Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Courage schreef op 20-12-2022 om 20:36:

[..]

Dat wil ik ook wel weten. Edit: SBS6 kijk ik gelukkig nauwelijks.
Ik ben nog in de race.

Ik kijk nooit SBS 6 maar wel naar op1. Ik zag net het voorstukje en ik ben ook af.

Heb het wel twee keer zolang vol gehouden als vorig jaar.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-12-2022 om 23:26

Net weer vijf uur radio geluisterd tijdens het koken en verven; nog steeds geen wham. 

stokstaart schreef op 20-12-2022 om 12:23:

NEEEE!!!!!

wham was niet goed geblokkeerd Ik ben af.

Aaaaaah neeeeee! Wat naar stokstaart! 

Tuinfluiter schreef op 20-12-2022 om 22:11:

[..]

Ik kijk nooit SBS 6 maar wel naar op1. Ik zag net het voorstukje en ik ben ook af.

Nah! Dat is lullig! 

erinhanson schreef op 21-12-2022 om 06:15:

[..]

Nah! Dat is lullig!

Ach ik heb net besloten dat ik hem straks lekker draai en dan meezing. Vind het wel een leuk nummer. 

Ik ben nog steeds in de race 

Had ik niet verwacht, moet ik zeggen. 

Ik doe ook nog steeds mee! 
Wel een liveversie gehoord met aangepaste tekst, dus die telt niet 

In het tuincentrum was het stil. Ben benieuwd wat voor muziek er op staat bij de kapper. Ik ben van kapper gewisseld en ben er nog maar één keer eerder geweest en ik kan me niet herinneren of er muziek op stond, zo ja, welke.

Ik zet maar steeds voor de zekerheid het geluid uit tijdens de reclames. Ik ben ook nog steeds in de race. 

Ennnn! Ik ben AF!
Ah, en ik deed het nog wel zó goed! Maar toen ging ik nog even iets drinken met mede hobby-genoten. Het éérste liedje was meteen raak. 😂

Ik ben nog steeds niet af. Al voelt een week ziek zijn wel een beetje als vals spelen. Vandaag op kantoor, maar meestal hoor ik daar de radio amper. Morgen kerstboodschappen doen. Ik ben benieuwd of ik dit jaar de eindstreep haal.

Courage schreef op 21-12-2022 om 23:40:

Ennnn! Ik ben AF!
Ah, en ik deed het nog wel zó goed! Maar toen ging ik nog even iets drinken met mede hobby-genoten. Het éérste liedje was meteen raak. 😂

Ik ken het gevoel! Goed gespeeld en mooi lang vol gehouden! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-12-2022 om 08:33

Moet nog eenmaal naar de winkel deze week dus ik denk wel dat ik het haal. Grootste risico zit in De warmste week van stubru die hier toch enkele uren per dag op staat. 

Ik ben af! Zit ziek thuis en was van die suffe programmas op tv aan het kijken, toen kwam dat programma over Urk voorbij waardoor iemand anders ook al af geraakt was. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zou je zeggen 😅

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.