Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?

DeOnbekende schreef op 14-11-2022 om 23:36:

[..]

"We" zijn hier een soort van naartoe gevraagd hè, toen Viva aankondigde te stoppen. Het is niet zo dat we massaal dachten "We verkassen naar Ouders.nl mensen, want daar is het top”. Lijkt me dan niet zo gek dat er over het "thuisforum" () wordt gesproken.

Ik wilde net zeggen, volgens mij is dit forum mede ontstaan door ‘ons’ de viva’ers

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 23:43:

[..]

Ik wilde net zeggen, volgens mij is dit forum mede ontstaan door ‘ons’ de viva’ers

Vivaers zochten een nieuw forum. Bij ouders online hebben ze toen aangeboden om een nieuw forum op te starten die wat breder zou zijn. Het is dus niet zo dat viafora de vivaforummers heeft gevraagd. Daarnaast zitten hier volgens mij ook heel wat oud OOLers.

op viva is de onderhoudsboodschap nu weg en zie ik weer een topic lijst, maar daar houdt het ook mee op, want bij klikken krijg ik telkens een foutboodschap

Een deel van de database is zoek. Pakweg de laatste 2 jaar.
Ben niet de enige die dit opmerkt, I know. Ben benieuwd of het morgen weer teruggevonden is.
Beetje gek wel om de boel dan alweer open te zetten voor bezoekers.

Ik probeerde net in te loggen op Viva.
Eerst kende hij mijn wachtwoord  niet. Toen kreeg ik file 503 backend failed. Nu ben ik ingelogd maar al mijn bookmarks zijn weg en als je de topics aanklikt doen ze het niet. Zelfs het vraag het de mods of centraal moderatertopic doen het niet.
Dus melden moet per mail denk ik. Daar heb ik nu nog ff geen zin in. Te vroeg, moet zo werken

Courage schreef op 15-11-2022 om 00:26:

Een deel van de database is zoek. Pakweg de laatste 2 jaar.
Ben niet de enige die dit opmerkt, I know. Ben benieuwd of het morgen weer teruggevonden is.
Beetje gek wel om de boel dan alweer open te zetten voor bezoekers.

Nooit gedacht dat ze het forum nog verder konden slopen dan ze al hadden gedaan, maar zowaar.

en het topic over de plakjes kaas bestaat niet meer

SphericalBat56

SphericalBat56

15-11-2022 om 06:41

Het is heel erg maar denk nu “ lekker net goed” dat het Viva forum problemen heeft. Ik kreeg in het topic van Olijf , partner beëindigd relatie een ban van 24 uur wegens trolhaunting.  Het zal, ik vond het gewoon een redelijke reactie maar toen die 24 uur voor bij waren was het opeens een permanente ban geworden! Had daarvoor nog nooit een ban gehad. Ben altijd redelijk en netjes. Maar goed ben niet meer welkom.

ja het is een zooitje op die site van het forum. Ik zie alleen hele oude topics

Lot_ schreef op 14-11-2022 om 23:19:

[..]

Haha nee hoor, blijf gerust. Maar ik vind het gewoon een beetje gek dat hier uitgebreid een ander forum wordt besproken en er ook nog even commentaar wordt gegeven op de huisregels hier. Je hóeft niet hier te forummen hé.

En zodra  viva het weer doet zijn ze weer vertrokken. Dus Viva doe je best om weer online te zijn

Het vivaforum werkt weer.

Nee, toch niet. Onderwerpen zijn zichtbaar, maar erop klikken werkt dan weer niet. 

Vrijevlinder schreef op 15-11-2022 om 07:01:

ik zou ergens op gaan klikken

Maar nog niet goed. Ik mis een paar topics in mijn lijstje waar ik daar nog actief mee schrijf. En andere recente topics kunnen niet geopend

Terug online zijn is bij Viva iets anders dan 'werkt weer' 

Probeer maar eens... 

Friezinnetje schreef op 15-11-2022 om 07:03:

[..]

ik zou ergens op gaan klikken

Haha, ik zag het. Had net mijn reactie gewijzigd. Jij bent te snel. 

Correctie: jullie zijn snel zeg. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.