Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?

En weeeeeer offline

yup. zat zoetjes te lezen en bam wederom, 'gepland onderhoud'

Het is alweer jaren geleden dat het Viva forum een meltdown meemaakte maar zijn dit weer nieuwe problemen t.g.v. uitbesteden aan India of waar zit nu de IT? Ik krijg er echt een gevoel bij dat de stekker er ook maar zo uitgetrokken kan worden.

coolpack2 schreef op 15-11-2022 om 08:37:

[..]

Ik denk door jou nu aan een catastrofe van sinterklaasjournaaleske omvang 🤣

En wie komt er dan voor ons op😵? Bij het Sinterklaasjournaal waren het de ouders van zwaar getraumatiseerde kijkertjes, maar wie maakt zich sterk voor ons😭.

Morgan-Salander schreef op 15-11-2022 om 10:32:

[..]

En wie komt er dan voor ons op😵? Bij het Sinterklaasjournaal waren het de ouders van zwaar getraumatiseerde kijkertjes, maar wie maakt zich sterk voor ons😭.

Ik zou een actiegroep oprichten: VLM ( Viva lifes matter)

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-11-2022 om 10:44

Schemerlampje schreef op 15-11-2022 om 10:38:

[..]

Ik zou een actiegroep oprichten: VLM ( Viva lifes matter)

Beterhier schreef op 15-11-2022 om 10:29:

Het is alweer jaren geleden dat het Viva forum een meltdown meemaakte maar zijn dit weer nieuwe problemen t.g.v. uitbesteden aan India of waar zit nu de IT? Ik krijg er echt een gevoel bij dat de stekker er ook maar zo uitgetrokken kan worden.

Dit ligt niet aan de engineers hoor. Kijk voor de grap even hoe die site in elkaar gedraaid zit, is echt legacy op legacy op legacy. Da's bijna niet te onderhouden. En dan heb ik de database nog niet eens gezien.

IdolizedMouse16

IdolizedMouse16

15-11-2022 om 10:49

safari schreef op 15-11-2022 om 10:26:

yup. zat zoetjes te lezen en bam wederom, 'gepland onderhoud'

Die doe ik altijd in mijn koffie.

Earlybird schreef op 15-11-2022 om 06:41:

Het is heel erg maar denk nu “ lekker net goed” dat het Viva forum problemen heeft. Ik kreeg in het topic van Olijf , partner beëindigd relatie een ban van 24 uur wegens trolhaunting. Het zal, ik vond het gewoon een redelijke reactie maar toen die 24 uur voor bij waren was het opeens een permanente ban geworden! Had daarvoor nog nooit een ban gehad. Ben altijd redelijk en netjes. Maar goed ben niet meer welkom.

Dat is inderdaad enorm gek en overdreven. Zal vast een fout zijn toch? 

pausi schreef op 15-11-2022 om 10:52:

[..]

Een vriendin van mij heeft een perma gekregen op Viva toen ze op de camping (wifi) op haar iPad zat en toen het IP adres had van iemand die ooit eens een perma gekregen heeft. Ze forumde al jaren af en aan in verschillende topics, altijd nette reacties, sowieso nooit in relletjes betrokken en nu kan ze niet meer forummen. Ze heeft al heel veel contact gehad met de mods, maar ze houden voet bij stuk en lullen er vreemd in om. Zo lullig.

[..]

[..]

Tenminste als jij degene bent die ik voor me heb vond ik je reactie niet leuk maar niet extreem kwetsend. 

Jessa schreef op 15-11-2022 om 11:00:

[..]

Een vriendin van mij heeft een perma gekregen op Viva toen ze op de camping (wifi) op haar iPad zat en toen het IP adres had van iemand die ooit eens een perma gekregen heeft. Ze forumde al jaren af en aan in verschillende topics, altijd nette reacties, sowieso nooit in relletjes betrokken en nu kan ze niet meer forummen. Ze heeft al heel veel contact gehad met de mods, maar ze houden voet bij stuk en lullen er vreemd in om. Zo lullig.

Dat is gek, ze kunnen haar verleden toch zien? 

Dit forum werkt wel pleziger hè zonder al dat gescroll.

Morgan-Salander schreef op 15-11-2022 om 10:32:

[..]

Onze ouders??

Ik heb weer de melding van onderhoud etc.

Rockstar schreef op 15-11-2022 om 10:49:

[..]

Dit ligt niet aan de engineers hoor. Kijk voor de grap even hoe die site in elkaar gedraaid zit, is echt legacy op legacy op legacy. Da's bijna niet te onderhouden. En dan heb ik de database nog niet eens gezien.

Ik heb daar geen verstand van maar komt het dan doordat onbekenden zich nu een weg moeten banen in die erfenis?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.