Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

10-08-2022 om 14:57

Homo mannen vs. Hetero mannen

Madamecannibale schreef op 10-08-2022 om 17:16:

[..]

Ik ben benieuwd of er ook nog een verschil zit tussen homoseksueel en lesbisch. Gevoelsmatig hoor ik minder vaak in de media over geweld tegen lesbische vrouwen.

Vanmiddag op de (Belgische) televisie een interview met een professor nav van een hoofdpunt in het journaal. Geweld tegen homo's gebeurt veel meer dan er berichtgeving over is.
Professor: alhoewel veel mensen beweren geen probleem te hebben met bijvb twee mannen die hand in hand lopen, hebben veel mensen daar effectief een groot probleem mee.  Maar ze willen dat (voorlopig?) niet toegeven. Vrouwen die hand in hand lopen worden veel meer getolereerd. En daar zit een beetje 'geschiedenis' achter: al jaaaren lopen vrouwen gearmd over de straat, ook op de dansvloer kan men 2 vrouwen met mekaar zien dansen. Die dingen hebben wij nooit van mannen gezien en daarom staat de maatschappij daar nog een heel stuk verder achter.

Aldus de professor.

FatDog61 schreef op 10-08-2022 om 20:33:

Laat ik dan een paar concrete vragen stellen.

Worden homo mannen in Nederland gediscrimineerd op de arbeidsmarkt?
Worden homo mannen in Nederland gediscrimineerd op de woningmarkt?

Ja en ja. Zie de link die eerder geplaatst werd van movision, daar staan vrij harde cijfers uit betrouwbare bronnen. 

Mijn vraag heb je nog niet beantwoordt… ben jij een heteroseksuele man die een onvervulde seksuele behoefte heeft?

letterkoekje schreef op 10-08-2022 om 22:06:

[..]

Vanmiddag op de (Belgische) televisie een interview met een professor nav van een hoofdpunt in het journaal. Geweld tegen homo's gebeurt veel meer dan er berichtgeving over is.
Professor: alhoewel veel mensen beweren geen probleem te hebben met bijvb twee mannen die hand in hand lopen, hebben veel mensen daar effectief een groot probleem mee. Maar ze willen dat (voorlopig?) niet toegeven. Vrouwen die hand in hand lopen worden veel meer getolereerd. En daar zit een beetje 'geschiedenis' achter: al jaaaren lopen vrouwen gearmd over de straat, ook op de dansvloer kan men 2 vrouwen met mekaar zien dansen. Die dingen hebben wij nooit van mannen gezien en daarom staat de maatschappij daar nog een heel stuk verder achter.

Aldus de professor.

Daar heeft die professor misschien wel een punt. Ik zie genoeg gewone vriendinnen, zussen, moeders en dochters die hand in hand of gearmd lopen. Zelf doe ik dat ook regelmatig. Maar bij bevriende mannen zie je dat inderdaad zelden. Misschien zijn mensen er inderdaad meer aan gewend bij vrouwen en denken ze er niet echt over na.

Wel erg trouwens dat geweld dus veel vaker gebeurd dan wij meekrijgen.

Ik ben echt blij dat mijn zoon geen homo is! Waarom, heb ik dan iets tegen homo's ? Ik heb helemaal niks tegen homo's maar ik ben er van overtuigd dat hij dan een moeilijker leven zou hebben. Het is al een aantal jaren geleden hoor maar 2 homomannen zijn hier echt helemaal in elkaar geslagen door het soort mannen die ook naar vrouwen sissen. 

En dan denk ik aan mijn neef. Een hele mooie man die veel sjans had en verkering had met de mooiste vrouwen. Mannen keken tegen hem op en hij had heel veel vrienden. Maar het was allemaal toneelspel van hem want hij viel op mannen en durfde niet uit de kast te komen. Het toneelspel kon hij niet vol houden toen hij de man van zijn dromen tegen kwam en tot over zijn oren verliefd werd. Hij kwam dus uit de kast en was ineens niet meer zo populair. In mijn familie was er geen probleem met zijn homo zijn maar hij is toch zo depressief geraakt door andere mensen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Wij weten nog steeds niet precies waarom want hij deed zich vrolijk voor. Hij heeft zichzelf opgehangen zonder afscheidsbrief. Misschien was het een schreeuw om hulp en niet echt zijn bedoeling om zich echt van het leven te beroven.

LonelyCorgi67

LonelyCorgi67

11-08-2022 om 00:03

Doemijdieglazenbol schreef op 10-08-2022 om 22:06:
Mijn vraag heb je nog niet beantwoordt… ben jij een heteroseksuele man die een onvervulde seksuele behoefte heeft?

Waarom wil je dat zo graag weten?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

11-08-2022 om 06:30

FatDog61 schreef op 11-08-2022 om 00:03:

[..]

Waarom wil je dat zo graag weten?

Omdat je denkt dat homo’s makkelijker aan seks komen dan heteromannen. 

Ik denk dat het in het algemeen klopt dat homomannen die dat willen en een beetje extravert zijn, gemakkelijk aan seks komen. Als je meer seks wil, kun je het natuurlijk gewoon eens proberen FatDog. Je gaat op een Gay seksdating app, naar een homo-ontmoetingsplaats of naar een club met een darkroom en dan experimenteer je wat. Als het je bevalt, heb je de jackpot gewonnen! 

