Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Gefeliciteerd!

Wat ontzettend knap van haar! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Ciska.  Terecht dat je trots bent.

Ciska78 schreef op 03-07-2024 om 17:47:

zo super trots op mijn dochter, ze heeft net gehoord dat ze 4 van de 5 vakken heeft gehaald.
Ze belde en klonk zelf ook supppper trots en opgelucht.
Dit heeft ze maar mooi gedaan zeg 🥳

Wauw! Gefeliciteerd. Echt heel knap! Hopelijk houdt ze het fijne gevoel van trotsheid maar ook opluchting even vast. Dat gun ik haar. En jullie ook! 

Geweldig! Zo fijn voor haar en voor jullie!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

03-07-2024 om 23:52

Jullie mogen zeker trots zijn. Gefeliciteerd.

Wauw Ciska, wat knap van je dochter, van harte gefeliciteerd! Daar mogen jullie en zij heel trots op zijn. 

Super knap van je dochter, terecht dat je trots bent! Dochter mag echt trots zijn op haarzelf.

Wat goed! Dat mag gevierd worden 

Oh Ciska, wat een goed nieuws.
Het is een kanjer.
Dat moet zeker gevierd worden.

Super nieuws! Zo blij voor jullie 


Wat goed zeg! Gefeliciteerd 

Ciska78

Ciska78

10-07-2024 om 10:50 Topicstarter

Ondertussen zijn we al weer even verder en weten we nog steeds niets van de gemeente over de vernieuwde offerte.
Ik heb vandaag het advies van een forummer opgevolgd en een mail gestuurd naar de wethouder jeugd bij onze gemeente.
Ik ben er zo klaar mee dat het allemaal zo langzaam gaat en dat ook langzaam het perspectief bij dochter weg brokkelt.

Afgelopen maandag onverwachts een gesprek met een andere organisatie die misschien wat kan betekenen maar helaas niet in onze eigen gemeente. En dat is nou juist wat dochter van de eerste organisatie heel erg aanspreekt, veel dichter bij ons in de buurt zodat ze, als ze wil, op de fiets op bezoek kan komen. 
Dus dochter had gisteren echt een hele grote error over het gesprek van afgelopen maandag en wil dus ook eigenlijk niet op een plek nog steeds te ver van ons vandaan.
Gelukkig dat ze dit ook mag aangeven.

Wat ze trouwens nu ook denken, nu dochter veel meer aan het vertellen is bij de psycholoog, is dat ze vermoeden dat er ook spraken is van een psychotische stoornis, dit gaat in ieder geval nader onderzocht worden. Maar zowel de psycholoog als psychiater hebben dit al gezegd.

och ciska wat gaat het toch traag en wellicht weer een nieuwe diagnose. Ik lees wel iets positiefs en dat is dat ze steeds meer vertelt op de groep. Fijn dat ze wat opener lijkt te worden

hoi ciska, weer een weekend verder. Hoe gaat het met jou? 

Ciska78

Ciska78

16-07-2024 om 08:25 Topicstarter

Hier gaat het wel, ben zelf momenteel ziek.
Verder gaat alles bij de gemeente maar traag, nieuwe offerte van organisatie wordt hoogstwaarschijnlijk ook afgekeurd hebben we van de gezinsvoogd begrepen. Meerdere redenen.
Andere optie is een kleinschalige woonplek waar al een team en alles er omheen is, maar helaas niet in onze plaats, dat is wel een domper want dochter had in haar hoofd om op de fiets thuis op bezoek te kunnen.
Maar eigenlijk is het op dit moment allemaal onzeker over waar dochter heen gaat en wanneer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.