Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Ik zat me echt af te vragen hoe het zo goedkoop kon zijn. Maar aardbevingsgebied Wat een prijs voor zo’n groot (en vooral ook af) huis met die lap grond. Echt prachtig! Jammer van de locatie.

Fleurtje_5 schreef op 14-09-2024 om 23:04:

261_1440.jpg

Lijkt een heel groot huis op deze foto.

https://www.funda.nl/detail/koop/slochteren/huis-hoofdweg-109/43635646/

326_1440.jpg


Maar vanaf deze foto gezien lijkt het huis iets minder groot.

Die hoek maakt een groot verschil inderdaad. Qua grootte vind ik dit perfect. Goed formaat woonkamer en slaapkamers, maar niet zo groot dat het ongezellig wordt. 

Is dat aardbevingsgebied of zijn die prijzen normaal daar?

Middenin aardbevingsgebied, vandaar de prijs. De bevingen zijn de laatste tijd wat minder heftig, maar het verklaart de prijs idd. 
Plus dat Slochteren weinig voorzieningen heeft, geen supermarkt, middelbare scholen op een serieuze fietsafstand. 

Madamecannibale schreef op 15-09-2024 om 08:58:

[..]

Die hoek maakt een groot verschil inderdaad. Qua grootte vind ik dit perfect. Goed formaat woonkamer en slaapkamers, maar niet zo groot dat het ongezellig wordt.

279_1440.jpg

Zo'n mooie keuken ook.

293_1440.jpg

Netherfield schreef op 15-09-2024 om 10:32:

Middenin aardbevingsgebied, vandaar de prijs. De bevingen zijn de laatste tijd wat minder heftig, maar het verklaart de prijs idd.
Plus dat Slochteren weinig voorzieningen heeft, geen supermarkt, middelbare scholen op een serieuze fietsafstand.


Dat zou wel erg jammer zijn.

Netherfield schreef op 15-09-2024 om 10:32:

Middenin aardbevingsgebied, vandaar de prijs. De bevingen zijn de laatste tijd wat minder heftig, maar het verklaart de prijs idd.
Plus dat Slochteren weinig voorzieningen heeft, geen supermarkt, middelbare scholen op een serieuze fietsafstand.

 Het is wel een heel leuk huis! Daar zou hier  in de kleinere dorpen in de omgeving toch echt een hogere prijs voor gevraagd worden.  Ik voel wel mee met Groningers daar, die  situatie zou mij veel stress geven

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.