durven helaas niets te zeggen. 

redbulletje schreef op 17-04-2022 om 17:27:

Een paar van die types kunnen de hele vrouwensport om zeep helpen. Hopelijk sluiten ze ze snel uit bij sport en laten ze deze categorie enkel buiten mededinging sporten tot er eventueel genoeg zijn om een transcompetitie te starten.

Dit vind ik ook. Zo kunnen vrouwen nooit eerlijk sporten; de kijkers haken af, sponsoren verdwijnen...weg is je vrouwensport. Lekker dan.

Malibu2 schreef op 17-04-2022 om 17:31:

Niet elke transgender is voorstander van het op deze manier vervalsen van sportcompetities. Caitlyn Jenner, die kan meepraten over transgenderisme en sport, is hier bijvoorbeeld openlijk tegen. Veel vrouwen durven helaas niets te zeggen.

Dat klopt.  Ik begreep dat zij daarmee dan weer de woede van veel transgenders op de hals haalde, maar ik heb dat niet goed gevolgd verder. 

Mlah! schreef op 17-04-2022 om 15:30:

[..]

Het is geen man.

Sinds 2021 worden in New Jersey gevangenen ’gehuisvest’ naar de genderidentiteit van hun voorkeur.  Als een man als gendervoorkeur opgeeft "vrouw"  zie ik het nog steeds als een man.
Vindt dit wel een heel gemakkelijke manier om tussen vrouwen te zitten.

majorette2005 schreef op 17-04-2022 om 17:38:

[..]

Sinds 2021 worden in New Jersey gevangenen ’gehuisvest’ naar de genderidentiteit van hun voorkeur. Als een man als gendervoorkeur opgeeft "vrouw" zie ik het nog steeds als een man.
Vindt dit wel een heel gemakkelijke manier om tussen vrouwen te zitten.

Ik snap echt niet dat er met die gekte wordt meegedaan. Als je een penis hebt hoor je gewoon bij de mannen gehuisvest te worden. 

Lily. schreef op 17-04-2022 om 17:34:

[..]

Dat klopt. Ik begreep dat zij daarmee dan weer de woede van veel transgenders op de hals haalde, maar ik heb dat niet goed gevolgd verder.

Ja lekker dan... dus de rechten van de transgenders wegen zwaarder dan die van cis vrouwen in de sport? Sorry maar dat vind ik echt compleet bizar. Ik hoop dat er heel snel een aparte categorie komt want vrouwen(top)sport staat pas in de kinderschoenen vergeleken met de mannen sport. Dit is gewoon niet goed voor de vrouwensport.

Miraval schreef op 17-04-2022 om 18:50:

[..]

Ja lekker dan... dus de rechten van de transgenders wegen zwaarder dan die van cis vrouwen in de sport? Sorry maar dat vind ik echt compleet bizar. Ik hoop dat er heel snel een aparte categorie komt want vrouwen(top)sport staat pas in de kinderschoenen vergeleken met de mannen sport. Dit is gewoon niet goed voor de vrouwensport.

Inderdaad.  Vrouwen hebben er hard zat voor moeten knokken en dat wordt op deze manier helemaal verpest. Niet acceptabel! 

Tja, 2 vrouwen die zwangere worden in een vrouwengevangenis, gekker moet het niet worden .

😂😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.