Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Beertjelief schreef op 24-12-2021 om 12:23:

[..]

😂😂😂

Ik dacht in eerste instantie “schattig, gewoon doen”
En realiseerde me later pas dat Pino daar op ‘t bord ligt

Arme Pino 😔

hij is zo leuk...

Ik dacht dat het een Schipholgans was maar dat is een ander topic.

En ik heb het niet gered! In de wachtkamer bij de tandarts 

Fladderak schreef op 24-12-2021 om 14:53:

En ik heb het niet gered! In de wachtkamer bij de tandarts

Fladderak schreef op 24-12-2021 om 14:53:

En ik heb het niet gered! In de wachtkamer bij de tandarts

Aaaah.  Nu de eindstreep in zicht is.

Maar gelukkig voor jou in de wachtkamer. Ik lag een tijdje terug in de behandelstoel. Radio aan. En maar hopen dat ie niet nét tijdens de behandeling langs zou komen. Had ik vast op gereageerd tijdens de behandeling. 😬  

Inmiddels ben ik al af

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-12-2021 om 15:07

Fladderak schreef op 24-12-2021 om 14:53:

En ik heb het niet gered! In de wachtkamer bij de tandarts

aah, zo suf, op de laatste dag. 

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2021 om 15:10 Topicstarter

jeetje de laatste dag maakt nog allemaal slachtoffers

Schemerlampje schreef op 24-12-2021 om 14:58:

[..]

Had niet verwacht dat er nog op de laatste dag zoveel mensen het net niet haalden.

 Ik had mazzel want ik ben al de hele dag in de keuken bezig en mijn man riep daarstraks naar mij ' blijf in de keuken', waren ze dus net op de radio.


ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-12-2021 om 15:54

Nog 8 uur

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2021 om 15:57 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 24-12-2021 om 15:42:

[..]

Had niet verwacht dat er nog op de laatste dag zoveel mensen het net niet haalden.

Ik had mazzel want ik ben al de hele dag in de keuken bezig en mijn man riep daarstraks naar mij ' blijf in de keuken', waren ze dus net op de radio.


Wat een fijne meevoelende man heb jij 💗

Ik heb al wel de radio aan gehad, maar geheel Whamloos. Buiten was het stilletjes en mijn man heeft boodschappen gedaan. 
Mijn dochter gaat koken vanavond, ik weet niet of ze het leuk vindt dat net de radio aan te doen...

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-12-2021 om 16:09

Ik zie dat ik radio 10 weer aan kan zetten, ze zijn nr. 63 al lang voorbij in de top 4000

Volgens mij is ie dit jaar niet op de radio. Net als Driving home for Christmas en The Jackson Five met Santa is coming to town. Nog geen één keer gehoord.

Fladderak schreef op 24-12-2021 om 14:53:

En ik heb het niet gered! In de wachtkamer bij de tandarts

Aaaah neee! 

Lollypopje schreef op 24-12-2021 om 15:57:

[..]

Wat een fijne meevoelende man heb jij 💗

Inderdaad! Een hele verademing na die druiloren die aan het begin van Whamageddon appjes met het liedje aan hun vrouw stuurden en zo. Hoe staatshervorming trouwens met die huwelijken? Zijn ze al door het stof gegaan?

Het voordeel van af zijn is wel lekker meebleren, ben helemaal in de spirit. Ik wens de laatsten der mohikanen een fijne eindsprint naar de winst en iedereen een hele fijne kerst 🎄 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.