Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

grijze jeans met scheur op de knie en pijpen opgerold. Wit shit met v-hals. Kort roze blazertje, roze sokken met flamingo’s en roze sneakers van Nike cortez. 

Momjeans van geisha ( wel wat strakker niet zon vuilniszak model ), crème wit shirtje met knalroze letters Champagne en blazertje met 3/4 mouw van Pieces met luipaardenprint. Sneakers van Adidas rood met hetzelfde knalroze van mijn shirtje. 

lichtgroen comfybroek met een shirtje in creme en iets donkerder groen patroon. Blauw spijkerjasje erop. 

blauwe jeans, oranje shirt, donkerblauw bomberjasje. Wit-rood-blauw-oranje sneakers. We hebben een teamactiviteit met oranje tintje vanmiddag. 

Rokje van 4FF met geel-zwart grafische print, geelgouden shirtje met lichte glitter erin van de Hema erop. Zwarte panty en zwarte Puma's.

teamuitje op het strand ( kkkkkkkoud) spijkerbroek, crème witte trui met ballonmouwen die borduurde zijn met bloemen. Roze/rode sneakers van Adidas. 

Zwarte wijde jeans. Zwart shirt. Panter jasje in beige en zwart. Beige met zwarte retro sneakers van stradivarius.

Blauwe jeans, wat wijder model van Guess - witte simpele blouse van WE erop. 

De hele dag mijn badjas van Pip studio want ik was in de sauna. 

Zwarte wijde linnen broek met bijpassend gilet en jasje. Daaronder een zwart-witte top en witte sneakers.

lichte strakkere broek met daarop een truitje in zwart met een lichte streep. Lichtbeige hoge schoenen erbij. 

Vandaag weer leuke kleding gescoort. Helemaal blij mee

mom jeans met daarop een wit truitje ( fijn gebreid viscose) met een groen streepje en mouwtjes tot de elleboog , groene sneakers. 

Panterprint jeans met knalroze top met driekwart mouwen en roze Adidas sneakers.

taupe kleurige joggingbroek, zwart tshirtje met lange mouwen en zwart vestje. 

zwarte linnen broek met een zwart shirt en een zebrajasje. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.