Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?

Jessa schreef op 14-11-2022 om 21:08:

[..]

Daar lees ik nooit. Een algemene melding bovenaan het forum was teveel gevraagd denk ik.

Voor welk tijdstip was het onderhoud gepland dan? Want vanochtend vroeg kon ik gewoon op het forum en toen ik iets later weer keek duurde het onderhoud als langer als verwacht.

Ja klopt, tot half 8 ofzo kon ik er ook nog op.

ik kan nog steeds niet op viva staat dat er gepland onderhoud is en langer duurt dan gepland

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 21:10:

[..]

Ja klopt, tot half 8 ofzo kon ik er ook nog op.

Ja ik was tegen 7.30 of zo net een bericht aan het tikken toen de site eruit viel. Twee of drie minuten later verscheen al de melding dat het onderhoud langer duurde dan gepland. Dat slaat natuurlijk nergens op. 

impala schreef op 14-11-2022 om 21:18:

[..]

Ja ik was tegen 7.30 of zo net een bericht aan het tikken en toen viel de site eruit. Twee of drie minuten later verscheen al de melding dat het onderhoud langer duurde dan gepland. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Precies!

Jessa schreef op 14-11-2022 om 21:08:

[..]

Daar lees ik nooit. Een algemene melding bovenaan het forum was teveel gevraagd denk ik.

Voor welk tijdstip was het onderhoud gepland dan? Want vanochtend vroeg kon ik gewoon op het forum en toen ik iets later weer keek duurde het onderhoud als langer als verwacht.

Oooh geen idee...? Maandagochtend stond er en waarschijnlijk de hele dag. Eens trouwens dat een algemene melding op de homepagina duidelijker was geweest. 

Het zou me niet eens echt verbazen als het forum uit coma komt als Flair-forum, omdat ze dat merk willen gaan pimpen. Als je niet naar viva forum gaat, maar gewoon naar Viva, dan kom je ook al bij Flair terecht. 

impala schreef op 14-11-2022 om 21:18:

[..]

Ja ik was tegen 7.30 of zo net een bericht aan het tikken toen de site eruit viel. Twee of drie minuten later verscheen al de melding dat het onderhoud langer duurde dan gepland. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Ik was geloof ik ook midden in een topic bezig. Nou ja.. we gaan het zien 

Bij mij staat er al de hele dag "file not found".

impala schreef op 14-11-2022 om 21:25:

Het zou me niet eens echt verbazen als het forum uit coma komt als Flair-forum, omdat ze dat merk willen gaan pimpen. Als je niet naar viva forum gaat, maar gewoon naar Viva, dan kom je ook al bij Flair terecht.

Goed punt dit zou het zomaar kunnen zijn.

impala schreef op 14-11-2022 om 21:25:

Dat is al wel een lange tijd zo. Nouja, iig weer lekker gebrek aan communicatie daar. 

bojoti schreef op 14-11-2022 om 21:26:

Bij mij staat er al de hele dag "file not found".

Mobiel of niet? Dat heb ik mobiel ook idd.

Jessa schreef op 14-11-2022 om 21:29:

[..]

Hier mobiel maar ik krijg gewoon tekst te zien. Misschien kwestie van ingelogd of uitgelogd zijn?

Peertjuh schreef op 14-11-2022 om 21:29:

[..]

Dat is al wel een lange tijd zo. Nouja, iig weer lekker gebrek aan communicatie daar.

Ja maar het was afgelopen week nieuws dat ze Flair meer 'empowering' willen maken (zoals Viva in het verleden was) en sterker online aanwezig willen zijn. Wat lijkt er dan handiger dan het forum te laten herrijzen onder de Flairvlag? Niet dat ik denk dat de make-over van Flair een succes gaat worden   

Jessa schreef op 14-11-2022 om 21:29:

[..]

Nee niet mobiel.

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 21:31:

[..]Misschien kwestie van ingelogd of uitgelogd zijn?

Dat denk ik ja. Ik was ingelogd en zie de tekst. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.