Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik hou van zwart!
Maar vandaag een blauwe boyfriend jeans, gouden top en blauw bomberjasje met blauwe sneakers van Diesel.

Ik hou ook zeker van zwart, maar ook van kleur. Vandaag bruine laarzen tot de knie, bruine panty, donkergroene kokerrok tot net over de knie en een bruine trui met V-hals en subtiele gouden glitter erin. 

ik heb vandaag een blauwe leren broek aan van Ibana. Veel te duur maar zo mooi. Daarop een witte blouse ( Zara) en blauw vestje ( bad rebels). Blauw met witte sneakers van puma. 

lichte strakke jeans met daarop een lekkere lange zwarte trui en zwarte stoere laarsjes

Wide leg jeans met panterprint, grijze jeansblouse en grijze sneakers

Donkergrijze jeans, paarse trui met ruime hals, blauwe suède sneakers van Puma. 

zelfde wijde jeans met panterprint als gisteren. Nu met een korte zwarte trui met ballonmouwen en zwarte sneakers. 

gisteren een leuk dansfeestje gehad. Ik had een gouden broek aan van Cambio en daarop een kanten blouse van Numpf. 
Vandaag een pinstripe down of upstairs ( ik weet het verschil nooit) van Studio Anneloes met daarop een zwarte coltrui met roezels aan de mouwen en ingebreidde hartjes  

oude jeans en oude sweater en laarzen. Kerstdingen aan t doen

Zwarte broek met wijde pijpen, zwart hempje onder een zwart shirt met mooi afgewerkte vrij open hals en lange mouwen, en een dun zwart lang vestachtig iets met een soort vleermuismouwen. Zwarte sokken, en zwarte laarzen.  

sportkleding nu. Zo een zwart rokje met dikke panty en zwarte trui met Doc Martens. 

Gisteravond uit eten gegaan, ik droeg een aansluitende groene jurk met een knoopdetail op de buik, zwarte laarzen eronder (tegen de kou op de fiets!). Vandaag een lekker dagje thuis, draag een groene trui met witte print (Ragwear) en blauwe jeans met knoopsluiting van Only & Sons. Blauwe suède Puma's eronder toen ik even buiten was.

Grijze jeans in bootcut model. Korte zwarte kabeltrui en zwarte chelseaboots. 

Blauwe rechte jeans, ijsblauw shirt met lange mouwen en een witte coltrui, kabelpatroon, zonder mouwen. Blauwe suède Puma's eronder. 

vandaag aangekleed voor fysio.  Een zwarte trainingsbroek aan van Adidas. Daarop een zwarte longsleeve van Zara en een crème wit vestje van Colorful Rebel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.