Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

af…as we speak staat ie op 🫣

er.is.maar.1.Pino schreef op 24-12-2022 om 08:42:

Neeeeee!!! So close….. 

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2022 om 08:54 Topicstarter

Ahhhh neeee, op de laatste dag

Wel knap dat één iemand nu al weet dat die heeft gewonnen

Lollypopje schreef op 24-12-2022 om 08:54:

[..]

Ahhhh neeee, op de laatste dag

Wel knap dat één iemand nu al weet dat die heeft gewonnen

Vorig jaar waren er ook mensen die voor 25 dec aangaven dat ze gewonnen hadden. Die denken waarschijnlijk dat je aan moet geven wanneer je af denkt te gaan. 

Sassenach schreef op 24-12-2022 om 08:56:

[..]

Vorig jaar waren er ook mensen die voor 25 dec aangaven dat ze gewonnen hadden. Die denken waarschijnlijk dat je aan moet geven wanneer je af denkt te gaan.

Die heeft de rest van de dag oordopjes in!

Aaaaaah bijna!!’

Jammer Pino! Maar goed gedaan tot vandaag!

kerstfeest op scouting. Kids doen nu spel op kerstmuziek. Heb niet gezegd dat ik whammegaddon doe want ik ken degene van de muziek. Om te pesten zet hij hem dan expres op. Dus op hoop van zegen. Vanavond naar mijn ouders. Het is nog even spannend vandaag 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-12-2022 om 11:10

Succes voor degenen die nog in de race zijn! 

Echt hoor, ik heb Wham letterlijk maar 1x gehoord. Tijdens de sky christmas top 50. Verder helemaal niet! Had ik die nou maar niet geluisterd..... 😂

Ah Pino, op de valreep...!

Ik dacht gisteren toen ik thuiskwam nog yes het gaat vast lukken dit jaar. Maar helaas ook hier op de laatste dag af. 
ik had het bijna niet gemerkt we liepen in een tuincentrum waar het nummer gespeeld werd maar had het eigenlijk niet gehoord tot mijn dochter mee ging zingen. 
Nummer stond nog op repeat ook toen het afgelopen was begon het gewoon opnieuw. 

Ik had gedacht dat ik het zou redden maar om de kerstvakantie in te luiden zette manlief een kerstlijst op…toch jammer 😄 Succes met de laatste loodjes voor de mensen die nog in de race zijn 👍

In de bibliotheek hebben ze geen muziek op, dus dat scheelde. Verder nergens geweest vandaag. Ik denk niet dat we vanavond gaan zappen. Misschien nog een kerstfilm kijken. Dat zou het enigste gevaar zijn.

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2022 om 16:53 Topicstarter

Tenzij hij in Home Alone zit ga ik het overleven

spannend!!! Succes allemaal die nog mee doen. Ik heb hem alleen die ene keer gehoord en verder ook niet meer. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.