Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
Schemerlampje
07-01-2023 om 13:05
Ik op Froukje, Daniël en Ranomi. Ik kan vanavond niet kijken, maar ga het morgen terugkijken.
Tover-Feetje
07-01-2023 om 13:07
Ik heb net alle filmpjes weer terug gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er dit seizoen 10 mollen in zitten
Kortom, ik heb geen idee.
Voor nu heb ik op 3 ingezet op Ranomi, Nabil en Daniel.
Lollypopje
07-01-2023 om 13:08
Ik heb gewoon ineminemutte gedaan en op 4 ingezet, weet niet eens meer wie 😂
Ik lig in bed als het op is, dus ik verheug me al op morgenochtend 😊
Ranjemeteenrietje
07-01-2023 om 13:29
Tover-Feetje schreef op 07-01-2023 om 13:07:
Ik heb net alle filmpjes weer terug gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er dit seizoen 10 mollen in zitten
Kortom, ik heb geen idee.
Voor nu heb ik op 3 ingezet op Ranomi, Nabil en Daniel.
Volgens mij is dat ook de bedoeling, gezien de eerste promo. Waarin ze door Everon gebeld worden of ze de mol zijn of niet, ten overstaande van de hele groep.
Ben heeeel benieuwd naar de aflevering! Zit er al klaar voor 😂
Friezinnetje
07-01-2023 om 13:48
ik kijk al een paar jaar met mijn nichtje naar WIDM en we hebben samen ook een poule. Appt ze net: Wat doe je vanavond? Dus ik: WIDM kijken. Zij: Oh ik ook, alleen, boven. Ik: dat is niet gezellig. Zij: Zal ik dan maar bij jou komen, dat is wel gezellig voor jou. Hahaha, die vindt het zelf te gezellig om hier te zitten, maar ze doet het voor mij : Is bijna 14 jaar.
Gioia82
07-01-2023 om 13:55
Ik doe ook graag weer mee, heb Lollypopje een bericht gestuurd want de link werkt bij mij niet.
Ik ga de eerste aflevering spreiden over Ranomi, Froukje en Annick. Dat lijken me slimme dames en de mol is vaak slim. Tot zo ver mijn theorie
MidasWolf
07-01-2023 om 21:44
Tover-Feetje schreef op 07-01-2023 om 21:37:
Ik vond het leuke opdrachten.
Heb nu al zin in volgende week
Mee eens leuke opdrachten. Ik had helaas een deel van mijn punten op Sarah ingezet, hoewel de exit misschien toch nog een andere draai krijgt.
PinkFlower
07-01-2023 om 21:50
wat een twist op het einde!
Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Want stel iand komt terug, we weten dan toch al dat het een kandidaat is?
Of zou de mol ook zo een rood scherm kunnen krijgen en hup weer terug? Want de.mol gaat immers niet naar huis en nu hoeft dat ook niet bij rood..
Spannen wel. Beetje wie is de mol vs expeditie Robinson afvallers eiland 😂
afrodite05
07-01-2023 om 22:05
MidasWolf schreef op 07-01-2023 om 21:44:
[..]
Mee eens leuke opdrachten. Ik had helaas een deel van mijn punten op Sarah ingezet, hoewel de exit misschien toch nog een andere draai krijgt.
Zijn de punten die je op Sarah had ingezet nu weg? Daar hadden man en ik het over, want officieel gezien is ze nog niet echt weg, ze heeft immers een kans om terug te keren. Dan zou je later die punten weer terug moeten krijgen ofzo. Of ben je die punten nu kwijt omdat ze sowieso niet de mol is? Ahhh ik snap het nu al niet meer... Daarom heb ik het dus elk jaar fout
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.