Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg

Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.

Nog vier nachtjes slapen....

Vanavond is het zover. 
Eerst "Met Mes op Tafel" op 2, en daarna op Ned. 1 "De Slimste Mens".

Is van Rossum er nog steeds bij? 

_Audrey schreef op 31-07-2023 om 10:39:

Is van Rossum er nog steeds bij?

Tuurlijk!

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2023 om 11:34:

[..]

Tuurlijk!

Gelukkig, ik schrok even, dacht dat ik iets gemist had... Fijn dat ze weer beginnen! 

Weet iemand hoe vaak het op tv komt? 4 dagen per week, 5 dagen per week? Hoeveel weken?

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2023 om 11:34:

[..]

Tuurlijk!

oké. Dan kijk ik niet, ik hoopte eigenlijk dat hij eens met pensioen zou gaan 😂

_Audrey schreef op 31-07-2023 om 12:11:

[..]

oké. Dan kijk ik niet, ik hoopte eigenlijk dat hij eens met pensioen zou gaan 😂

Aaaah echt? Voor mij is juist de wisselwerking tussen Maarten en Philip het leukst van de serie 

afrodite05 schreef op 31-07-2023 om 12:07:

[..]

Gelukkig, ik schrok even, dacht dat ik iets gemist had... Fijn dat ze weer beginnen!

Weet iemand hoe vaak het op tv komt? 4 dagen per week, 5 dagen per week? Hoeveel weken?

Maandag t/m vrijdag. Hoeveel weken weet ik niet.

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2023 om 12:55:

[..]

Aaaah echt? Voor mij is juist de wisselwerking tussen Maarten en Philip het leukst van de serie

Ik weet dat veel mensen hem geweldig vinden,  maar bij mij zit hij zwaar in de irritatie-zone. Ouwe mopperkont is hij 

_Audrey schreef op 31-07-2023 om 13:22:

[..]

Ik weet dat veel mensen hem geweldig vinden, maar bij mij zit hij zwaar in de irritatie-zone. Ouwe mopperkont is hij

Dat is ie zeker hahaha.

Ach laat die man gewoon .mopperkont is het nu eenmaal .zal ook niet meer veranderen . 

joky schreef op 31-07-2023 om 13:36:

Ach laat die man gewoon .mopperkont is het nu eenmaal .zal ook niet meer veranderen .

Haha, 'tuurlijk verandert dat niet meer. 

Dus ik verdwijn weer uit dit topic en wens jullie veel plezier! 

MidasWolf

MidasWolf

31-07-2023 om 16:14 Topicstarter

Ik maak even een nieuw topic voor de slimste mens aan, hierin zal ik ook de kandidaten vermelden die meedoen. Mocht je dit niet van te voren willen weten sla dan de OP over.
Topic naam: De slimste mens Zomer 2023

MidasWolf schreef op 31-07-2023 om 16:14:

Ik maak even een nieuw topic voor de slimste mens aan, hierin zal ik ook de kandidaten vermelden die meedoen. Mocht je dit niet van te voren willen weten sla dan de OP over.
Topic naam: De slimste mens Zomer 2023

Helemaal top .als je maar niet gaat vertellen wie het gaat winnen elke dag 😆

afrodite05 schreef op 31-07-2023 om 12:07:

[..]

Het is 6 weken van maandag tot donderdag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.