Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2024

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Julius%20Galama%20BZV.jpg

Veehouder Julius. Foto: Linelle Deunk

Boer Julius (35) lijkt me ook een aardige boer. Ik hoop dat hij de juiste dame vind.

Knappe boer John (36) lijkt wel een neef van boerin Deedry (31). Allebei knappert's.

Boer Martijn (47) en boer Roel (38) zijn ook knappert's. Ik denk dat ze allemaal veel brieven zullen krijgen.

ik ga denk ik ook maar eens ga kijken en meeschrijven

Wanneer komen ze op tv met hun speeddates?

Friezinnetje

Friezinnetje

19-12-2024 om 18:01 Topicstarter

Vanaf 2 maart start het nieuwe seizoen!

Dankjewel voor het noemen van de start van het nieuwe seizoen.
Zin in.

Afgelopen zaterdag stond er een groot en mooi artikel in onze krant over schapenhoudster Janine (uit het twaalfde seizoen van Boer zoekt vrouw) Met een puur verhaal en goede tips (vooral aan dames) als ze ooit gevraagd zouden worden om mee te doen „Realiseer je dat je nooit meer onbekend zult worden.”

https://www.limburger.nl/media-cultuur/televisie/schapenhoudster-janine-uit-epen-vond-haar-liefde-dankzij-boer-zoekt-vrouw-blijf-vooral-lekker-jezelf-ongeacht-wat-de-mensen-van-je-vinden/46004476.html

..........Nog een advies, met name voor vrouwelijke kandidaten: „Ga in het begin niet zonder make-up op de deur uit, want iedereen wil een selfie met je maken. En voor je het weet sta je op sociale media, die werkelijk ontploffen............

Schrik.....   Ik heb het gemist. Ik lees nu: 

Boer zoekt vrouw is vanaf zondag 2 maart om 20.25 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1

Het staat zelfs op dit topic vermeld.

Wat zijn er toch veel aardige dames voor de speeddate gekomen.
Is Boer Jan analfabeet of leesblind?

Eigenlijk moet de titel van dit topic nog veranderd worden, het is ondertussen 2025!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.