Digital
Travelglobe
02-04-2022 om 16:39
Problemen op Viva forum?
Had verwacht dat er wel al een topic over zou zijn, aangezien hier veel Viva forummers zitten.
Maar ik kan niet meer op het Viva forum.
Ik kom op een pagina die vraagt om mijn wachtwoord aan te passen.
Daar staat mijn email adres, maar niet mijn gebruikersnaam. Ik moet mijn oude paswoord invullen en dan een nieuw paswoord aanmaken.
Er gebeurd echter niets en ik kom steeds weer op dezelfde pagina........
Heel vreemd.
Ben ik gehacked?
Heeft iemand dit ook?
Friezinnetje
15-11-2022 om 07:07
Vrijevlinder schreef op 15-11-2022 om 07:05:
[..]
Haha, ik zag het. Had net mijn reactie gewijzigd. Jij bent te snel.
Correctie: jullie zijn snel zeg.
komt omdat het hier wel goed werkt
Vrijevlinder
15-11-2022 om 07:10
Friezinnetje schreef op 15-11-2022 om 07:07:
[..]
komt omdat het hier wel goed werkt
Dat is zeker waar. Het werkt hier een stuk fijner. Hier spring je gelijk naar de laatst gelezen reactie. En die likes vind ik ook wat hebben. Alleen zo rustig, dat vind ik jammer.
SophieHowl
15-11-2022 om 07:18
Het Vivaforum lijkt nu wel een online museum geworden, een monument voor het forum zoals het twee jaar terug was…
bojoti
15-11-2022 om 07:23
Wat is het toch weer vreemd allemaal. Ik zie de nieuwe topics wel, van eergister dus, maar openen gaat niet.
Nou ja tot vanmiddag ik ga werken.
ShowyHummingbird30
15-11-2022 om 07:24
SophieHowl schreef op 15-11-2022 om 07:18:
Het Vivaforum lijkt nu wel een online museum geworden, een monument voor het forum zoals het twee jaar terug was…
Hebben ze toch nog gedaan wat ze destijds beloofden: dat het forum zou stoppen maar wel in het internetarchief zou worden opgeslagen als een soort nationaal erfgoed. (Als ik het me goed herinner.)
Peertjuh
15-11-2022 om 07:25
Lot_ schreef op 14-11-2022 om 23:19:
[..]
Haha nee hoor, blijf gerust. Maar ik vind het gewoon een beetje gek dat hier uitgebreid een ander forum wordt besproken en er ook nog even commentaar wordt gegeven op de huisregels hier. Je hóeft niet hier te forummen hé.
Nou, momenteel dus wel 🤪
Moxxie
15-11-2022 om 08:05
Mama-Inge schreef op 15-11-2022 om 07:58:
En viva ligt er weer uit
Hebben we hier weer wat langer een goed lopend topic.
SophieHowl
15-11-2022 om 08:09
Coreopsis schreef op 15-11-2022 om 07:24:
[..]
Hebben ze toch nog gedaan wat ze destijds beloofden: dat het forum zou stoppen maar wel in het internetarchief zou worden opgeslagen als een soort nationaal erfgoed. (Als ik het me goed herinner.)
Daar moest ik ook aan denken.
Misschien is dit toch het slotakkoord voor het Vivaforum?
Rooss4
15-11-2022 om 08:16
Earlybird schreef op 15-11-2022 om 06:41:
Het is heel erg maar denk nu “ lekker net goed” dat het Viva forum problemen heeft. Ik kreeg in het topic van Olijf , partner beëindigd relatie een ban van 24 uur wegens trolhaunting. Het zal, ik vond het gewoon een redelijke reactie maar toen die 24 uur voor bij waren was het opeens een permanente ban geworden! Had daarvoor nog nooit een ban gehad. Ben altijd redelijk en netjes. Maar goed ben niet meer welkom.
Als alles weer werkt wordt je ban waarschijnlijk weer gewoon 24 uur. En ik vind m terecht, trollhunten is heel vervelend. Je schuift daarmee namelijk de serieuze reageerders onder het tapijt, hoezeer jij ook van mening bent dat jouw trollhunt klopt.
Schommelstoel
15-11-2022 om 08:21
Ik zie zo voor me dat er iemand bij Viva bezig is een enorme berg snoeren en kabels te ontwarren en tegelijkertijd probeert alle mapjes met forumberichten weer op de goede plek te krijgen. En dan nog alle mapjes met forumgebruikers. En als dan alle mapjes op de goede plek staan, raken de kabels weer in de war. En als de kabels recht liggen, zijn de mappen weer gaan schuiven. Et cetera. Et cetera.
Of... Iemand doet nu geen flikker en zit dit topic mee te lezen om te achterhalen of 'we' Viva wel gaan missen en of het nog de moeite waard is om actie te ondernemen.
Maar misschien ben ik teveel een beelddenker
coolpack2
15-11-2022 om 08:37
Schommelstoel schreef op 15-11-2022 om 08:21:
Ik zie zo voor me dat er iemand bij Viva bezig is een enorme berg snoeren en kabels te ontwarren en tegelijkertijd probeert alle mapjes met forumberichten weer op de goede plek te krijgen. En dan nog alle mapjes met forumgebruikers. En als dan alle mapjes op de goede plek staan, raken de kabels weer in de war. En als de kabels recht liggen, zijn de mappen weer gaan schuiven. Et cetera. Et cetera.
Of... Iemand doet nu geen flikker en zit dit topic mee te lezen om te achterhalen of 'we' Viva wel gaan missen en of het nog de moeite waard is om actie te ondernemen.
Maar misschien ben ik teveel een beelddenker
Ik denk door jou nu aan een catastrofe van sinterklaasjournaaleske omvang 🤣
ShowyHummingbird30
15-11-2022 om 08:38
coolpack2 schreef op 15-11-2022 om 08:37:
[..]
Ik denk door jou nu aan een catastrofe van sinterklaasjournaaleske omvang 🤣
De digipiet van Viva is met de boot gezonken?
impala
15-11-2022 om 08:41
Coreopsis schreef op 15-11-2022 om 07:24:
[..]
'Ze' beloofden niks. Viva DPG wilde de hele forumgeschiedenis door de plee spoelen. Het was de Koninklijke Bibliotheek die toen als een gek is gaan archiveren omdat ze een unieke stuk cultureel erfgoed veilig wilden stellen. Zo hoog werd het forum aangeslagen. Behalve dan door de eigenaar zelf.
Als ze op hun knietjes gaan, wil de KB Viva nu misschien wel voorzien van de laatste twee jaar aan forumberichten
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.