Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat leuk! Het moest ook bijna wel doorgaan, het was zo populair. 

Dandy schreef op 26-10-2021 om 14:43:

[..]

Alleen een aflevering waarin de B&B-eigenaren zich voorstellen, lees ik.

Ja oké, maar het is al iets 😉 En leuk dat ze nu wel de oproepjes gaan uitzenden. Die van seizoen 1 heb ik nooit gezien.

jaaaa blij mee!!
Denkt dat het wel een héél andere set up zal zijn, nu ze weten hoe populair het is.

Oooo hoeraaaa, ik hoop echt dat ze weer van die 'uniekelingen' hebben gevonden, dat maakte het programma juist zo leuk. Iedereen leek wel een sketch van zichzelf haha

ButterCup schreef op 26-10-2021 om 17:08:

jaaaa blij mee!!
Denkt dat het wel een héél andere set up zal zijn, nu ze weten hoe populair het is.

Ik hoop dat ze het daar niet mee kapot maken. De onbevangenheid van Big Brother 1, de talentloze van Idols 1, de hopeloze romantica in Married At First Sight 1. Allemaal minder leuk in seizoen 2. Hoop dat we nu niet allemaal van die mensen krijgen die puur meedoen om bekend te worden.

Dat laatste risico is wel groot. Bij deze eerste lichting hadden de meesten al duidelijk vooral B&B promotie in gedachten. 

Ik hoop vooral dat ze het format nu niet opeens een stuk strakker gaan maken. Ik vond dat losse, onvoorspelbare juist wel leuk. Niet zo'n vast stramien als BZV. 

Bert probeert er nog steeds een slaatje uit te slaan door zelf iets ingewikkelds te organiseren qua dating in zijn eigen B&B. Het lijkt me een nogal onmogelijk concept, maar hij is er al maanden mee bezig. 

Ja, dat er zo'n gekunsteld rtl4 sausje overheen komt brrrr

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.