Beauty en fashion

krulliebollie
21-03-2025 om 16:48
spijkerbroek van Les Temps des Cerises, tshirtje van SA met luipaardenprint vhalsje en pofmouwtje. Ik had knalroze sneakers aan van Adidas.

Teigera
21-03-2025 om 17:31
Donkerblauwe rechte pantalon van Esprit, zilveren sneakers van Stradivarius eronder en een Vero Moda-blousje in zachtroze, met pofmouwtjes, driekwart mouw.

MissBobby
22-03-2025 om 11:41
zwarte jeans met gaten en rafels in bootcut model van Gstar, pijpen opgerold. Simpel wit shirt met heel dun zwart streepje. Als contrast een hele nette smokingblazer met satijnen details. Wit met zwart gestreepte kousen en zwart witte Pumas. Nieuwe oorbellen gekregen van vriend. Het zijn een soort artistieke bliksemschichten alletwee verschillend.
voor buiten een grote zwarte sjaal/omslagdoek in een een hele grof gebreide katoen.

krulliebollie
22-03-2025 om 12:48
spijkerbroek van Gap, lichte wassing beetje opgerold van onder. Daarop een blousje met bloemen in allerlei pasteltinten in aquarel stijl. Ik HD roze campus sneakers erbij aan.

MissBobby
23-03-2025 om 08:13
Rode broek met wit-zwarte bies, wit t-shirt, zwart satijnen bomberjasje, zwart-witte Pumas. Nieuwe zwarte oorbellen; een soort druppels. Voor buiten een zwart jasje van Gstar met leuke details. Zwart tasje van Susan Bijl. Ga een dagje winkelen met m’n dochters.

Friezinnetje
23-03-2025 om 08:58
zwarte broek van Studio Anneloes met een zwart met wit gestreept truitje van Only Carmakoma. Ws komen daar nog zwarte Skechers bij of zwarte korte laarsjes

GlitterGoud
23-03-2025 om 14:18
donkergrijze mom jeans van Mango. Crème witte met roze stip/vlekjespatroon blouse van Yaya. Wit met rosé/bronskleurige Adidas Stan Smith sneakers.

MissBobby
24-03-2025 om 08:04
gisteren gewinkeld en dat moet dan vandaag aan! Een hele wijde zwarte broek met witte strepen aan de zijkant van een soort wafeltjesstof. De tailleband is breed en zit hoog en de bovenkant is ook wit. In de broek een strak wit-zwart gestreept truitje met wat langere wijde mouwtjes. Zwart-witte Pumas eronder. Ik heb er evt nog een knalrood jasje op.
Ook nog een donkerblauw jeanspak gekocht: broek met sigarettenpijp en een kort jasje met hele grote zakken. Leuk met witte sneakers en een simpel wit shirtje.

MissBobby
25-03-2025 om 07:12
Lichtgrijze ripped jeans, pijpen opgerold. Wit getailleerd overhemd. Donkerblauwe blazer. Witte sneakers van Puma. Voor buiten een lange donkerblauwe jas.
vanavond een optreden. Dan een zwarte rechte jeans met zwart oversized shirt, leren jasje in zwart en zwarte doc Martens.

Teigera
25-03-2025 om 08:59
Vanmiddag naar een afscheidsdienst in een kerk, dus ben alvast passend gekleed. Zwart-witte krijtstreepbroek in flared model van Je m'apelle, zwart hemdje met kantrandje en grijs wikkelvest erop. Doe er straks, als ik de deur uit ga, zwarte glimmende loafers onder.

krulliebollie
25-03-2025 om 10:51
Gisteren een jurkje van Ladress in het flessengroen. Zwarte panty en hoge DrMartens met dikke zool.
Vandaag thuis werk dag en een taupe kleurige trainingsbroek en een compleet niet bijpassende trui van Cakewalk Junkie zwart met rode lipjes.

Loulou39
25-03-2025 om 13:27
Ook van mij sterkte Teigera!
Ik heb een zwarte strakke trainingsbroek en een zwarte sporttop aan, straks nog lichtroze hardloopschoenen van Nike.
Ik werk thuis, maar ga na werk naar de sportschool even fitnessen, en daarna nog hardlopen.
Op deze manier hoef ik me straks niet meer om te kleden en kan ik meteen door (toch nog een beetje lui😄).

Teigera
25-03-2025 om 17:42
Dankjulliewel. Het was gelukkig niet heel nabij, maar toch verdrietig. Zwaar om andermans verdriet zo bijna tastbaar te voelen (waarbij ik me ook direct realiseer hoe licht ik me dus voel, lucky me op dit moment).
Morgen maar weer iets vrolijkers met kleur aantrekken!