Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Rondstruiner schreef op 11-07-2022 om 21:55:

[..]

Hij heet Dave ofzo, de hond heet Joey

Hahaha oeps 🤣 dat stukje was ik maar half aan het volgen en hoorde de naam Joey. Vond al gek dat er stond "Wandelen met Joey" ipv "Wandelen met mij". Blijkt het dus de hond 😅

So far vind ik Hans t leukst en hij heeft ook een leuke dochter. Die ex kan wel n dingetje worden, al lijkt ze wel sympathiek.

Astrid lijkt me net zo'n vervelend type als de vorige uit Oostenrijk. Denise valt me tot nog toe mee. Die man in Portugal zou ik 65 geschat hebben maar hij is nog maar 50!

Richard bij het graf van zijn vrouw 😢

Cookielover schreef op 11-07-2022 om 23:09:

Richard bij het graf van zijn vrouw 😢

Ja, dat vond ik ook ontroerend.

Ik heb al een paar afleveringen vooruit gekeken (nee, nee, ik zeg niks). Dus meepraten is niet zo handig, straks loop ik op de zaken vooruit. Wil alleen zeggen dat ik het weer heerlijke televisie vind en absoluut niet saai.

watertoren schreef op 11-07-2022 om 23:00:

Astrid lijkt mij een moeilijk mens. Ik vind haar niet leuk.

Ik ook niet.

redbulletje schreef op 11-07-2022 om 23:04:

So far vind ik Hans t leukst en hij heeft ook een leuke dochter. Die ex kan wel n dingetje worden, al lijkt ze wel sympathiek.

Nou toen ik die ex zag en die vrouwen die op hem reageerden dacht ik echt " wat een verschil" zijn ex een vurige Italiaanse en de reacties waren van dames met kort pittig kapsel.

Maar ik vind het een bal gehakt zonder enig pit, hij ziet eruit als een oude vent ipv halverwege de 50.

Die Hans, dat is me er eentje. Die gaat vast geweldige tv opleveren. Het is wel het type die ik flink op afstand zou houden. Het druipt er bijna af bij hem. 

Denise is erg ambitieus, inderdaad net als de dame van vorig jaar. 

Het gaat leuk worden, ik heb zin in het seizoen. 

Vrijevlinder schreef op 12-07-2022 om 07:27:

Die Hans, dat is me er eentje. Die gaat vast geweldige tv opleveren. Het is wel het type die ik flink op afstand zou houden. Het druipt er bijna af bij hem.

Denise is erg ambitieus, inderdaad net als de dame van vorig jaar.

Het gaat leuk worden, ik heb zin in het seizoen.

Ja die Denise lijkt op die blonde uit Italië vorig jaar. En die Oostenrijkse vrouw op die blonde uit Oostenrijk van vorig jaar.

GroenTuintje schreef op 12-07-2022 om 07:29:

[..]

Ja die Denise lijkt op die blonde uit Italië vorig jaar. En die Oostenrijkse vrouw op die blonde uit Oostenrijk van vorig jaar.

Ik vond die Oostenrijkse helemaal niet op die van vorig jaar lijken. Dat was ook wel een heel aparte vrouw, maar wel charmant en ze communiceerde ook.  Maar deze van dit jaar lijkt vooral stug en stil, dat was die stewardess van vorig jaar toch niet.

Rondstruiner schreef op 12-07-2022 om 07:42:

[..]

Ik vond die Oostenrijkse helemaal niet op die van vorig jaar lijken. Dat was ook wel een heel aparte vrouw, maar wel charmant en ze communiceerde ook. Maar deze van dit jaar lijkt vooral stug en stil, dat was die stewardess van vorig jaar toch niet.

Qua gedrag meer, ook afstandelijk en perfectionistisch en ook grote ogen 

GroenTuintje schreef op 12-07-2022 om 07:46:

[..]

Qua gedrag meer, ook afstandelijk en perfectionistisch en ook grote ogen

Ja, die ogen waren apart

En hoe ze praatte, die stewardess (van 20 jr geleden). Met die uitgerekte letters. En ze sperde steeds die ogen open.

Dolfje schreef op 12-07-2022 om 07:03:

[..]

Nou toen ik die ex zag en die vrouwen die op hem reageerden dacht ik echt " wat een verschil" zijn ex een vurige Italiaanse en de reacties waren van dames met kort pittig kapsel.

Maar ik vind het een bal gehakt zonder enig pit, hij ziet eruit als een oude vent ipv halverwege de 50.

Die is 60 toch? Vind hem er wel bij zijn leeftijd passend uitzien. Die uit Portugal ziet er pas vele jaren ouder uit!

redbulletje schreef op 12-07-2022 om 08:37:

[..]

Die is 60 toch? Vind hem er wel bij zijn leeftijd passend uitzien. Die uit Portugal ziet er pas vele jaren ouder uit!

Hans is pas 54….

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.