Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Auwereel schreef op 02-05-2024 om 19:40:

Aan die temperatuursverschillen, daar kan ik niet aan wennen. Eerst te koud, dan opeens heel warm en nu weer koud, wat moet ik aan buiten?!

Nou dit.  Lunchen buiten met het zonnescherm uit rond 13.30 om 16.00 zat ik buiten aan een bakkie thee maar ben ik naar binnen gegaan. Nu alle ramen maar weet dicht. 

Waar im me ook aan erger is dat van mijn groepje cavia's er altijd één bij is die een abonnement neemt op ziek-zijn. Vandaag wéér naar de dierenarts met hetzelfde beestje. Het is zo'n beetje elk kwartaal raak. Ben ik een maand aan het tobben met bijvoeren en medicatie en krabbelt ze er weer bovenop. Gaat het twee maanden goed en dan opeens toch weer ziek.

Heb me vandaag bloedig geërgerd, aan de gevolgen van een vergissing, een aanname die niet juist was maar die een hoop werk als gevolg heeft. Niet boos maar gewoon moe en even verslagen.

Verder moest de krulvaren ineens een grotere pot want hij begon ineens met blaadjes te strooien. Kan toch kwalijk de hele dag onder zijn tafeltje gaan stofzuigen. Zo maakt hij toch mooi de dienst uit.  

Gelukkig had ik nog een mengseltje liggen van een plant die ik pas verpot had maar kort daarna toch had besloten weg te doen en alleen een stek te bewaren.

Vanwege overstap naar andere provider emailadressen veranderen... hoop werk, maar als ik het verander en het nieuwe adres in mijn account staat, gaat de mail toch naar mijn oude adres... ook bij mijnoverheid   
Ik weet even niet wat ik hier nog aan kan doen 

Ik aan het weer, ongesteld zijn, overgang, slecht slapen, de weegschaal en koppijn.  Gewoon ruk vandaag dus. En dan hebben we vanavond een feestje en oh ja ik heb nog steeds een koortslip 

Aan mijn man die het vertikt om een capuchon op te zetten als het giet. En dan waait het hard en de plu gaat dus niet. Hij laat nog liever de regen in z'n nek lopen dan die capuchon op te zetten. Die zit niet voor niks op je jas!

Auwereel schreef op 02-05-2024 om 11:46:

[..]

erschap Friezinnetje!

Dat dus, beterschap friezinnetje, mijn telefoon doet af en toe een beetje raar. 

Net uit bed en wil even rustig bijkomen/ wakker worden 
Gaat 1 van de kinderen tegen me aan zeuren 
Als er iets niet gaat zoals hij wil, dan kan hij er zo over door blijven drammen 
12 jaar, doe even gewoon en luister naar wat er gezegd wordt 

al die "feestdagen" ik ben er beetje flauw van. 

kerst schreef op 03-05-2024 om 12:02:

al die "feestdagen" ik ben er beetje flauw van.

Ik word er ook wat onrustig van ofzo. Slaat misschien nergens op maar ik voel dan meer de druk om iets leuks te 'moeten' doen 

kerst schreef op 03-05-2024 om 12:02:

al die "feestdagen" ik ben er beetje flauw van.

Ik negeer ze vakkundig 😉

Aan de nieuwe pH-meter. Hij zegt maar wat. De ene keer 5.0 en de andere keer 7.0. Who cares? Maar dat maakt hem wel volledig nutteloos. Ik heb hem al gereset maar de onzin die hij uitkraamt wordt steeds ongeloofwaardiger.

Aan de geluidsoverlast van de hogedrukreiniger aan de overkant. De galerijen daar worden schoongemaakt en deze meneer is al van vanmorgen vroeg bezig en ik werkte thuis vandaag. Wat een rotgeluid!
(Heb wel medelijden met hem trouwens, want hij is echt heel goed en hard aan het werk, en dan ook nog die stomme regen, wind en viezigheid erbij.)

rionyriony schreef op 03-05-2024 om 14:22:

Aan de nieuwe pH-meter. Hij zegt maar wat. De ene keer 5.0 en de andere keer 7.0. Who cares? Maar dat maakt hem wel volledig nutteloos. Ik heb hem al gereset maar de onzin die hij uitkraamt wordt steeds ongeloofwaardiger.

Ben wel benieuwd waar je een pH-meter voor gebruikt. Die heeft denk ik niet iedereen in huis.

Tuinfluiter schreef op 03-05-2024 om 18:08:

[..]

Ben wel benieuwd waar je een pH-meter voor gebruikt. Die heeft denk ik niet iedereen in huis.

vijver, aquarium, grond, zwembad, urine

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.