Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

ik merk dat ik dit soort onderwerpen altijd uit de weg omdat t zoveel emoties van verdriet oproept. Uiteindelijk worden bijna heel t palestijnse volk uitgeroeid en blijven nog steeds veel mensen met oogkleppen en verdeelde hart opkomen voor netanhuy. Hij heeft ook letterlijk in een intervieuw benoemd dat het westen en amerika altijd achter hem zal blijven door de media, want er werd hem gevraagd of hij niet bang was dat ze niet achter hem meer zouden staan na zijn gruwelijke daden. Ik merk dat ik echt frustratie voel als mensen dingen roepen als dat hij gerechtvaardigd is dit te doen om zijn volk te beschermen. Dit is allang al geen kwestie meer van bescherming maar uitroeien van een totale bevolking zoals amerika met de indianenstammen hebben gedaan. Blijkbaar word alleen maar gedacht aan hoe we het beste kunnen overleven en dat is door het land over te nemen en dan deze totaal te vernietigen zodat er geen enkele vorm van bedreiging meer kan ontstaan. De palestijnen zijn er echter het dupe van want ze kunnen letterlijk niet eens vluchten naar andere panden. Dus ze zitten op slot en moeten blijven strijden en zien hoe alles om hen heen verstrooid worden en toch blijven ze sterk overeind. Ze worden niet eens erkend als vluchtelingen in het westen en maken weinig tot geen kans op een procedure. Ik vind het maar een rare wereld en vind het nog enger als ik reacties lees waarin de angst meer leeft voor hamas dan de daadwerkelijk terroristen. Het is al eerder door onderzoeken gebleken dat de mens vaker als schapen de kudde volgen en niet meer voor zich zelf nadenken of oprecht kunnen inzien dat je dit niet kan oplossen door twee staten gezien palestina geen kans van schijnen heeft en niets eens water of voedingsmiddelen krijgen. 
Het meest enge van alles is dat ik door chatgpt wilde laten verbeteren qua taal en zinsopbouw omdat ik beste warrig schrijf als ik mijn optechte gevoelens en gedachten wil delen maar deze aangeeft dat dit in strijd is met de regelgeving. Nog nooit eerder meegemaakt wel gezien dat vaker mensen worden gecencuurd als je bepaalde meningen deelt. Wat een narigheid allemaal.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.