Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Agressieve meerderen in het publieke domein ( Van Nieuwkerk, Degeneres, etc)

Herfstappeltaart schreef op 21-11-2022 om 13:19:

[..]

Nee dat bedoel ik niet en dat staat er ook niet.

Hij is gewoon fout en moet dat erkennen. 

Matthijs van Nieuwkerk vertrekt bij BNNVARA na Volkskrant-onthullingen - https://nos.nl/l/2453268

Holy fuck, hoe krijgt hij het uit zijn mond.

"Het feit dat mijn werkgever openlijk twijfelt aan mijn oprechtheid.."

Die man heeft echt een plaat voor zijn kop, dat hij zelf niet eens ziet dat zijn verklaring niet eens excuses te noemen te zijn.

Lollypopje schreef op 21-11-2022 om 13:49:

Matthijs van Nieuwkerk vertrekt bij BNNVARA na Volkskrant-onthullingen - https://nos.nl/l/2453268

Die man heeft echt een plaat voor zijn kop, dat hij zelf niet eens ziet dat zijn verklaring niet eens excuses te noemen te zijn.

BNNVara wist al lang van de misstanden en deden niks, nu gaan ze de moraalridder weer uithangen??

Muurbloem1985 schreef op 21-11-2022 om 14:01:

[..]

BNNVara wist al lang van de misstanden en deden niks, nu gaan ze de moraalridder weer uithangen??

Ik reageerde daar al op in een andere post en ben dat volledig met je eens. Ook zij zijn hypocriet en fout, maar Mathijs moet dien alsof zijn verklaring nu zo oprecht en geloofwaardig over kwam, want dat was die naar mijn mening zeker niet.

Lexus

Lexus

21-11-2022 om 14:04 Topicstarter

Lollypopje schreef op 21-11-2022 om 13:49:

hahaha wat een zielig "nee jij kan het niet uitmaken (lees mij aanspreken op klote gedrag) want ik maak het zelf uit"

Deze man gaat geen introspectie vertonen of begrijpen dat wat hij deed echt niet kon. Het feit dat hij én niet reageerde, een maand lang, op de journalisten, én een eerste reactie gaf die schijnbaar erg ongepast was, én situationeel klote gedrag vertoonde (hij wist heel goed waar hij het wel en niet kon doen) maakt hem een gevaarlijk en enge man imho. En ja, ik kan me voorstellen dat psychologen daar bepaalde persoonlijkheidskenmerken in herkennen. 

Zit er dan nu nog iemand bij BNNVara die destijds verantwoordelijk was?

Lollypopje schreef op 21-11-2022 om 14:03:

[..]

Ik reageerde daar al op in een andere post en ben dat volledig met je eens. Ook zij zijn hypocriet en fout, maar Mathijs moet dien alsof zijn verklaring nu zo oprecht en geloofwaardig over kwam, want dat was die naar mijn mening zeker niet.

Tsja mvn is te ver gegaan in sommige gevallen, daar is bijna iedereen het mee eens, maar hij kan zich nu niet meer verdedigen en hoe zijn kop er af wordt gehakt vind ik wel erg ver gaan.

Muurbloem1985 schreef op 21-11-2022 om 14:07:

[..]

Tsja mvn is te ver gegaan in sommige gevallen, daar is bijna iedereen het mee eens, maar hij kan zich nu niet meer verdedigen en hoe zijn kop er af wordt gehakt vind ik wel erg ver gaan.

Hij heeft voldoende kansen gehad om zich te verdedigen. De Volkskrant heeft hem meerdere malen benaderd maar hij weigerde mee te werken, pas toen het artikel echt verscheen kwam hij met een halfslachtige verklaring. Dus hij heeft er ook wel zelf een beetje naargemaakt.

Poezie schreef op 21-11-2022 om 13:30:

[..]

Hij is gewoon fout en moet dat erkennen.

Ja dat ontkent niemand hier hoor. Lees eens goed.

[..]

Ja, nu voelt hij zich in de steek gelaten en de geslagen hond. En ik gok zomaar dat er heel wat mensen zijn die jaren geleden door hem thuis zaten met een burn-out die nu denken, zo Matthijs, jouw beurt, dat voelde voor mij ook zo toen jij mijn kop eraf hakte.

[..]

Er zit dus een nieuwe directeur die er niets mee te maken heeft gehad, zij zat daarvoor ook niet bij BNN-Vara. 

Hoe moet zij dan wel reageren volgens jou en alle anderen die dit hypocriet, moraalridders enz noemen? 

[..]

Dit dus. Het moet veel breder getrokken worden dan alleen het slachtofferen van Matthijs van N. Lekker makkelijk.

Rondstruiner schreef op 21-11-2022 om 14:34:

[..]

Er zit dus een nieuwe directeur die er niets mee te maken heeft gehad, zij zat daarvoor ook niet bij BNN-Vara.

Hoe moet zij dan wel reageren volgens jou en alle anderen die dit hypocriet, moraalridders enz noemen?

De mensen die toen verantwoordelijk waren/meededen aan dit gedrag ook bekend maken en ter verantwoording roepen.

[..]

Hoezo, hij kan zich niet verdedigen? Hij is toch niet dood, hij kan zich prima verdedigen.

Herfstappeltaart schreef op 21-11-2022 om 14:35:

[..]

De mensen die toen verantwoordelijk waren/meededen aan dit gedrag ook bekend maken en ter verantwoording roepen.

Ook zeg je. (daar ben ik het gewoon mee eens hoor) Maar dan moet dit toch ook gebeuren? Wat doet ze dan verkeerd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.