Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Vooral de reacties baren me zorgen, komt er een revolutie als Trump toch de verkiezingen verliest?

Daglichtlamp schreef op 31-05-2024 om 12:51:

Vooral de reacties baren me zorgen, komt er een revolutie als Trump toch de verkiezingen verliest?

die hij zelf natuurlijk weer enorm voert. 

Daglichtlamp schreef op 31-05-2024 om 12:51:

Vooral de reacties baren me zorgen, komt er een revolutie als Trump toch de verkiezingen verliest?

Tsja, Trumpkamp heeft na de coupepoging 4 jaar extra tijd gekregen om zich voor te bereiden en te zorgen dat ze het de tweede keer effectiever aanpakken. Ik hoop maar dat de huidige regering dat scenario serieuzer neemt dat ze destijds deden en voorbereid zijn voor het geval dat. 

Hij is veroordeeld begrijp ik? Ik zou het raar vinden als hij dan nog president zou kunnen worden met een strafblad.

Dietloverzzz schreef op 01-06-2024 om 18:36:

Hij is veroordeeld begrijp ik? Ik zou het raar vinden als hij dan nog president zou kunnen worden met een strafblad.

Dat kan blijkbaar wel gewoon in de VS. 

EnglishmaninNewYork schreef op 13-06-2024 om 12:43:

[..]

Oeh... wat als? Stel, ze vallen allebei uit voor de verkiezingen of zou het er dan juist alleen maar erger op worden?

Ik weet niet wie ze als als potentieel vicepresident op het biljet gaan zetten.

Daglichtlamp schreef op 13-06-2024 om 12:48:

[..]

Ik weet niet wie ze als als potentieel vicepresident op het biljet gaan zetten.

Of er komen geheel nieuwe verkiezingsrondes! Waarbij alle opties weer openstaan (behalve Biden en Trump). Dat zou wel een interessant scenario opleveren. 

EnglishmaninNewYork schreef op 13-06-2024 om 13:20:

[..]

Of er komen geheel nieuwe verkiezingsrondes! Waarbij alle opties weer openstaan (behalve Biden en Trump). Dat zou wel een interessant scenario opleveren.

https://www.hln.be/verkiezingen-vs/wat-zijn-de-gevolgen-voor-de-amerikaanse-verkiezingen-als-een-presidentskandidaat-overlijdt~a067fcc7/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Dit ging over de vorige verkiezingen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.