Ik begrijp niet waarom makkelijker aan seks komen zou betekenen dat je niet mag klagen over agressie op straat en bijvoorbeeld ook pesten door buurtgenoten. Want dat is eigenlijk het enige waar ik zie dat nog structureel over geklaagd wordt. Mij lijkt dat daar stevig over doorgeklaagd moet worden en dat het liefst met wortel en tak moet worden uitgeroeid. Zou een mens dat maar moeten accepteren omdat hij tenslotte net zoveel/zo weinig problemen heeft met het vinden van werk en een woning en gemakkelijk seks kan krijgen? Lijkt me toch niet. 

watertoren schreef op 10-08-2022 om 23:57:

Ik ben echt blij dat mijn zoon geen homo is! Waarom, heb ik dan iets tegen homo's ? Ik heb helemaal niks tegen homo's maar ik ben er van overtuigd dat hij dan een moeilijker leven zou hebben. Het is al een aantal jaren geleden hoor maar 2 homomannen zijn hier echt helemaal in elkaar geslagen door het soort mannen die ook naar vrouwen sissen.

En dan denk ik aan mijn neef. Een hele mooie man die veel sjans had en verkering had met de mooiste vrouwen. Mannen keken tegen hem op en hij had heel veel vrienden. Maar het was allemaal toneelspel van hem want hij viel op mannen en durfde niet uit de kast te komen. Het toneelspel kon hij niet vol houden toen hij de man van zijn dromen tegen kwam en tot over zijn oren verliefd werd. Hij kwam dus uit de kast en was ineens niet meer zo populair. In mijn familie was er geen probleem met zijn homo zijn maar hij is toch zo depressief geraakt door andere mensen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Wij weten nog steeds niet precies waarom want hij deed zich vrolijk voor. Hij heeft zichzelf opgehangen zonder afscheidsbrief. Misschien was het een schreeuw om hulp en niet echt zijn bedoeling om zich echt van het leven te beroven.

Wauw wat ontzettend triest hem en voor jullie.  

chad-incel-lol.jpg

Ik krijg wel een beetje een incel-alert van dit topic. Ik kan mij ook wel voorstellen dat wanneer je de linker man bent op dit plaatje en je hebt net een heel weekend van het type aan de rechterkant gezien, dat je denkt: hebben die het nou echt zo moeilijk? Moeilijker dan ik? Zij hebben tenminste wel seks. 

FancyDuck29

FancyDuck29

11-08-2022 om 09:10

Mija schreef op 11-08-2022 om 07:49:

Ik denk dat het in het algemeen klopt dat homomannen die dat willen en een beetje extravert zijn, gemakkelijk aan seks komen. 

Zou dat voor hetero's niet hetzelfde zijn? Dat als je een beetje extravert bent, charisma hebt en er leuk uitziet je makkelijk aan seks komt?

Lieveheersbeest schreef op 11-08-2022 om 09:10:

[..]

Zou dat voor hetero's niet hetzelfde zijn? Dat als je een beetje extravert bent, charisma hebt en er leuk uitziet je makkelijk aan seks komt?

Ja, alleen komen die mannen niet in een botenparade voorbij varen, zelfs niet tijdens Sail. En zij halen meestal niet in grote getalen het nieuws. 

Lieveheersbeest schreef op 11-08-2022 om 09:10:

[..]

Van wat ik uit vrienden en vriendinnen uit de gay scene hoor is dat de mannen die echt graag seks willen en het niet zoveel uitmaakt met wie wel een stuk gemakkelijker aan seks komen. Het cliché is niet helemaal uit het niets ontstaan.

Daar staat weer tegenover dat het vooral voor jonge mannen soms weer lastiger is een serieuze relatie te vinden.

Elke geaardheid heeft voor en nadelen maar in elkaar geslagen worden om je geaardheid gebeurd zelden als hetero. 

Verder snap ik ook niet echt wat je met dit topic wil.

heteromannen komen net zo makkelijk aan seks. Je loopt de hoerenstraat in en je hebt seks. Dat argument geldt niet

Is 'aan sex komen' het enige wat mensen/mannen betrachten?
Zijn er niet meer waarden in het leven?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

11-08-2022 om 10:19

Madamecannibale schreef op 11-08-2022 om 09:40:

[..]

Van wat ik uit vrienden en vriendinnen uit de gay scene hoor is dat de mannen die echt graag seks willen en het niet zoveel uitmaakt met wie wel een stuk gemakkelijker aan seks komen. Het cliché is niet helemaal uit het niets ontstaan.

Daar staat weer tegenover dat het vooral voor jonge mannen soms weer lastiger is een serieuze relatie te vinden.

Elke geaardheid heeft voor en nadelen maar in elkaar geslagen worden om je geaardheid gebeurd zelden als hetero.

Verder snap ik ook niet echt wat je met dit topic wil.

Maar dat geldt ook voor heteromannen, er is altijd wel iemand die wil. Maar je kunt nou eenmaal geen 10 qua uiterlijk verwachten als je zelf een drietje bent.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.