Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Zelf kleding maken

bedankt voor de info. Dan ga ik daar binnenkort eens kijken. 

@merel ik zou even contact opnemen met de winkel waar je een het besteld hebt. Wellicht gewoon een foutje en lossen ze het op.

Merel7

Merel7

22-08-2021 om 06:22 Topicstarter

Aardbei_86 schreef op 21-08-2021 om 21:10:

bedankt voor de info. Dan ga ik daar binnenkort eens kijken.

@merel ik zou even contact opnemen met de winkel waar je een het besteld hebt. Wellicht gewoon een foutje en lossen ze het op.

Was het maar zo eenvoudig.
Ik heb het op de markt in Maastricht gekocht.
Wanneer ik daar in de buurt zou wonen, zou ik gewoon even teruggaan. Helaas moet ik er 2 uur voor rijden en zal er pas over een week of 6 weer komen.

Merel7

Merel7

22-08-2021 om 06:22 Topicstarter

@Merel aah zo nee. De markt lijkt me niet zo handig om even terug te gaan. Je schreef "besteld" dus ik dacht dat je het dus online had besteld. 

Merel7

Merel7

22-08-2021 om 13:16 Topicstarter

Aardbei_86 schreef op 22-08-2021 om 10:41:

@Merel aah zo nee. De markt lijkt me niet zo handig om even terug te gaan. Je schreef "besteld" dus ik dacht dat je het dus online had besteld.

Haha, ja in het digitale tijdperk denk je bij het woord besteld idd al snel aan een online bestelling. 
In dit geval wilde ik 1.5 meter kopen, dus bestelde dat bij de verkoper op de markt😀

Merel7

Merel7

22-08-2021 om 14:07 Topicstarter

Dubbel

@merel vooral in het Corona tijdperk haha.

ik heb mijn stof gewoon zelf verknipt. Ik was een joggingbroek voor mijn zoon aan het maken en kwam er halverwege achter dat het ding in de lengte rekt in plaats van in de breedte. Stom gedoe. Nu maar nieuwe stof besteld.

Merel7

Merel7

23-08-2021 om 07:24 Topicstarter

Perzikboom schreef op 22-08-2021 om 21:19:

ik heb mijn stof gewoon zelf verknipt. Ik was een joggingbroek voor mijn zoon aan het maken en kwam er halverwege achter dat het ding in de lengte rekt in plaats van in de breedte. Stom gedoe. Nu maar nieuwe stof besteld.

Zoiets heb ik ooit gehad met stof voor een shirt. 
Dacht dat het een gewone tricot was, maar had wel rekwel in de breedte en niet in de lengte. Maakte er een shirt van met een aangeknipte vleermuismouw.
Toen ik het ging passen zaten de mouwen zo strak dat ik m’n armen niet kon buigen🤦‍♀️
Heb uiteindelijk een bies tussen de mouwnaad gezet. Is toch nog een heel leuk shirt geworden en heb het veel gedragen😀

Merel7

Merel7

23-08-2021 om 07:45 Topicstarter

Aardbei_86 schreef op 22-08-2021 om 19:18:

@merel vooral in het Corona tijdperk haha.

Ja, idd, voor corona haalde ik het niet in mijn hoofd om online stof te kopen.  
Hoewel ik stof toch veel liever in een fysieke winkel koop om te zien en voelen, gisteren een flinke bestelling gedaan bij www.driessenstoffen.nl

net nog even in doetinchem geweest, de kraam die op de markt tussen de vis en groenteboeren staat, verkoopt driessenstoffen en heeft zelfs al de nieuwe collectie bij zich!!! blij mee want dan hoef ik niet meer online bij hun te bestellen (slechte ervaring met de klantenservice)

Merel7

Merel7

24-08-2021 om 10:47 Topicstarter

miertje22 schreef op 24-08-2021 om 09:52:

net nog even in doetinchem geweest, de kraam die op de markt tussen de vis en groenteboeren staat, verkoopt driessenstoffen en heeft zelfs al de nieuwe collectie bij zich!!! blij mee want dan hoef ik niet meer online bij hun te bestellen (slechte ervaring met de klantenservice)

Veel fijner om bij een fysieke winkel te kopen, zie je wat je koopt. Heb al een paar keer gehad dat de stof tocht net iets anders is dan verwacht.

Op de markt in Maastricht zag ik ook een paar stoffen die Driessen verkoopt. Waren op de markt wel duurder.

Ik wacht op mijn bestelling van Driessen, heb 10 lappen besteld. 
Heb 1x een verkeerde stof ontvangen. Na wat heen en weer mailen de juiste stof alsnog gekregen. 

Merel7

Merel7

27-08-2021 om 15:02 Topicstarter

Zojuist de stoffen van Driessen ontvangen.
Ik blijf het lastig vinden, dat online stoffen kopen.

Had 3 stoffen voor jasjes besteld.
1 ervan is mooi, maar 2 zijn het net niet. Er staat dan in de beschrijving geschikt voor jassen, maar ik vind het meer geschikt voor een vest.
Dus dat worden dan 2 vesten die ik eigenlijk niet zou kopen.
De bijbehorende voering gaat op de stapel

De twee stoffen voor skinny broeken zijn echt heel mooi, ze noemen het scuba suède. Een stevige suède achtige stof en goed rekbaar in de breedte.

En nog 2 stofjes voor shirtjes. Helaas heeft 1 ervan een fout in de stof.
Heb ze een mail met foto gestuurd, ben benieuwd.
Trouwens wel heel mooie stofjes, knitted Jersey.

die scuba suede, zou die geschikt zijn voor een jasje (gevoerd) heb eenheel gaaf biker jasje gespot?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.