Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Fleurtje_5 schreef op 02-10-2024 om 19:51:

[..]

Maar die hoge hakken zijn zo niet-mijn-ding
Waarom zou iemand zoveel gympen kopen?


483_1440.jpg


Blijkbaar om te ontspannen: het lijstje aan de muur zegt "keep calm and buy shoes"

iemand nog opzoek naar een witte schoenendoos die van binnen best mooi is? Wel jammer dat de 3 slaapkamers allemaal best smal zijn, met een bed je een meter loopruimte over. 

https://www.funda.nl/detail/koop/eindhoven/huis-waterwijk-15/43751439/

Ligt wel gunstig als je op vliegvakantie wil, kun je naar Eindhoven Airport lopen

Chiquita schreef op 03-10-2024 om 20:38:

Ligt wel gunstig als je op vliegvakantie wil, kun je naar Eindhoven Airport lopen

Tjonge dat ze dat nou niet noemen als één van de voordelen! 😆

Chiquita schreef op 03-10-2024 om 20:38:

Ligt wel gunstig als je op vliegvakantie wil, kun je naar Eindhoven Airport lopen

Fleurtje_5 schreef op 04-10-2024 om 18:25:

Het appartement van Albert Verlinde en Onno Hoes in Maastricht staat te koop.

https://www.bekendeburen.nl/albert-verlinde-en-zijn-echtgenoot-onno-hoes-zetten-de-hakbijl-in-de-vraagprijs-van-hun-luxe-appartement-in-maastricht-zie-fotos

Best een 'normaal' appartement,  al had ik wel de gordijnen netjes (netter) gehangen en de boekenkast opgeruimd, op kleur gesorteerd staat zó mooi!

Widajo schreef op 05-10-2024 om 09:54:

[..]

Best een 'normaal' appartement, al had ik wel de gordijnen netjes (netter) gehangen en de boekenkast opgeruimd, op kleur gesorteerd staat zó mooi!

Mijn schoonzus heeft dat een keer voor mij gedaan met de boekenkast. Verrassing! Vreselijk. Ik kon niks meer terugvinden. Ik onthoud niet zo goed welke kleur een boek heeft. Ik sorteer op genre en auteur. Maar dat ziet voor de plaatjes idd minder strak uit.

Meesje schreef op 05-10-2024 om 10:08:

[..]

Mijn schoonzus heeft dat een keer voor mij gedaan met de boekenkast. Verrassing! Vreselijk. Ik kon niks meer terugvinden. Ik onthoud niet zo goed welke kleur een boek heeft. Ik sorteer op genre en auteur. Maar dat ziet voor de plaatjes idd minder strak uit.

nou dit idd, is toch geen zoeken. Zelfde dat ze soms de open kant van boeken naar voren zetten, zodat je alleen de bladzijden ziet. Weet je toch nooit welk boek het is? 

Widajo schreef op 05-10-2024 om 09:54:

[..]

Best een 'normaal' appartement, al had ik wel de gordijnen netjes (netter) gehangen en de boekenkast opgeruimd, op kleur gesorteerd staat zó mooi!

albertverlindeverkoopmaastricht-03.jpg

Ik vind de inrichting beetje saai. Vooral de stoelen in de keuken. Degelijk maar ook weer oubollig, maar wel zeer geschikt voor deze twee stijlvolle heren. Die twee oor-fauteuils in de huiskamer vind ik echt gaaf. 

Het terras vind ik redelijk mooi. Maar de scheur in de houten vlonder vind ik wel jammer. Lijkt me ook spekglad als het nat is.

En boeken op kleur sorteren vind ik helemaal niet mooi. Het ziet er dan ook uit alsof die boeken enkel voor de show zijn en niet voor te lezen.
Boekenkasten vind ik mooi, maar op kleur gesorteerd maakt mij eerder onrustig dan rustig. Alsof ik de kleursortering in de gaten moet houden.

albertverlindeverkoopmaastricht-04.jpg

Volgens mij horen die gordijnen zo te hangen. Vind het wel wat hebben.

Meesje schreef op 05-10-2024 om 10:08:

[..]

Mijn schoonzus heeft dat een keer voor mij gedaan met de boekenkast. Verrassing! Vreselijk. Ik kon niks meer terugvinden. Ik onthoud niet zo goed welke kleur een boek heeft. Ik sorteer op genre en auteur. Maar dat ziet voor de plaatjes idd minder strak uit.


En dit dus.

Van mij hoeft de boekenkast ook niet op kleur gesorteerd te zijn maar ik vind dat wat slordig ogen. Vooral omdat niet alle boeken rechtop staan. 

Ik vind de badkamer van dit huis wel wat hebben: 

https://www.funda.nl/detail/koop/lunteren/huis-oude-arnhemseweg-93/43756598/ 

435_1440.jpg


Het is kitsch maar wel goed doorgevoerd ofzo.
Verder valt er zeker wel wat te maken van dit huis maar het heeft wel wat tijd, geld en liefde nodig.

ps. En die fitnisskamers, met allemaal gewichten op een rij, in sommige huizen vind ik wel erg vermoeiend als ik er naar kijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.