Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fleurtje_5 schreef op 29-10-2022 om 15:21:

H en M zijn wat van plan als je het mij vraagt. H en M hebben de uitnodiging om samen kerst te vieren afgeslagen.

Ja, ze plannen een staatsgreep natuurlijk. 

Poezie schreef op 30-10-2022 om 13:00:

[..]

Ja, ze plannen een staatsgreep natuurlijk.

Ik verwacht een modder gegooi richting familie van Harry. Alsof het smerige interview met Oprah niet meer dan genoeg was.

De kloof met zijn familie word alsmaar groter. Oprah hoopte na het overlijden van de queen, op een verbroedering tussen de broers. Dan had Oprah destijds Harry moeten waarschuwen voor dat interview, het interview waar Oprah al op aasde toen H en M nog niet getrouwd waren. Maar Meghan hield toen de boot nog even af. Zover was het nog niet dat ze het interview ging geven.

Meghan's familie is bij M niets in tel. Waarom dan nu ook nog Harry's familie zo willen schaden?

Had Harry vlak voor het huwelijk maar aandachtig geluisterd naar de raad die de broer van Meghan hem gaf. Nu is H te trots om te willen inzien wat ze aan het doen zijn met die vuilspuiterij.

Wat is die broer van Meghan destijds 'afgemaakt' vanwege die brief, maar uiteindelijk blijkt wel dat hij in veel punten gelijk heeft gekregen. Harry's familie word tot schande gemaakt. En het brengt M veel geld op. Meghan speelt nu haar grootste filmrol. Zelf geschreven.

https://www.intouchweekly.com/posts/meghan-markle-brother-prince-harry-letter-159208/

........
“You and the royal family should put an end to this fake fairytale
wedding before it’s too late.” Tom concludes his letter with, “Also you
would think that a royal wedding would bring a torn family closer
together, but I guess we are all distant family to Meg.”

........

De geruchten dat Meghan en Harry uit elkaar zijn worden steeds sterker. Er waren al geruchten dat zij steeds in Malibu zat en hij vaak op reis was, maar nu zou er sprake zijn van een ruzie over de komst van het boek (memoires), leugens bij het interview bij Oprah waar Harry zich moest inhouden om de onwaarheden van Meghan niet te ontmaskeren, discrepanties door Netflix en Penguin geconstateerd waarmee het koppel is geconfronteerd en dergelijke. Ze zouden nu een soort scheidingscontract hebben ondertekend voor de Engelse rechter (hun huwelijk is gesloten naar Engels recht).

Lady C waarschuwt wel dat dit ook een PR stunt kan zijn. 

Bookworm: 

https://youtu.be/EwAbnrinDnc

Lady C:

https://youtu.be/nyHUHmwI9Gc

SophieHowl

SophieHowl

02-11-2022 om 06:50 Topicstarter

Zou het echt rommelen in de relatie van Harry en Meghan???
Tijdens de begrafenisplechtigheden liepen ze nog hand in hand.

Ik denk dat Harry Meghan nooit af zal vallen, wat ze ook doet of zegt. Hij heeft haar op een hoog voetstuk geplaatst, daar waar hij ooit zijn moeder had…

SophieHowl schreef op 02-11-2022 om 06:50:

Ik denk dat Harry Meghan nooit af zal vallen, wat ze ook doet of zegt. Hij heeft haar op een hoog voetstuk geplaatst, daar waar hij ooit zijn moeder had…

Er lopen nog projecten dus ik verwacht niet dat er snel iets officieel gemaakt zal worden. We gaan het zien. 

LittleIbex87

LittleIbex87

02-11-2022 om 08:08

kan me niet voorstellen dat het waar is. Denk niet dat als ze scheiden dit zonder gedoe zal gaan.

SophieHowl schreef op 02-11-2022 om 06:50:

Het zou me wel verbazen als het koppel juist nu uit elkaar zou gaan.

Dat Harry al langer moeite heeft met alles wat M in de media roept verbaasd mij helemaal niet. Of dat hij versteld staat van de tegenstrijdige antwoorden. Ik zag het aan zijn gezicht bij het verlovingsinterview.

Het eerste gedeelte van het interview met Oprah was Harry afwezig, en volgens mij om dezelfde reden, dan was hij er niet bij als iets gezegd werd waar hij niet achterstaat.

Hamer schreef op 02-11-2022 om 07:58:

[..]

Er lopen nog projecten dus ik verwacht niet dat er snel iets officieel gemaakt zal worden. We gaan het zien.

Meghan laat haar 'gouden gans' nu vast nog niet gaan. Harry is haar stapje naar boven.

Of zal Harry het boek van Tom Bower hebben gelezen en wat puzzelstukken op z'n plek vallen?

Ik weet niet wat ik daarvan moet geloven. We gaan het zien.

SophieHowl

SophieHowl

02-11-2022 om 16:24 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 02-11-2022 om 13:22:

[..]

Het eerste gedeelte van het interview met Oprah was Harry afwezig, en volgens mij om dezelfde reden, dan was hij er niet bij als iets gezegd werd waar hij niet achterstaat.

Scherp! 

Dat boek moet nog uitkomen.

Fleurtje_5 schreef op 02-11-2022 om 13:27:

[..]

Meghan laat haar 'gouden gans' nu vast nog niet gaan. Harry is haar stapje naar boven.

Als ze al zouden scheiden zal ze wel zorgen dat ze elke cent die kan eruit knijpt.

Al was het maar zogenaamd "voor de kinderen".

Dat boek moet eerst nog uitkomen. Verkoopt natuurlijk voor geen meter als iedereen weet dat ze uit elkaar zouden zijn.

Fleurtje_5 schreef op 02-11-2022 om 13:31:

Of zal Harry het boek van Tom Bower hebben gelezen en wat puzzelstukken op z'n plek vallen?

Schijnbaar heeft Charles op hem ingepraat. Ik reageer later uitgebreider. 

Marty1984 schreef op 02-11-2022 om 17:12:

Dat boek moet nog uitkomen.

[..]

Dat boek moet eerst nog uitkomen. Verkoopt natuurlijk voor geen meter als iedereen weet dat ze uit elkaar zouden zijn.

Dat denk ik ook; duurt vast nog maanden tot er een officieel bericht uitkomt - als het inderdaad klopt - en pas als hun gezamenlijke projecten (Netflix met name) zijn uitgekomen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.