Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Heeft 1 van jullie onthouden wie de voet van Hila goed legde in de eerste foto? Was dat Arno?

Dutchgirly schreef op 08-01-2022 om 21:33:

Heeft 1 van jullie onthouden wie de voet van Hila goed legde in de eerste foto? Was dat Arno?

Ja klopt 

voor mij is t duidelijk wie de mol is; welmoed! Alle dobbelstenen op 1, welk programma presenteert ze? Op1!

Arno, die met honing aan de handen, steeds balletjes gooide, Sihan die traag was, niks deed in het spel met de kunstenaars. Thomas die al begon met ballonnen te prikken en zich van de domme houdt. 

Kim-Lian die dronk van de fles siroop vonden we ook verdacht.
Welmoed die de banjo liet omdraaien en vergat dat er een snor op de foto moest ook.

DiePien schreef op 08-01-2022 om 21:58:

voor mij is t duidelijk wie de mol is; welmoed! Alle dobbelstenen op 1, welk programma presenteert ze? Op1!

Ligt dat er niet veel te dik bovenop? Ze komt nu té verdacht in beeld. 

Ik ben ook punten kwijt gespeeld op Glen. Had hem juist wél verdacht omdat ik het verdacht vond dat Nederland hem blijkbaar 't minst verdacht vond. 

Sahil blijft bij mijn verdachten, maar Thomas vond ik dit keer ook wel mollen. Aan Fresia zag ik deze keer niks opvallends meer, dus die gaat voor nu even van m'n lijstje. 

SophieHowl schreef op 08-01-2022 om 22:32:

Kim-Lian die dronk van de fles siroop vonden we ook verdacht.
Welmoed die de banjo liet omdraaien en vergat dat er een snor op de foto moest ook.

die banjo deed Sahil

Dat kim lian uit die karaf dronk was toch echt heel erg raar? Ik dacht echt dat ik even wat gemist had ofzo. Waar ze uit dronk moest niet leeg maar vol. Maar sowieso raar om ineens een gedeelte van een spel op te drinken (waar iedereen met zn handen in heeft gezeten, maargoed ze had ook geen problemen met speekseltaart…)

Friezinnetje schreef op 08-01-2022 om 22:42:

[..]

die banjo deed Sahil

Nadat de man niet deed wat Welmoed vroeg. Dus Sahil deed wat Welmoed vroeg. Molde Welmoed dan, of maakte Sahil gebruik van de (al dan niet oprechte) fout van Welmoed? Ik ben hier zo slecht in. Iedereen is de mol 

Spoken schreef op 08-01-2022 om 22:48:

Dat kim lian uit die karaf dronk was toch echt heel erg raar? Ik dacht echt dat ik even wat gemist had ofzo. Waar ze uit dronk moest niet leeg maar vol. Maar sowieso raar om ineens een gedeelte van een spel op te drinken (waar iedereen met zn handen in heeft gezeten, maargoed ze had ook geen problemen met speekseltaart…)

Tsja en dat ook nog eens in coronatijd... Maar sowieso nasty!

Spoken schreef op 08-01-2022 om 22:48:

Dat kim lian uit die karaf dronk was toch echt heel erg raar? Ik dacht echt dat ik even wat gemist had ofzo. Waar ze uit dronk moest niet leeg maar vol. Maar sowieso raar om ineens een gedeelte van een spel op te drinken (waar iedereen met zn handen in heeft gezeten, maargoed ze had ook geen problemen met speekseltaart…)

Wanneer je als mol wil saboteren hoef je maar een dobbelsteen om te draaien.
Dat kan in een oogwenk en zonder al te veel aandacht te trekken.
Dit vind ik juist erg opvallen de aandacht er naar toe trekkend.

Glen was een van mijn verdachten, juist omdat er niks verdachts werd uitgezonden.
Daarom denk ik ook niet dat Welmoed de mol is. 
Ik denk dat ik mijn punten ga inzetten op Arno, Sahil en Everon. 

Ik vind het dan weer niet verdacht dat Arno die gele ballonnen wist door te prikken en hij stylde dat voetje voor de foto. 

redbulletje schreef op 08-01-2022 om 23:01:

Ik vind het dan weer niet verdacht dat Arno die gele ballonnen wist door te prikken en hij stylde dat voetje voor de foto.

Maar waarom zou je met je 2 grote mannenhanden in een vaas met honing gaan als je weet dat er nog meer komt? 

Ik vind dat ze Sahil wel heel verdacht maken, ik denk dat hij het speelt en wellicht wat onhandig is van zichzelf. Hij mag de mol overigens wel zijn want ik vind hem leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.