Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Ik heb kruidvat, bibliotheek en supermarkt overleefd en leef ook nog steeds!!!

Ik leef ook nog!

Niks gehoord bij de Jumbo, realiseerde ik me op de terugweg van boodschappen doen.

Ik ben er ook nog.

Lollypopje

Lollypopje

21-12-2021 om 16:59 Topicstarter

Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 16:49:

Ik heb kruidvat, bibliotheek en supermarkt overleefd en leef ook nog steeds!!!

Het kruidvat is sowieso gevaarlijk. Met of zonder Wham

ik leef ook nog! Ik hoor de muziek in winkels vaak niet eens 😆 zit helemaal in m’n eigen wereld. 

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 16:59:

[..]

Het kruidvat is sowieso gevaarlijk. Met of zonder Wham

Hahaha ja het was er erg druk! Allerlei mensen die ook zeer essentiële dingen moesten hebben (net als ik) 

Lollypopje

Lollypopje

21-12-2021 om 20:48 Topicstarter

Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 20:40:

[..]

Hahaha ja het was er erg druk! Allerlei mensen die ook zeer essentiële dingen moesten hebben (net als ik)

Zonder corona vond ik het al de hel

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 20:48:

[..]

Zonder corona vond ik het al de hel

Klopt, meeste filialen zijn dat ook maar ik heb het geluk dat de plaatselijke kruidvat de meest opgeruimde (en dus prima begaanbare) is in de verre omtrek  dus ik kan er prima heen voor mijn ‘bewuste gedoseerde blootstelling aan prikkels’ 🤪

Ik ben ook nog van de partij. Gisteren fysio gehad en vrijdag weer. De zijn de grootste risico momenten. En we hebben nogal eens radio 2 aan, dat is geloof ik ook niet zonder gevaar maar dan doe ik vaak mijn oortjes in en luister Spotify of een podcast.

Wattenbolleke schreef op 21-12-2021 om 17:07:

ik leef ook nog! Ik hoor de muziek in winkels vaak niet eens 😆 zit helemaal in m’n eigen wereld.

Haha dit heb ik ook, heel handig! 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-12-2021 om 08:48

nog maar 3 dagen! Ik zit nog steeds in de race 

ik ook! Ga er inmiddels van uit dat ik het wel ga redden. Appie bezorgt thuis en ik hoef nergens heen. Thuis heb ik een kerst playlist zonder Wham dus ik zou veilig moeten zijn (maar ja, ik ben niet zo goed in voorspellen, dus kan zomaar zijn dat ik nog af ga 😄)

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-12-2021 om 08:59

Bij mij zou het nog best mis kunnen gaan. Ga morgen ergens heen waar de hele dag de radio aanstaat. Vandaag en vrijdag loop ik in de ochtend ook nog risico. Wordt nog spannend

Ik hoef in principe hoef ik nergens meer heen deze week.
Misschien nog voor een vergeten boodschap 
Dus ik ben ook redelijk veilig 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.