Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Schemerlampje schreef op 07-10-2024 om 19:28:

[..]

😱

Op zich geen verkeerd huis denk ik, maar wat een vieze bende. Volgens mij zie ik ook allemaal drollen op de vloer. En een wietplantage op zolder.. Ik ben wel benieuwd wat zoiets opbrengt.

Wel een geschikt huis voor mensen die het leuk vinden/hun geld verdienen met een huis helemaal opknappen en dan weer doorverkopen.

Wat ik wel triest vind, is dat er ook kinderspullen te zien zijn op de foto’s. Ik hoop dat er toch geen kinderen hier gewoond hebben.

De badkamer ziet er behoorlijk schoon uit, in tegenstelling tot de rest. Dus kans dat die kinderspullen van eerdere bewoners waren. Dat de laatste eigenaar het puur heeft gebruikt als wietplantage.

Ook het onkruid bijna zo hoog als de droogmolen, doet me vermoeden dat het huis niet recent bewoond werd.

GroenTuintje schreef op 09-10-2024 om 19:03:

[..]

Wat een belachelijke vraagprijs

Best groot huis met flink perceel in de buurt van Groningen stad. Ik kijk er niet raar van op. 

Neweve schreef op 09-10-2024 om 20:25:

[..]

Best groot huis met flink perceel in de buurt van Groningen stad. Ik kijk er niet raar van op.

maar wel erg oud, er moet heel veel aan gebeuren, daar gaat nog wel 1-1,5 ton in

leuk huis, en Haren is het Wassenaar van Groningen. Dus niet gek dat het prijzig is. Maar energielabel G, oei oei oei. Dat wordt nog een ding voor de nieuwe eigenaar. 

Zeespiegel schreef op 07-10-2024 om 21:47:

[..]

De badkamer ziet er behoorlijk schoon uit, in tegenstelling tot de rest. Dus kans dat die kinderspullen van eerdere bewoners waren. Dat de laatste eigenaar het puur heeft gebruikt als wietplantage.

Ook het onkruid bijna zo hoog als de droogmolen, doet me vermoeden dat het huis niet recent bewoond werd.

Ze krijgen zeker pluspunten voor het onderhouden van de vlinderstand met de brandnetelplantage in de achtertuin!

Ginevra schreef op 09-10-2024 om 20:28:

leuk huis, en Haren is het Wassenaar van Groningen. Dus niet gek dat het prijzig is. Maar energielabel G, oei oei oei. Dat wordt nog een ding voor de nieuwe eigenaar.

En het is aardbevingsgebied. Belachelijke vraagprijs voor zo’n huis in die staat en op zo’n locatie.

BlairW schreef op 09-10-2024 om 23:31:

[..]

En het is aardbevingsgebied. Belachelijke vraagprijs voor zo’n huis in die staat en op zo’n locatie.

Haren valt niet echt meer onder het aardbevingsgebied of het ligt hoogstens aan de rand van het gebied.

Schemerlampje schreef op 09-10-2024 om 23:42:

[..]

Haren valt niet echt meer onder het aardbevingsgebied of het ligt hoogstens aan de rand van het gebied.

Dat kan best, maar er zijn ook genoeg schademeldingen vanuit Haren gedaan. Dus ze hebben er ook daar wel last van.

Netherfield schreef op 09-10-2024 om 18:44:

https://www.funda.nl/detail/43765071

erg authentiek

IMG-1359.jpg

Gezellige ligging. Veel werk aan de winkel. Met scheuren lijkt het mee te vallen. Althans zo lijkt het. Heb er maar een paar gezien. Zie onderstaande foto boven de kapstok.


297_1440.jpg

En de kachels en de keukengeiser gaan op gas volgens mij.

ps Toch ook op andere foto's zijn scheuren zichtbaar.

313_1440.jpg

Rechterwand

374_1440.jpg

Plafond en wand

Er valt zeker wel wat te maken van dat huis in Haren maar wat een werk zeg. Dat moet je echt helemaal strippen van binnen, isoleren en opnieuw opbouwen. 
Alleen al die verschrikkelijke plafonds overal.

302_1440.jpg



En er is ook geen fatsoenlijke verwarming.  
Ik ken Haren verder niet maar het lijkt alsof je dan ook nog eens naast een rangeerterrein woont, vlak naast een bocht in het spoor. 

Ik heb eens een beetje rondgekeken in Haren maar wat een mooie huizen staan daar.

Dit vind ik echt een plaatje: https://www.funda.nl/detail/koop/haren-gr/huis-rijksstraatweg-348/43679596/ 

002_1440.jpg

En van dit huis snap ik dan weer minder. Op zich een mooi huis van binnen en buiten. Maar waarom koop je dan een jaren 30 huis en geen nieuwbouw vraag ik mij af.

455_1440.jpg



547_1440.jpg

Madamecannibale schreef op 11-10-2024 om 07:00:

Er valt zeker wel wat te maken van dat huis in Haren maar wat een werk zeg. Dat moet je echt helemaal strippen van binnen, isoleren en opnieuw opbouwen.
Alleen al die verschrikkelijke plafonds overal.

302_1440.jpg



En er is ook geen fatsoenlijke verwarming.
Ik ken Haren verder niet maar het lijkt alsof je dan ook nog eens naast een rangeerterrein woont, vlak naast een bocht in het spoor.

Dat vlak naast spoor valt wel mee hoor. Dat is nog minstens 500 meter verder . Wij hebben vroeger ooit letterlijk naast een spoor gewoond (oude verbouwde fabriek met appartementen), daar werd je zowat je bed uit getrild

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.