Digital Digital

Digital

Garmin problemen, help!

Ineens heb ik grote problemen met mijn Garmin 

Ik wilde mijn horloge opnieuw opstarten, omdat ik geen hartslag zag. Tijdens het opstarten bleef ik hangen in de loaded fit files. Na een paar keer opnieuw opstarten kom ik opeens in het instelmenu uit. Gevolg: 

Alles weg op mijn horloge. In de app staat alles nog wel goed, maar kan ik niet meer synchroniseren en in mijn bluetooth is het horloge verdwenen. 

Wat moet ik doen? Hoe krijg ik de statistieken van vandaag weer op mijn horloge en de fenix weer verbonden met mijn telefoon? Of ben ik echt alles kwijt? Ik ben al 5 jaar zo blij met dit horloge..

vrouw92

vrouw92

06-04-2025 om 15:21 Topicstarter

Ik weet ook niet zo goed waar ik naar moet zoeken qua hulpvraag.. 

Heel fijn dit voor een autist  

Heb je daar recentelijk een update bij gedaan? Mijn man heeft een Garmin fietscomputer en die geeft ook veel problemen sinds hij het toestelletje heeft geüpdate en mensen uit onze omgeving (met een Garmin fietscomputer) hebben ook ALLEMAAL problemen na hun update.
Misschien is het bij de horloges ook wel zo.

Ik heb ook een Garmin en heb dit ook weleens gehad. Het hielp om hem aan de pc te hangen en daar in te loggen via de browser.

Als het goed is staat alles gewoon nog in de app van Garmin. Ik denk dat je je horloge gewoon even opnieuw aan de app moet koppelen. Hiermee maakt ie ook weer verbinding met bluetooth met je telefoon verwacht ik.

Als je hele horloge gereset is kun je m niet eerder koppelen met je telefoon eer je de oude Bluetooth verbinding uit je telefoon hebt gegooid.
Je moet ook zowel je horloge als je telefoon even opnieuw opstarten… 
Als alles gesynchroniseerd is geweest met Garmin Connect zal na het opnieuw koppelen alles wel weer op je fenix terecht komen als deze weer volledig gesynchroniseerd heeft..

Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen heeft Garmin overigens een prima telefonische klantenservice, gewoon in het Nederlands. 

vrouw92

vrouw92

08-04-2025 om 18:34 Topicstarter

Uiteindelijk is het gelukt, heb hem even tegen de computer aangehangen. Was wel 8000 stappen, een wandeling en workout kwijt. Maar verder niets. Dus all good. Thanks voor de tips  

vrouw92

vrouw92

19-04-2025 om 19:40 Topicstarter

Volgend probleem, wat denk ik niet meer op te lossen is. Tijdens de reset heb ik volgens mij aangeklikt dat ik geen meldingen wil ontvangen. Sindsdien ontvang ik ook geen meldingen meer van mijn telefoon naar mijn horloge. Alle instellingen op zowel mijn telefoon als horloge staan zoals ze moeten staan. De klantenservice verwijst mij steeds weer terug naar deze stappen. 

Heel irritant, want ook als ik gebeld wordt voel ik mijn horloge niet trillen. 

Iemand de gouden tip? 

Heb je je telefoon ook gemachtigd om in de app meldingen toe te staan? 
In Connect : ••• meer -> instellingen -> telefoonmeldingen -> meldingen (aan/uit). Dan kom je in de telefooninstellingen van de app terecht, bij Apple in ieder geval.. 

vrouw92

vrouw92

22-04-2025 om 16:40 Topicstarter

Almdudler schreef op 21-04-2025 om 19:56:

Heb je je telefoon ook gemachtigd om in de app meldingen toe te staan?
In Connect : ••• meer -> instellingen -> telefoonmeldingen -> meldingen (aan/uit). Dan kom je in de telefooninstellingen van de app terecht, bij Apple in ieder geval..

Ja, alle instellingen in mijn telefoon en horloge staan goed. Na meerdere keren checken bij alle stappenplannen. 

Verder synchroniseert ‘ie wel? Dat t niet de Bluetooth verbinding is?

vrouw92

vrouw92

23-04-2025 om 19:39 Topicstarter

Almdudler schreef op 22-04-2025 om 21:47:

Verder synchroniseert ‘ie wel? Dat t niet de Bluetooth verbinding is?

Alles werkt verder zoals het zou moeten werken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor