Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik weet niet hoe lang dit is, maar ik kreeg direct nadat ik stevig op iets kauwde en toen plotseling felle kaakpijn kreeg, last van een ziek wattenhoofd en hevige tinnitus. Het blijft maar duren.

Dat wat die wetenschapper op de radio zei, dat tinnitus eigenlijk tussen je oren zit (psychisch is) is dus niet waar. Het voelt of iemand me een dreun tegen mijn oor heeft gegeven.

Een comment op de nextdoor buurtapp op een prachtige post van iemand over de dodenherdenking. 
Lieve mensen, mag het ajb 1x per jaar over onze eigen slachtoffers gaan zonder dat iemand daar meteen weer de huidige oorlogen bij moet halen? Daar denken we namelijk de rest van het jaar al aan.

Dat er iemand bedacht om net nog wat vuurwerk af te steken, iets wat behoorlijk knalde.
Heb de hond van een vriendin hier en die is ontzettend bang voor vuurwerk 

Mama-Inge schreef op 04-05-2024 om 22:20:

Dat er iemand bedacht om net nog wat vuurwerk af te steken, iets wat behoorlijk knalde.

Hier ook net na 22:10 een aantal flinke knallen.

Al de hele week aan het OV in Nederland. Wat een verschrikking. Gisteren 3 uur naar Groesbeek, vandaag meer dan 2,5 uur naar Amersfoort. Vijf minuten overstappen op Amsterdam Centraal is tegenwoordig niet meer te doen. Het zou makkelijk moeten zijn om met het OV ergens te komen..

ik zie een (simpel) recept, en schrijf de ingrediënten op een briefje.
Boodschappen in huis, maar nu kan ik dat recept nergens vinden 

Het was iets met kikkererwten , gepureerde tomatensaus en driekleur paprika.

Wat werk gedaan in de tuin en wat gesleept en gesjouwd, krijg ik pijn in mijn voetzool. Hopelijk gauw weer over want zo wandel je niet lekker.

Ergeren is niet helemaal passend, meer dat ik me rot vol door die stomme meelmijt in de vuilnisbak (zo gepoetst en na twee uur kwamen ze weer). Zou minder uitmaken als de rest van m’n leven niet zo moeilijk was, er is heel veel aan de hand en ik vind het even teveel…
Maar even naar bed en hopen dat het morgen beter gaat 🤞🏼

klote gootsteen is weer verstopt 🙈

Weer zo'n stomme wisseling van medicijn- merk
Nu opeens Enalapril Sandoz ipv Teva.
En al 4 dagen duizelig.
Verder moe en wat down door die medicijnen.
Droge mond en veel meer tandsteen.
Misschien toch maar weer eens kijken voor een alternatief..

Rogue schreef op 05-05-2024 om 23:02:

klote gootsteen is weer verstopt 🙈

Ja zelfs al heb je een rooster op je afvoer die alleen dingetjes van 2 mm doorlaat dan verstopt hij nóg dus soms sta je echt voor een raadsel. Vooral in de zomer is een slechte afvoer vervelend. Dat gaat dan zo ruiken. 


rionyriony schreef op 06-05-2024 om 07:37:

[..]

Ja zelfs al heb je een rooster op je afvoer die alleen dingetjes van 2 mm doorlaat dan verstopt hij nóg dus soms sta je echt voor een raadsel. Vooral in de zomer is een slechte afvoer vervelend. Dat gaat dan zo ruiken.


Helaas is het bij ons een terugkerend probleem,   

Aan mezelf. 
Kom er net achter, tijdens het maken van het boodschappenlijstje,  dat ik gisteren heb vergeten te inventariseren wie er de komende dagen wel/niet of later eet.
Nu probeer ik via app die te krijgen hoe het zit de komende week. Duurt lang, de en geeft wel antwoord, de ander nog niet. 
Ga eerst maar even wat anders doen. 

kerst schreef op 06-05-2024 om 00:52:

Weer zo'n stomme wisseling van medicijn- merk
Nu opeens Enalapril Sandoz ipv Teva.
En al 4 dagen duizelig.
Verder moe en wat down door die medicijnen.
Droge mond en veel meer tandsteen.
Misschien toch maar weer eens kijken voor een alternatief..

Dat is waardeloos zeg, sterkte! Hopelijk is er nog iets anders mogelijk!

Rogue schreef op 06-05-2024 om 09:46:

[..]

Helaas is het bij ons een terugkerend probleem,

Weet niet meer zeker of jij hetzelfde probleem postte enkele maanden geleden, maar als je afvoer uitmond in een septische put dan heb je hierna meestal een inspectiepunt. Het is aangeraden om deze elk jaar eens open te halen en schoon te maken omdat het afvalwater daar een koek kan vormen wat ertoe leidt dat je afvalwater slecht afloopt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.