Media en cultuur
wild-flower
09-12-2023 om 16:08
Kerstreclames 2023 . Welke zijn leuk / ontroerend / tenenkrommend etc . ?
Zet de tissues maar naast de bank want sinds deze week vliegen de kerstreclames je weer om de oren.
Veel mensen vinden reclame toch vaak irritant, maar nu word je tien minuten verwend met soms best mooie filmpjes .
Welke hebben jullie gezien ?
Hebben jullie een favoriet ? Welke moeten we echt gaan zien ( binnen / buitenland ? ) .
Ikzelf vind de reclame van de Lidl met de hond en het wasbeertje erg leuk . ( vooral het einde )
BlairW
12-12-2024 om 19:12
wild-flower schreef op 24-11-2024 om 13:07:
Kerst reclames 2024 :
https://www.youtube.com/watch?v=E3-J0MwvBSI
Hoe vinden jullie de kerstreclame van Coca Cola dit jaar ? Ze krijgen een berg kritiek, want dat zijn beelden die volledig uit de computer komen gerold, met behulp van generatieve AI.
Ik vind hem wel mooi
Ik vind hem leuk! Echt zo’n heerlijk kerstgevo krijg ik ervan.
BlairW
12-12-2024 om 19:15
Friezinnetje schreef op 12-12-2024 om 16:18:
de jongen/oude man van de HEMA reclame met takkie en siepie
Jaaaa maar sowieso Takkie, altijd goed. Al mis ik wel een beetje het doorlopende verhaal van de afgelopen jaren. Die ene dat Takkie verdwaald was. Daarna kwam er 1 waarin Siepie geloof ik een Takkie vroeg voor kerst en kwamen ze samen. Afgelopen Sinterklaas vielen ze samen de inbrekende Sint aan. En nu ineens een heel andere reclame, dat vind ik wat jammer.
Die van bol met die prikkels ben ik zat. Die is van vorig jaar, jammer dat er niks nieuws is gekomen.
Jumbo vind ik leuk, met Mormel de hond
majorette2005
13-12-2024 om 11:51
AH reclame is heel leuk, Jumbo en staatsloterjij ook leuk. De prikkels reclame niks aan , vorig jaar al niet en nog steeds niet
Friezinnetje
13-12-2024 om 11:59
kruidvat vind ik ook leuk, nu heeft de moeder eindelijk een date. En dan het hondje wat een hartje plast voor het andere hondje