Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Zou mooi zijn als we t kunnen bijwerken! De voorgang van jullie motiveerd mij namelijk enorm. 

Eerste weekend dagje erop zitten! Ik vind het tot nu toe goed vol te houden. Niet alle producten zijn mijn smaak, die warme maaltijden vind ik echt niks. Maar de repen zijn echt heerlijk, echt een geniet momentje op de dag.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

10-07-2021 om 23:29

1op1dieetViva schreef op 09-07-2021 om 09:52:

Ik heb een verzoek ingediend om de OP te kunnen wijzigen!

Beste 1op1, 

Ik ben de beheerder van deze pijler en zie geen melding hiervan. Heb je contact met iemand of zal ik er nu zelf achteraan gaan? Het is voor mij ook de eerste keer 

1op1dieetViva

1op1dieetViva

11-07-2021 om 00:07 Topicstarter

Esther-Forumbeheer schreef op 10-07-2021 om 23:29:

[..]

Beste 1op1,

Ik ben de beheerder van deze pijler en zie geen melding hiervan. Heb je contact met iemand of zal ik er nu zelf achteraan gaan? Het is voor mij ook de eerste keer

hoi Esther, bedankt voor je bericht. Dat is gek! Ik heb geprobeerd om het opnieuw te melden maar dan krijg ik het bericht dat het al gemeld is heel fijn als jij er achteraan wil gaan. Alvast heel erg bedankt!

Zullen we tot alles goed werkt nog even op Viva blijven? Het is nu zo versnipperd dat ik merk dat ik de draad een beetje kwijtraak haha 

Ik heb mezelf op anoniem laten zetten bij Viva. Maar kan nog wel lezen en schrijven lijkt het. Dus wat mij betreft prima. 

Op welke dag is jullie weegdag? Ik mag dinsdag! Ben je zo benieuwd naar t resultaat van de eerste week.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

11-07-2021 om 13:42

1op1dieetViva schreef op 11-07-2021 om 00:07:

[..]

hoi Esther, bedankt voor je bericht. Dat is gek! Ik heb geprobeerd om het opnieuw te melden maar dan krijg ik het bericht dat het al gemeld is heel fijn als jij er achteraan wil gaan. Alvast heel erg bedankt!

Ik heb een poging gewaagd, wil jij even kijken of het is gelukt? Alleen degene die de discussie is gestart kan wijzigingen maken in de OP. 

Je kunt mij ook altijd een pb sturen met vragen. Ook kun je, om het te testen deze reactie 'rapporteren' met het uitroepteken. Dat zou ik moeten zien en zo kun je ook van alles aan mij vragen over een hele discussie of afzonderlijke reactie. De 'dienstdoende' moderator en de overkoepelende moderators (Heidi en mijzelf) zien die rapportages. 

Groeten, Esther.

1op1dieetViva

1op1dieetViva

11-07-2021 om 17:46 Topicstarter

Het werkt, dankjewel!  

LadyDana je staat er in! Welkom! Wil je ook je lengte en streefgewicht doorgeven? En Lovely ik heb je Nick aangepast  

Ik kwam er achter dat ik helaas op Viva niet meer kan reageren! Maar ik lees jullie wel.

Net mijn eerste weegmoment gehad! -2,3 kilo in vijf dagen. Ik ben tevreden.  

Zo'n eerste week is natuurlijk veel vocht dus ben heel benieuwd naar volgende week. Zet m op ladies

Wat super goed Feliz!  En ja, het is veel vocht en ze zeggen dat je, als je weer meer koolhydraten gaat eten dit er weer bij komt maar ik heb daar vooralsnog nog niets van gemerkt. Er af is er af!! Wat een knaller meid, goed gedaan!

1op1dieetViva schreef op 11-07-2021 om 17:46:

Het werkt, dankjewel!

LadyDana je staat er in! Welkom! Wil je ook je lengte en streefgewicht doorgeven? En Lovely ik heb je Nick aangepast

Dank je  

Als iedereen toch al hier te vinden is, kunnen we natuurlijk ook gewoon hier verder kletsen. De tabel is gelukt inmiddels zag ik! 

Helaas doen de emoji's het bij mij niet, enkel de standaard die ik uit mijn hoofd ken hahah

Ik ben vanochtend toch even thuis op de weegschaal gaan staan. Ik zou dus 0,8kg aangekomen zijn Morgenochtend wegen, dus even nog goed wat water drinken. Want het zal waarschijnlijk veelal vocht zijn. 

Heb nu een app met thuis oefeningen, erg leuk en toch intensief! Elke dag 10 min om je hele lichaam te trainen, zonder attributen. Dit ga ik écht proberen vol te houden, vooral omdat het maar 10-12min zijn! Dat is altijd wel te doen  

Feliz1990 schreef op 13-07-2021 om 09:40:

Ik kwam er achter dat ik helaas op Viva niet meer kan reageren! Maar ik lees jullie wel.

Net mijn eerste weegmoment gehad! -2,3 kilo in vijf dagen. Ik ben tevreden.

Zo'n eerste week is natuurlijk veel vocht dus ben heel benieuwd naar volgende week. Zet m op ladies

Wat goed!! 

1op1dieetViva schreef op 11-07-2021 om 17:46:

Het werkt, dankjewel!

LadyDana je staat er in! Welkom! Wil je ook je lengte en streefgewicht doorgeven? En Lovely ik heb je Nick aangepast

Fijn! Dankjewel. Mijn lengte is 1.73 en streefgewicht heb ik niet echt vastgesteld, maar denk dat we met 80 kilo al een eind de goede richting in zijn. 

Welkom Lady Dana! 

ooohhh we waren toch weer hier...
Ik een heel verhaal gemaakt bij Viva....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.