Eten
Twinski
02-11-2024 om 09:39
Ik eet vanavond Pad Thai. Mijn guilty pleasure is bittergarnituur. Eet zo een emmer leeg.
Ted68
02-11-2024 om 10:28
Mmm Bittergarnituur.....Moet misschien toch weer een keer naar de Nederlands winkel....
Twinski
02-11-2024 om 11:40
Ted68 schreef op 02-11-2024 om 10:28:
Mmm Bittergarnituur.....Moet misschien toch weer een keer naar de Nederlands winkel....
Dit culinaire hoogstandje mag niet verloren gaan. Bitterbal, bamihapje, mini-frikandel, kaashapje, kip nuhgit, vlammetje. Met veel saus uiteraard.
Eet al vaak genoeg sla, groenten en fruit. De boog kan niet altijd gespannen staan.
ToetieToover
02-11-2024 om 12:08
Vandaag eten we zalm want die moet op volgens de datum op de verpakking. Met kropsla + honing-mosterddressing en een ovengratin van aardappel, aardpeer, knoflook, crème fraîche, kaas
En verder iets met avocado want die gaan van eetrijp naar eetrot voor je er erg in hebt. Ik gok op een zak tortillachips met avocadodip. En nog wat hartige yoghurt. Misschien nog een bonensalade. Of nee iets warms, bonenschotel. Nou ja het kan nog veranderen dus
Dolfje
02-11-2024 om 12:49
Ik ben niet zo'n fan van bittergarnituur, heb liever alleen bitterballen.
Of echt een lekkere kroket op lekker brood. Met boter en mosterd. Soms krijg je kroketten op van dat idioot dikke gesneden brood zonder boter.