Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Mevrouw75
12-08-2023 om 22:08
ToetieToover schreef op 11-08-2023 om 06:41:
[..]
Wow, wat een geld voor zoiets. In Edam of all places.
Wat is zie is het een normale prijs voor Edam. Is denk ik ook best populair voor Amsterdammers die ‘buiten’ willen wonen.
Fleurtje_5
13-08-2023 om 11:27
ToetieToover schreef op 11-08-2023 om 06:41:
[..]
Wow, wat een geld voor zoiets. In Edam of all places.
€ 695.000 k.k. voor een oud huisje met maar twee slaapkamers, op een perceel van maar 166 m² vind ik ook erg veel geld.
Het is wel een leuk huisje, met veel achterstallig onderhoud, oude badkamer, toilet en keuken. De kastdeuren overal in de muren vind ik wel heel uniek. Hopelijk houd de nieuwe eigenaar ze in ere.
De kelderdeur staat open, als de rest van de kelder er zo uit ziet snap ik wel waarom er geen foto's van zijn.
De muur naast het fornuis is niet in zo'n beste staat.
De zoldervloer ziet er nog best goed uit.
Als het huisje is opgeknapt is het wel een pareltje, maar dat opknappen gaat flink kosten denk ik.
Dus idd erg veel geld, maar toch ook wel uniek.
SophieHowl
14-08-2023 om 00:39
De makelaar promoot een huis met een “sfeervolle achtertuin”:
https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis-42278934-sportlaan-27/
Madamecannibale
14-08-2023 om 06:43
SophieHowl schreef op 14-08-2023 om 00:39:
Misschien als je grijze stenen sfeervol vind.
Verder is het wel helemaal instapklaar.
Wieder
14-08-2023 om 07:07
Heerlijk ook dat de plaatselijke voetbalvereniging récht achter die sfeervolle tuin traint en speelt. Zo'n heerlijk rustgevend achtergrondgeluid van scheldende spelers en supporters en het schelle scheidsrechtersfluitje als je op je vrije zaterdagmiddag in het zonnetje geniet van een goed boek nadat je even je tuintje gedweild hebt! Jammer dat ik geen 8 ton over heb voor een rijtjeshuis met een perceeloppervlakte van 152 m², anders zou ik het wel weten!
ShowyHummingbird30
14-08-2023 om 07:16
Wieder schreef op 14-08-2023 om 07:07:
[..]
Heerlijk ook dat de plaatselijke voetbalvereniging récht achter die sfeervolle tuin traint en speelt. Zo'n heerlijk rustgevend achtergrondgeluid van scheldende spelers en supporters en het schelle scheidsrechtersfluitje als je op je vrije zaterdagmiddag in het zonnetje geniet van een goed boek nadat je even je tuintje gedweild hebt! Jammer dat ik geen 8 ton over heb voor een rijtjeshuis met een perceeloppervlakte van 152 m², anders zou ik het wel weten!
Ah. Dát bedoelt hij met "sfeervol". Gezellig na elke wedstrijd of training de derde helft met de spelers van achter.
BlairW
14-08-2023 om 07:45
Wat zonde ook van het hele huis. Het VT-wonen sausje is er overheen gegaan, terwijl het volgens mij een ontzettend sfeervolle woning was met die voor- en achterkamer. Prachtige voordeur ook! Had het in die stijl gelaten zeg…vreselijk dit.
ShowyHummingbird30
14-08-2023 om 08:35
BlairW schreef op 14-08-2023 om 07:45:
Wat zonde ook van het hele huis. Het VT-wonen sausje is er overheen gegaan, terwijl het volgens mij een ontzettend sfeervolle woning was met die voor- en achterkamer. Prachtige voordeur ook! Had het in die stijl gelaten zeg…vreselijk dit.
Het vermoed dat het goedkoop is gekocht, gestript en vervolgens kort daarna flink duurder weer in de verkoop is gezet? Zonde, dit soort sfeerloze eenheidsworst, maar het verkoopt volgens mij wel goed - want instapklaar.
Auwereel
14-08-2023 om 09:51
Die Haagse woning is wel aan de prijs zeg! Zeker de ligging, het strand is dichtbij, dat ze dit durven vragen. En het moet inderdaad wel passen bij je smaak, zo'n instapwoning. Wat ik niet zo snel zie is een geschikte plaats voor de wasmachine, of kijk ik daar overheen? Een fietsenschuur zou ik ook node missen. Ik zou het geld er niet voor over hebben!
Madamecannibale
14-08-2023 om 11:38
Auwereel schreef op 14-08-2023 om 09:51:
Die Haagse woning is wel aan de prijs zeg! Zeker de ligging, het strand is dichtbij, dat ze dit durven vragen. En het moet inderdaad wel passen bij je smaak, zo'n instapwoning. Wat ik niet zo snel zie is een geschikte plaats voor de wasmachine, of kijk ik daar overheen? Een fietsenschuur zou ik ook node missen. Ik zou het geld er niet voor over hebben!
Die wasmachine kan in de kast naast de trap:
“Middels een beklede trap bereik je de 1e etage, waar de overloop wordt verlicht door een daklicht. Hier tref je een vaste kast aan, waar de aansluitingen voor de wasmachine en droger aanwezig zijn.”
Auwereel
14-08-2023 om 11:55
Madamecannibale schreef op 14-08-2023 om 11:38:
[..]
Die wasmachine kan in de kast naast de trap:
“Middels een beklede trap bereik je de 1e etage, waar de overloop wordt verlicht door een daklicht. Hier tref je een vaste kast aan, waar de aansluitingen voor de wasmachine en droger aanwezig zijn.”
Aha, daar had ik overheen gelezen.
Fleurtje_5
14-08-2023 om 14:03
Wieder schreef op 14-08-2023 om 07:07:
[..]
En idd zag ik ook dat voetbalveld en dacht ook aan dat geschreeuw en dat fluitje op zaterdag én/of zondagmiddag, maar ook de door de weekste trainingen 's avonds.
Fleurtje_5
14-08-2023 om 14:07
Er is wel wat moois van te maken.
Maar sfeervol is dit niet. Ook niet die stalen zwarte glazen binnendeuren.
Monika_Geller
14-08-2023 om 16:32
Hmm, ik vind het een huis met potentie. Deuren een kleurtje, leuke behangetjes, tegels eruit wippen en het kan nog een prachtig plekje worden.