Jouw lijf
alhambra
04-01-2024 om 11:50
Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024
Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.
Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!
alhambra
21-11-2024 om 16:04
Ik hoop vanavond nog even te wandelen maar ik kan pas laat want ik leg de meiden op bed.
Morgenochtend ga ik naar de sportschool zodra ik ze op school gebracht heb. Ik ben al weken niet geweest!
Dorestad
21-11-2024 om 18:24
zoals gezegd, vanmiddag nog bijna 8 km erbij. Maar het was ontzettend glad. En wit. Hier een witte wereld
Ysenda
21-11-2024 om 19:57
ik ben vandaag wezen sporten bij PT. We hebben het schema los gelaten en gewoon fijn een circuitje met van alles en nog wat gedaan.
Dat heeft me mentaal in elk geval goed gedaan
Happyapple
21-11-2024 om 20:48
Hier vandaag eindelijk weer een lunchwandeling kunnen doen. Verder gewoon een werkdag gehad en het getrakteerde gebak overgeslagen. 8500 stappen.
Friezinnetje
21-11-2024 om 21:11
hier veel te slecht weer om eruit te gaan. Thuis maar wat oefeningen gedaan met wat lichte gewichten. Mag nog steeds niet te zwaar tillen. Op het werk wel veel gelopen en gedaan.
Auwereel
21-11-2024 om 22:05
Ik ben vandaag bij een congres geweest waarbij ik vroeg uit de veren moest, en de lunch een uur later was dan ik 'm normaal nuttig en tijdens mijn normale lunchtijd moest ik een presentatie geven. Ik dacht, of ik sta te presenteren met een rammelende maag, of je zult dan zien dat ze snoeperijen bij de koffie hebben waarvoor ik dan overstag ga. Maar kijk, naast de cakejes hadden ze ook een mand met fruit staan. Zo kan het dus ook.
Dolfje
21-11-2024 om 22:07
Moe en koud thuis gekomen van werk en dan gaan snaaien en te weinig water gedronken vandaag. Na die avond werken elke donderdag ga ik " de fout" elke keer en dat moet ik doorbreken op de een of andere manier.
Morgen acupunctuur en verder niks gepland. Hooguit wat in het huis doen want moet zaterdag werken.