Beauty en fashion
MissBobby
06-12-2024 om 08:34
Net lekker gesport en zo flink aan de bak. Twee trainingen te geven vandaag. Ik draag een wijde pantalon met daarop een dun, kort, wijd truitje met vleermuismouwen. Zilveren riempje en zilveren oorbellen. Laarsjes met bescheiden hak.
vanavond date en dan een hele strakke leren broek, leren gilet en leren blazer met laarzen met hoge hak. Klinkt kinky maar dat is ook precies de bedoeling
Teigera
09-12-2024 om 08:32
Deze rok van Steps, met wit shirtje met gaatjes erin en zwart vest erop met ballonmouwen (Ichi). Zwarte panty eronder en korte zwarte boots zo meteen als ik de deur uit ga - nu eerst even thuiswerken.
MissBobby
10-12-2024 om 16:38
Zwart krijtstreeppak van wol met een beetje rommelige strepen. Crèmekleurige top eronder en crèmekleurige retro sneakers. Mocht vandaag weer een presentatie geven en vond dit passend
krulliebollie
10-12-2024 om 21:22
MissBobby schreef op 06-12-2024 om 08:34:
Net lekker gesport en zo flink aan de bak. Twee trainingen te geven vandaag. Ik draag een wijde pantalon met daarop een dun, kort, wijd truitje met vleermuismouwen. Zilveren riempje en zilveren oorbellen. Laarsjes met bescheiden hak.
vanavond date en dan een hele strakke leren broek, leren gilet en leren blazer met laarzen met hoge hak. Klinkt kinky maar dat is ook precies de bedoeling
Gaaf!
Ik had vandaag een hele baggy spijkerbroek aan met grote zakken. Beetje een skate broek. Daarop een straks zwart blousje ( in mijn broek gestopt). Ik had daar zwarte sneakers bij aan.
krulliebollie
11-12-2024 om 09:03
vandaag een paars/blauwe broek van Studio Anneloes, een aansluitend vestje van gladde stof met een kant randje van only en een zwart net colbertje van Zara. Schoenen zijn vandaag lak Loafers.
MissBobby
11-12-2024 om 14:25
Zelfde krijtstreeppak als gisteren. Nu met een dunne zwarte coltrui en zwarte platte laarsjes.
MissBobby
12-12-2024 om 09:17
Wijde jeans met luipaardprint met zwarte blouse met daarop spiralen van kraaltjes en zwarte Doc Martens
krulliebollie
12-12-2024 om 10:24
Zwarte/grijzige jeans van Gstar met daarop een zwarte wollen trui met grote witte bloemen erop. Ik werk thuis dus geen schoenen.
MissBobby
13-12-2024 om 09:31
zwarte pantalon met wijde pijpen. Daarop een zwarte top met vleermuismouwen. Laarzen met hoge hak. Zilveren riempje en oorbellen.
Friezinnetje
13-12-2024 om 10:53
strakke zwarte broek met daarop een heerlijke 'woon'-trui in het zwart. Straks nog zwarte sneakers erbij
MissBobby
14-12-2024 om 13:30
Groen retro trainingspak van Adidas. Wit basic shirt. Hoge witte sportsokken en witte Nike air Max. bijpassende pet en paardenstaart.
krulliebollie
14-12-2024 om 13:37
Zwart jurkje met witte stipjes van Ladress. Een zwarte panty en als ik straks de deur uit ga mijn hoge laarzen van Manfield.
MissBobby
14-12-2024 om 13:41
hoge laarzen, die ontbreken nog in mijn collectie. Dat wordt een doel voor de sale. Wordt nog een uitdaging want ik ben 1.60.