Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

10-08-2022 om 14:57

Homo mannen vs. Hetero mannen

FatDog61 schreef op 12-08-2022 om 07:42:

Ik kende jaren geleden een homo stel. Ze woonden in Amsterdam in een buurt met nogal wat Marokkaanse probleemjongeren. Er was daar ook een groepje Marokkaanse jongeren die nogal wat overlast veroorzaakte, en op een gegeven moment kreeg dat ook de aandacht van de gemeente.

Van dit betreffende homo stel was in die buurt ook wel bekend dat ze homo waren. Maar op een of andere manier hebben ze wegens hun geaardheid nooit last gehad van de Marokkaanse probleemjongeren uit de buurt. [Quote aangepast]

Mijn homovrienden woonden ook in Amsterdam (geboren en getogen nog wel). Het zijn geen verwijfde types en lopen ook niet te kleffen in t openbaar maar toch zijn ze zich minder veilig gaan voelen door de enorm ten negatieve veranderde demografie van de stad en in t bijzonder bepaalde groepen. Ze zouden waarschijnlijk evengoed die stad zijn ontvlucht als ze hetero of vrouw waren. In Limburg voelen ze zich in elk geval een stuk prettiger.

FatDog61 schreef op 12-08-2022 om 10:11:

[..]

Ik zou niet weten in hoeverre dit klopt, maar ik vraag me nu af of een soortgelijk effect ook bestaat tussen hetero mannen en lesbische vrouwen.

Volgens mij willen hetero mannen lesbische vrouwen nogal eens omturnen in hetero vrouwen. Ze kunnen niet geloven dat die niet onder de indruk zijn van hun verpletterende charmes.

Deze vrouwen worden dan niet serieus genomen in hun keus, en er zijn ook veel vrouwen die seks hebben met vrouwen uit nieuwsgierigheid of omdat hun man dat graag wil. Ze willen de lesbische show zien. Mannen doen het niet graag met andere mannen als ze niet hetero of bi zijn. Vrouwen denken: "allà, proberen en kijken hoe dat is".

letterkoekje schreef op 12-08-2022 om 08:33:

[..]

Het is bewezen dat de meeste vrouwen heel goed overeen komen met de meeste homo-mannen. Of ze aantrekkelijk zijn, dat weet ik niet, volgens mij zeker niet allemaal. Maar het is een feit dat vrouwen in homo-mannen een soort gelijkgestemde vinden en iemand die hen dikwijls veel beter begrijpt dan een hetero-man. Gewoon omdat heel wat homo's veel vrouwelijke trekjes hebben. Vrouwen zien in een homo iemand 'als een van hen'.

En zoals hier gezegd werd, misschien is vriendschap met een homo makkelijker dan met een hetero.

Nee, natuurlijk niet allemaal. Logisch en dat geldt net zo goed voor hetero mannen en vrouwen. Hoewel aantrekkelijk natuurlijk ook een relatief begrip is, want wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander dan weer niet. 
Ik schreef het stukje ook deels vanuit mijzelf omdat ik op dit moment een heel fijn contact met een homo-man heb met wie ik inderdaad dingen bespreek die ik ook met vriendinnen zou bespreken. Heel grappig vind ik dat, nog nooit eerder zo meegemaakt namelijk.
En ja, deze homo-man vind ik daarnaast ook aantrekkelijk. Ik denk dat mijn hetero-man, met wie ik al jaren getrouwd ben en ook echt niet bij weg wil, het dus zeker als een voordeel ziet dat dit een homo-man is. Anders zou hij dit contact niet kunnen waarderen denk ik...

Tango schreef op 12-08-2022 om 13:38:

[..]

Nee, natuurlijk niet allemaal. Logisch en dat geldt net zo goed voor hetero mannen en vrouwen. Hoewel aantrekkelijk natuurlijk ook een relatief begrip is, want wat de een aantrekkelijk vindt, vindt de ander dan weer niet.
Ik schreef het stukje ook deels vanuit mijzelf omdat ik op dit moment een heel fijn contact met een homo-man heb met wie ik inderdaad dingen bespreek die ik ook met vriendinnen zou bespreken. Heel grappig vind ik dat, nog nooit eerder zo meegemaakt namelijk.
En ja, deze homo-man vind ik daarnaast ook aantrekkelijk. Ik denk dat mijn hetero-man, met wie ik al jaren getrouwd ben en ook echt niet bij weg wil, het dus zeker als een voordeel ziet dat dit een homo-man is. Anders zou hij dit contact niet kunnen waarderen denk ik...

Ja, ook dat is een punt natuurlijk.  Nu kun je je daar geheel vrij in voelen. En ook je man hoeft geen buikpijn te hebben 🤣

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

12-08-2022 om 16:41

Moosey schreef op 12-08-2022 om 10:55:

[..]

