Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Gemeente Amsterdam beticht van discriminatie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 18:48

DS1971 schreef op 16-10-2022 om 18:34:

[..]

Maar het was niet maar één. Het waren alle religieuze organisaties.

Ik heb verder nog nooit gehoord van geweld tegen homoseksuelen door FvD of BBB aanhangers.

Dat jij het niet gehoord hebt zegt niet dat het er niet is.

DS1971

DS1971

16-10-2022 om 18:49 Topicstarter

Elaine68 schreef op 16-10-2022 om 18:43:

[..]

Ik denk dat religies zich blijven afzetten tegen LGBTQ. Ze kunnen nu eenmaal de thora/bijbel/koran niet herschrijven.

We zijn een heel eind als religies geweld afwijzen tegen LGBTQ. Gezien Sodom en Gomorra ook al een stap te ver misschien.

Ik ben volmondig met je eens dat religies achterhaald zijn en op gespannen voet staan met de grondwet. Reden om maar eens de bevoorrechte positie te strippen.

DS1971

DS1971

16-10-2022 om 18:49 Topicstarter

Elaine68 schreef op 16-10-2022 om 18:48:

[..]

Dat jij het niet gehoord hebt zegt niet dat het er niet is.

Graag de cijfers dan.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 18:51

DS1971 schreef op 16-10-2022 om 18:49:

[..]

Graag de cijfers dan.

Neenee, ik heb jou de cijfers gevraagd, jij bent dit topic gestart en graag zie ik jouw beweringen gestaafd met cijfers.

Het is erg jammer dat het nu een discussiepunt is wie er verantwoordelijk is voor geweld tegen LGBTHQI terwijl AL het geweld veroordeeld zou moeten worden vanuit alle kanten en groepen. Door nu te schermen met discriminatie neem je het hele onderwerp niet serieus want wie wil er nu niet openlijk verklaren juist tegen dit geweld te zijn?

Miraval schreef op 16-10-2022 om 18:52:

Het is erg jammer dat het nu een discussiepunt is wie er verantwoordelijk is voor geweld tegen LGBTHQI terwijl AL het geweld veroordeeld zou moeten worden vanuit alle kanten en groepen. Door nu te schermen met discriminatie neem je het hele onderwerp niet serieus want wie wil er nu niet openlijk verklaren juist tegen dit geweld te zijn?

Dat doet TO zelf door dingen te roepen als niet in mijn land, dan ben je moeilijk serieus te nemen. Zeker als je daar achter aan roept FvD en BBB doen nooit wat fout tegen homo's...ik bedoel is dit een dit topic een foute grap ofzo? 

DS1971

DS1971

16-10-2022 om 18:55 Topicstarter

Elaine68 schreef op 16-10-2022 om 18:51:

[..]

Neenee, ik heb jou de cijfers gevraagd, jij bent dit topic gestart en graag zie ik jouw beweringen gestaafd met cijfers.

De cijfers over dat het geweld vooral uit de religieuze hoek komt.

Ik vraag jou om de cijfers dat het ook uit de FvD en BBB hoek komt. Maar dan is het ineens weer een belachelijke vraag? 

Lekker hypocriet zo.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 18:55

Miraval schreef op 16-10-2022 om 18:52:

Jij vindt het jammer, ik wil cijfers zien van de meneer die altijd met cijfers schermt.

Ik verklaar hierbij openlijk dat ik tegen geweld tegen LGBTHQ ben, maar ik ben niet gevraagd. Dat kan gezien worden als dicriminatie, waarom moet de een zich wel uitspreken en de ander niet.

DS1971

DS1971

16-10-2022 om 18:56 Topicstarter

rebmaaviv schreef op 16-10-2022 om 18:53:

[..]

Dat doet TO zelf door dingen te roepen als niet in mijn land, dan ben je moeilijk serieus te nemen. Zeker als je daar achter aan roept FvD en BBB doen nooit wat fout tegen homo's...ik bedoel is dit een dit topic een foute grap ofzo?

Waarom lieg je alles bij elkaar en ben je alleen maar bezig met dit topic verzieken?

DS1971 schreef op 16-10-2022 om 18:55:

[..]

Lekker hypocriet zo.

It takes one to know one. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 18:58

DS1971 schreef op 16-10-2022 om 18:55:

[..]

De cijfers over dat het geweld vooral uit de religieuze hoek komt.

Ik vraag jou om de cijfers dat het ook uit de FvD en BBB hoek komt. Maar dan is het ineens weer een belachelijke vraag?

Lekker hypocriet zo.

Wat ben jij een enorme draaier. In andere topics kom je met cijfers schermen en hier start je een topic en weigert cijfers te geven. 

Overigens hoef ik niet met cijfers te komen als ik zeg:
"Dat jij het niet gehoord hebt zegt niet dat het er niet is." Dat is namelijk gewoon een waarheid als een koe.

rebmaaviv schreef op 16-10-2022 om 18:53:

[..]

Heel eerlijk? Ik vind iedereen die dit soort ideeën aanhangt niet thuishoren in een vrije samenleving. Maakt mij geen zak uit welke religie iemand aanhangt. Dat past gewoon niet in onze samenleving en deze ideeën moeten in de kern aangepakt worden. Bij alle religies en organisaties.

Daarom zou het Feyenoord ook sieren om maatregelen te nemen tegen hun aanvoerder. Want deze aanvoerder heeft een flinke fanbase en dit soort uitspraken komen de acceptatie gewoon niet ten goede. Is het nu zo moeilijk om als religie of organisatie zulke ideeën scherp te veroordelen?

Elaine68 schreef op 16-10-2022 om 18:55:

[..]

Jij vindt het jammer, ik wil cijfers zien van de meneer die altijd met cijfers schermt.

Ik verklaar hierbij openlijk dat ik tegen geweld tegen LGBTHQ ben, maar ik ben niet gevraagd. Dat kan gezien worden als dicriminatie, waarom moet de een zich wel uitspreken en de ander niet.

Maar er zijn meerdere brieven geschreven aan verschillende gemeenschappen. Hoezo is het discriminerend wanneer het naar een Moskee gestuurd wordt? Ik zie daar even het verband niet zo duidelijk denk ik... 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 19:04

Miraval schreef op 16-10-2022 om 18:58:

[..]

Heel eerlijk? Ik vind iedereen die dit soort ideeën aanhangt niet thuishoren in een vrije samenleving. Maakt mij geen zak uit welke religie iemand aanhangt. Dat past gewoon niet in onze samenleving en deze ideeën moeten in de kern aangepakt worden. Bij alle religies en organisaties.

Daarom zou het Feyenoord ook sieren om maatregelen te nemen tegen hun aanvoerder. Want deze aanvoerder heeft een flinke fanbase en dit soort uitspraken komen de acceptatie gewoon niet ten goede. Is het nu zo moeilijk om als religie of organisatie zulke ideeën scherp te veroordelen?

Mensen mogen homosexualiteit gewoon afwijzen hoor. Net als sex buiten het huwelijk. Of alcohol. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

16-10-2022 om 19:05

Miraval schreef op 16-10-2022 om 19:01:

[..]

Maar er zijn meerdere brieven geschreven aan verschillende gemeenschappen. Hoezo is het discriminerend wanneer het naar een Moskee gestuurd wordt? Ik zie daar even het verband niet zo duidelijk denk ik...

De moskee ervaart dat zo. Hebben de synagoge en kerk al getekend?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.