Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!

Ooo wat ongemakkelijk dat kerstliedje 😅

Wat ik cringe vind is die deskundige die met een blinddoek en veertjes aan komt zetten terwijl die mensen elkaar pas vier dagen kennen en het rustig aan willen doen... Ik vind sws de deskundigenmeningen één groot opendeurintrapfestijn

Lexus schreef op 25-01-2023 om 21:29:

Wat ik cringe vind is die deskundige die met een blinddoek en veertjes aan komt zetten terwijl die mensen elkaar pas vier dagen kennen en het rustig aan willen doen... Ik vind sws de deskundigenmeningen één groot opendeurintrapfestijn

Echt he  tenenkrommend.

Lexus schreef op 25-01-2023 om 21:29:

En dat advies om die veer over je voet te voelen.... komt vast goed nu 

Omdat Martijn en Nicole het feest vervroegd verlaten, komt er een nieuw koppel bij 

Yumi schreef op 25-01-2023 om 22:20:

Omdat Martijn en Nicole het feest vervroegd verlaten, komt er een nieuw koppel bij

Gelukkig dat Nicole en Martijn ermee stoppen. Ik vond het ook wel triest dat hun droom zo snel en zo duidelijk in duigen viel.

Maar die Paula én haar moeder..... Zo genant.

watertoren schreef op 19-01-2023 om 13:39:

Paula heeft ook al mee gedaan met lang leve de liefde net zoals Nicole. Ik vind dat toch wel raar dat het telkens dezelfde mensen zijn die op tv komen. Dat was bij B&B vol liefde ook al zo.

En Mafs 2023 zal voor Paula vast niet het laatste programma zijn vermoed ik.

Kersje schreef op 19-01-2023 om 17:30:

[..]

Vreselijk gênant vond ik dat stukje, zou me werkelijk doodschamen als ik, als Paula zijnde, dat stukje later zou terugzien op TV

Volgens mij was de bruidegom daarna ook een beetje van zijn stuk.

Hadden jullie dit ook? Loes vertelde over haar overleden toenmalige vriend en het leek even alsof Wichian er zo overeen praatte. Ik dacht Neeee sukkel wat doe je nu?! Maar de zinsopbouw was een beetje ongelukkig waardoor het de eerste paar seconden net leek alsof hij gewoon over iets anders begon.

Brabeau schreef op 26-01-2023 om 15:44:

Hadden jullie dit ook? Loes vertelde over haar overleden toenmalige vriend en het leek even alsof Wichian er zo overeen praatte. Ik dacht Neeee sukkel wat doe je nu?! Maar de zinsopbouw was een beetje ongelukkig waardoor het de eerste paar seconden net leek alsof hij gewoon over iets anders begon.

Ik dacht precies hetzelfde haha

Brabeau schreef op 26-01-2023 om 15:44:

Denk dat dit ook veel aan het knip/plak werk ligt, maar ik denk dat Wichian een beetje te ‘simpel’ is (voor Loes). 

Miepjecody

Miepjecody

26-01-2023 om 16:59 Topicstarter

Nicole doet heel gewichtig over dat rijinstructeur maar ze is het pas sinds 2021!

Miepjecody schreef op 26-01-2023 om 16:59:

Nicole doet heel gewichtig over dat rijinstructeur maar ze is het pas sinds 2021!

En dan mag je niet trots zijn op je baan? Of hoe bedoel je?

Miepjecody

Miepjecody

26-01-2023 om 17:15 Topicstarter

Apiejapie schreef op 26-01-2023 om 17:06:

[..]

En dan mag je niet trots zijn op je baan? Of hoe bedoel je?

Iets meer bescheiden misschien. Maar heb haar ook gezien bij lang leve de liefde, en vindt haar irritant.

Ze gaat dan werkelijk alles wat gezegd is analyseren  ipv normaal een spontaan gesprek te voeren. 

Miepjecody schreef op 26-01-2023 om 17:15:

[..]

Iets meer bescheiden misschien. Maar heb haar ook gezien bij lang leve de liefde, en vindt haar irritant.

Ze gaat dan werkelijk alles wat gezegd is analyseren ipv normaal een spontaan gesprek te voeren.

Ik ga vanavond eens kijken of die aflevering nog te zien is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.