Oftewel homomannen die wel gepest/lastig gevallen/aangevallen worden doen iets fout? Nogal de omgekeerde wereld dit hè.

Het is uiteraard nooit je eigen schuld als je gepest, lastig gevallen of aangevallen wordt. Dat is altijd de schuld van de dader. Maar misschien is het wel mogelijk om de kans dat  het je overkomt, kleiner te maken.

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

12-08-2022 om 16:44

redbulletje schreef op 12-08-2022 om 10:59:

[..]

Mijn homovrienden woonden ook in Amsterdam (geboren en getogen nog wel). Het zijn geen verwijfde types en lopen ook niet te kleffen in t openbaar maar toch zijn ze zich minder veilig gaan voelen door de enorm ten negatieve veranderde demografie van de stad en in t bijzonder bepaalde groepen. Ze zouden waarschijnlijk evengoed die stad zijn ontvlucht als ze hetero of vrouw waren. In Limburg voelen ze zich in elk geval een stuk prettiger.

Wat homo mannen dan in ieder geval fout doen, is dat ze massaal blijven stemmen op politieke partijen die nog meer mensen van bepaalde groepen naar Nederland willen halen.

FatDog61 schreef op 12-08-2022 om 07:42:

Ik kende jaren geleden een homo stel. Ze woonden in Amsterdam in een buurt met nogal wat Marokkaanse probleemjongeren. Er was daar ook een groepje Marokkaanse jongeren die nogal wat overlast veroorzaakte, en op een gegeven moment kreeg dat ook de aandacht van de gemeente.

Van dit betreffende homo stel was in die buurt ook wel bekend dat ze homo waren. Maar op een of andere manier hebben ze wegens hun geaardheid nooit last gehad van de Marokkaanse probleemjongeren uit de buurt. Ik vraag me dan soms wel eens af wat ze dan kennelijk goed deden dat ze geen doelwit waren van pesterijen.

Je reinste victim blamen en dat stuk over dat gay-vrouwen gewoon te turnen zijn: wat een walgelijk fascistisch topic begint dit te worden, maar goed: je bent niet fout want één van je vrienden is een homo! Nee, geen verwijfde maar een goeie bij wie je het niet opvalt. KOTS

Dit zijn dezelfde mensen die vroeger kleurenblind waren, want de Turkse buur van verder op zonder hoofddoek is best aardig soms en zij ziet ook best modern en Nederlands uit en praat bijna zonder accent: dus een goeie. 

als ze het verbergen dat ze homo zijn worden ze meschien niet bedrijgt maar dan kunnen ze dus zich zelf nieyt zijn

WickedCurlew89

WickedCurlew89

12-08-2022 om 23:54

FatDog61 schreef op 12-08-2022 om 16:41:

[..]

Het is uiteraard nooit je eigen schuld als je gepest, lastig gevallen of aangevallen wordt. Dat is altijd de schuld van de dader. Maar misschien is het wel mogelijk om de kans dat het je overkomt, kleiner te maken.

Op welke manier denk je dat homo's die kans kunnen verkleinen? Daar heb je ideeën over, anders noem je het niet.

Ben benieuwd.

Hetvrijewoord schreef op 12-08-2022 om 23:54:

[..]

Op welke manier denk je dat homo's die kans kunnen verkleinen? Daar heb je ideeën over, anders noem je het niet.

Ben benieuwd.

Dat kun je toch zelf wel bedenken. Ik heb ook een homostel als vrienden. Voor hun eigen veiligheid lopen ze bv niet hand in hand en tonen geen genegenheid naar elkaar in het openbaar. 

ja door niet hand in hand te lopen en niet zoenen en kledij geen oorringen geen handtas geen roze maar dan kunnen ze dus zich zelf niet zijn

WickedCurlew89

WickedCurlew89

13-08-2022 om 01:55

watertoren schreef op 13-08-2022 om 00:25:

[..]

Dat kun je toch zelf wel bedenken. Ik heb ook een homostel als vrienden. Voor hun eigen veiligheid lopen ze bv niet hand in hand en tonen geen genegenheid naar elkaar in het openbaar.

Ik kan van alles zelf bedenken maar hoor het graag van diegene die de opmerking maakt. Gek hè?

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

13-08-2022 om 02:33

-knip, homofobie, victim blaming, discriminatie 

FatDog61 schreef op 13-08-2022 om 02:33:

[Quote verwijderd]

Het woord afwijkend stoort me al.... wie bepaalt of het afwijkend is...

Maar los daarvan: dit geeft toch precies aan waar het om gaat, of ben ik nou gek?

Geloof wordt niet achter de voordeur beleeft. Fiets maar eens 5 km door een dorp of stad en tel het aantal kruizen en religueze symbolen op gebouwen, of ga op zondag ochtend 9.30/9.45 uur de straat op en god roept luidskeels. Wat een onzin en lelijk facisme verkoop jij to. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.