Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Wieder schreef op 15-08-2024 om 07:20:

En als je dan toch al die verf op zolder hebt staan, had dan even voor de foto's een lik door het huis gehaald. Het lijkt tamelijk liefdeloos behandeld. En de zolder en de kelder doen wat vochtig aan. Lelijke keuken, wc en badkamer. En waarom niet gewoon een mooie brievenbus in plaats van een armoedig tijgerlapje ervoor. Mooie muziekkamer, dat wel. Bij zo'n muzikale familie zou ik wel wat avondjes door willen brengen!

Ik vind de kleuren niet misstaan, de keuken en badkamer niet lelijk en dat lapje zal tegen de tocht en inkijk zijn. Zie weinig(op de foto's) wat liefdeloos is.

De marmeren vloeren zou ik wel laten reinigen, schuren en polijsten. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-08-2024 om 13:27:

[..]

Ik vind de kleuren niet misstaan, de keuken en badkamer niet lelijk en dat lapje zal tegen de tocht en inkijk zijn. Zie weinig(op de foto's) wat liefdeloos is.

De marmeren vloeren zou ik wel laten reinigen, schuren en polijsten.

Oh,  ik vind de kleuren ook niet lelijk! Maar de onderkanten van de deuren zijn wel aan  hun eindje en ook de trap kan wel een verfje gebruiken.  Als ik 2 miljoen voor een huis zou vragen,  zou ik wel de indruk willen wekken dat ik onderhoud belangrijk heb gevonden in de tijd dat ik er woonde 

Wieder schreef op 15-08-2024 om 15:38:

[..]

Oh, ik vind de kleuren ook niet lelijk! Maar de onderkanten van de deuren zijn wel aan hun eindje en ook de trap kan wel een verfje gebruiken. Als ik 2 miljoen voor een huis zou vragen, zou ik wel de indruk willen wekken dat ik onderhoud belangrijk heb gevonden in de tijd dat ik er woonde

Daar heb je gelijk in, maar hoe vaak schilder je nou het houtwerk in je huis? Ik had de mijne laten schilderen en binnen een jaar waren er stukje/schilfers van de plinten (stofzuiger) en van de onderkant van de deuren (schoenen). De trap heb ik laten renoveren met overzet treden maar ook daar veel beschadigingen toen het geschilderd was. En ik  heb zo geen zin om daar op los te gaan 😁

Auwereel schreef op 14-08-2024 om 22:01:

[..]

Daarom maar goed checken of er niet toevallig een studentenhuis naast zit!

Er naast kan prima meevallen, maar verderop in de straat, nou ja, dit is een gracht, kun je er dan nog last van hebben.

gezien het aantal bellen op foto 3 kan het al best als gedeelde woning in gebruik zijn geweest. 

Maar op dat deel van de gracht zitten geen grote studentenhuizen, er staan te weinig fietsen op streetview.

Nog een pareltje in Delft

Appartement te koop: Nieuwelaan 176 2611 SB Delft [funda]

ook weer voor de wat grotere portomonee

Ysenda schreef op 16-08-2024 om 15:34:

Nog een pareltje in Delft

Appartement te koop: Nieuwelaan 176 2611 SB Delft [funda]

ook weer voor de wat grotere portomonee

Gaaf! Voor mij en gezin zou het veel te groot zijn. Leuk om met meerdere mensen/ gezinnen in te wonen 

Ysenda schreef op 16-08-2024 om 15:24:

[..]

Er naast kan prima meevallen, maar verderop in de straat, nou ja, dit is een gracht, kun je er dan nog last van hebben.

gezien het aantal bellen op foto 3 kan het al best als gedeelde woning in gebruik zijn geweest.

Maar op dat deel van de gracht zitten geen grote studentenhuizen, er staan te weinig fietsen op streetview.

Iets met onderhoud? Kun je die tuin zelf, en alleen, onderhouden?


Gebruikersnaaminvullen schreef op 14-08-2024 om 21:46:

Ik ga verhuizen! Een enorme woning met 1200m² tuin in het centrum van Delft.
https://www.funda.nl/detail/koop/delft/huis-noordeinde-31/43695169/

204_1440.jpg


155_1440.jpg

157_1440.jpg

En een monumentale boom! 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 14-08-2024 om 21:46:

Ik ga verhuizen! Een enorme woning met 1200m² tuin in het centrum van Delft.
https://www.funda.nl/detail/koop/delft/huis-noordeinde-31/43695169/


Groot huis. Veel onderhoudswerk in huis moet gedaan worden.

170_1440.jpg

Waarom ligt daar een tegel? Daar struikel je toch steeds over.

153_1440.jpg

Vochtvlekken op muur?

173_1440.jpg

Leuke gordijnen

192_1440.jpg

Enge kelder

234_1440.jpg

138_1440.jpg

Telkens als je in de kelder een inmaakglas wilt ophalen moet je bukken om de luiken te openen. Als je uit de kelder komt met het inmaakglas (weckglas) moet je het glas eerst op het kastje zetten zodat je handen vrij zijn om het luik weer dicht te maken. Want als je het vergeet dan flikker je de kelder in.
Kleedje erover en je hebt een geheime verstopplaats.

486_1440.jpg

Leuke tafel (een wiel met glasplaat). En ik tel zes slaapkamers.

https://www.funda.nl/detail/koop/roosteren/huis-visserweert-58/89050214/

Fleurtje_5 schreef op 22-08-2024 om 10:26:

486_1440.jpg

Leuke tafel (een wiel met glasplaat). En ik tel zes slaapkamers.

https://www.funda.nl/detail/koop/roosteren/huis-visserweert-58/89050214/

Ik vind hem spuuglelijk 

Hahaha ik ook! En glas gaat never nooit goed. Ik zou dat breken en het geluid als je iets neerzet of legt is niet te harden.

stokstaart schreef op 22-08-2024 om 11:25:

Hahaha ik ook! En glas gaat never nooit goed. Ik zou dat breken en het geluid als je iets neerzet of legt is niet te harden.

Hier ook een glazen salontafel (wel een mooie  ) maar ik gebruik gewoon vilten onderzetters

GroenTuintje schreef op 22-08-2024 om 10:29:

[..]

Ik vind hem spuuglelijk



Niet echt mooi maar wel leuk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.