Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

wat een afschuwelijk smaak hebben die mensen zeg. Die meubels, brrr. De buren overigens ook met die lelijke aanbouw achter.

BlairW schreef op 24-12-2023 om 10:01:

wat een afschuwelijk smaak hebben die mensen zeg. Die meubels, brrr. De buren overigens ook met die lelijke aanbouw achter.

Meubels idd vreselijk, maar goed, die blijven niet staan. De aanbouw van de buren idd lelijk. 

Huis staat wel geweldig mooi, aan vaarwater door Leeuwarden en in het centrum. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-12-2023 om 10:23

Friezinnetje schreef op 24-12-2023 om 10:17:

[..]

Meubels idd vreselijk, maar goed, die blijven niet staan. De aanbouw van de buren idd lelijk.

Huis staat wel geweldig mooi, aan vaarwater door Leeuwarden en in het centrum.

Prachtig huis en locatie inderdaad. Maar wat een bizarre meubels in de woonkamer. En karige boel op de bovenverdiepingen.

Ook in Leeuwarden, wel kleiner, maar mooier ingericht
 https://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-42334575-noordvliet-501/

234_2160.jpg

786_1440.jpg

De deur, ramen en dakpunt van de buren is niet echt een mooie uitzicht vanuit de slaapkamer. Snap niet dat dit goedgekeurd werd.

766_1440.jpg

En dan overal dat lila...

817_1440.jpg

Tripoli als achterburen? Is of was dat een zorginstelling?

791_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-42383187-noordersingel-74/#foto-51

BlairW schreef op 24-12-2023 om 10:01:

Mee  eens! Het huis is mooi,  maar in het huis vind ik helemaal niks mooi.  En erg veel werkruimte op het aanrechtblad, fijn hoor. En vervolgens 3 pitten om op te koken. Dat hebben mijn ouders ook in hun caravan, maar in je huis vind ik dat toch een beetje behelpen. En die rare "tweede badkamer", maak daar iets moois van in plaats van de allergoedkoopste oplossing die je kunt verzinnen. Iets kan je smaak niet zijn, maar deze mensen lijken echt allergisch voor sfeer

Coreopsis schreef op 24-12-2023 om 10:23:

[..]

Prachtig huis en locatie inderdaad. Maar wat een bizarre meubels in de woonkamer. En karige boel op de bovenverdiepingen.

Karig  is het perfecte woord inderdaad!

Friezinnetje schreef op 24-12-2023 om 10:29:

Ook in Leeuwarden, wel kleiner, maar mooier ingericht
https://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-42334575-noordvliet-501/

234_2160.jpg

Ik vind dit huis echt veeeel leuker 

GroenTuintje schreef op 24-12-2023 om 10:44:

[..]

Ik vind dit huis echt veeeel leuker

De inrichting is echt niet zoveel leuker is mijn mening. De meisjesslaapkamer dan weer wel.

De keukendeur lijkt te klein bij dit hoge plafond.

260_1440.jpg

Tv vóór de boekenrek

244_1440.jpg

Een behoorlijke steile trap.

242_1440.jpg

Een badkuip op de slaapkamer (en dan pal voor het raam) zou ik nooit kiezen.

279_1440.jpg

De gele kleur rondom de voordeur vind ik niet mooi.

296_1440.jpg

Ik zou denk ik steeds mijn teen stoten tegen die rand van het marmeren blok onder het bad in de slaapkamer. En die kachel in de woonkamer vind ik wel mooi, maar ik zou het niet zover de woonkamer in willen hebben.

Friezinnetje schreef op 24-12-2023 om 09:53:

https://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-42383187-noordersingel-74/

728_2160.jpg

Ik vraag me af wat dat gordijn daar doet.

746_2160.jpg

Prachtige gevel, maar wel kaalslag aan de binnenkant. Alleen de paneeldeuren op de bovenste etages geven een beetje sjeu.

Schemerlampje schreef op 24-12-2023 om 12:59:

Ik zou denk ik steeds mijn teen stoten tegen die rand van het marmeren blok onder het bad in de slaapkamer. En die kachel in de woonkamer vind ik wel mooi, maar ik zou het niet zover de woonkamer in willen hebben.

Sowieso, dat bad in de slaapkamer. Ik weet niet hoe koud die mensen baden, maar bij mij is het altijd flink warm en stoomt het. De muren van mijn badkamer zijn toch echt wel vochtig als ik een uur in bad zit. Ik zie dat behang bij het bed al van de muur af komen dan 🙈 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 24-12-2023 om 13:06:

[..]

746_2160.jpg

Prachtige gevel, maar wel kaalslag aan de binnenkant. Alleen de paneeldeuren op de bovenste etages geven een beetje sjeu.

Misschien voor de akoestiek voor de vleugel? Er zit in ieder geval niks achter, gewoon een muur zonder raam. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 24-12-2023 om 13:06:

[..]

746_2160.jpg

Het heeft iets van een uitvaartcentrum

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.