Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hitsige Hans zag ik ook al ergens voorbij komen.. Past ook wel bij hem 😁

Moxxie schreef op 12-07-2022 om 12:03:

[..]

Ik zag vooral veel spijkerbroeken met scheuren en t-shirt, gympen en op een gegeven moment ook een Superman trainingsjack.

Ik bedoelde Hans uit Italië. 

Richard kleedt zich als een tiener in het jaar 2007.

Ah, nou laten we Hitsige Hans dan Hitsige Hans noemen, dat scheelt alweer. Of HHans.

Richard heeft een oude kop van het buiten zijn tijdens het vissen denk ik en is behoorlijk mager. Ik ben 2 jaar jonger en mijn man 3 jaar ouder maar we zien er stukken jonger uit, al zeg ik het zelf 

Hans uit Italië liegt over zijn leeftijd, dat moet haast wel.

Er heeft ook een vrouw van 39 (!) op hitsige Hans gereageerd.

ik vind de wenkbrauwen van Denise zo jammer. Het is een hele mooie meid maar iets trekt mijn ogen steeds naar haar wenkbrauwen. Zo jammer want volgens mij is ze met naturel wenkbrauwen (nog) mooier.

Soms kan ik Richard zijn gebrabbel echt niet verstaan, binnensmonds, schor en heel plat met komme kenne en legge. En ik denk dat hij met al die rare petjes, mutsjes en hoedjes een kalende kruin wil verbergen. En zijn oorbellen vind ik ook vreselijk, maar verder is hij vast heel lief 

Dandy schreef op 12-07-2022 om 14:14:

Er heeft ook een vrouw van 39 (!) op hitsige Hans gereageerd.

Haha ik dacht ook, heeft hij het toch voor elkaar..

Brabeau schreef op 12-07-2022 om 14:16:

ik vind de wenkbrauwen van Denise zo jammer. Het is een hele mooie meid maar iets trekt mijn ogen steeds naar haar wenkbrauwen. Zo jammer want volgens mij is ze met naturel wenkbrauwen (nog) mooier.

Ja die stomme dikke nep wenkbrauwen die nu in zijn staat bij bijna niemand mooi hoor volgens mij.

Dandy schreef op 12-07-2022 om 13:48:

[..]

Ik bedoelde Hans uit Italië.

Richard kleedt zich als een tiener in het jaar 2007.

Ja we zaten langs elkaar heen te kletsen, Hans de ouwe snoeperd doet inderdaad niet echt zijn best om er zelf jong uit te zien. Maar ja, hij wil wel een vrouw het gevoel geven dat ze in een film zit. Dan staan ze samen een ui te snipperen en dan denkt ze 'is dit REAL?'. 😂

Een aflevering gezien en ik ben verslaafd.

Richard ziet er inderdaad zo uit denk ik omdat hij altijd buiten heeft gewerkt als kokkelvisser. Roken helpt ook niet (toch?).
Wat ik knap vind is dat zijn look heel nonchalant oogt, maar het is wel heel consistent, dus toch niet zo toevallig als het lijkt. Ik vind hem (voor mezelf) geen relatiemateriaal en ook niet heel knap of aantrekkelijk, maar wél intrigerend.

Brabeau schreef op 12-07-2022 om 14:16:

Ik vind dat ook niet mooi maar dat hebben veel van die jonge meiden tegenwoordig.

Van die eikenprocessierupsen boven je ogen.

Beerlover schreef op 12-07-2022 om 17:08:

Van die eikenprocessierupsen boven je ogen.

Zowel Richard als Hans vind ik er ouder uit zien dan ze zijn. 

Hans zit nu al in mijn irritatiezone, terwijl de vrouw waaraan hij gematcht is me echt een leuke dame lijkt.

Denise en Dave zag er al leuk uit samen. Het uiterlijk van Denise vind ik wat overdreven, heeft ze niet nodig. Zou haar mooier vinden meer naturel.
De match in oosterijk zag er vooral ongemakkelijk uit. 
Het lijkt me dat zij ook beter uit de verf gaat komen bij iemand waar ze zich meer bij op haar gemak voelt.
Al was de opmerking dat alles hetzelfde moet blijven wel heel stug en een relatie inclusief samenwonen bijna onmogelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.