Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Hoi allemaal, de afgelopen weken heb ik lekker meegelezen. Ik ben 10 januari begonnen met 1 op 1. Inmiddels ben ik al 10 kg lichter. Ik zit nu is stap 5 en merk dat ik dit erg lastig vind. Ik sta al 2 weken stil qua gewicht (thuis weegschaal). Hierdoor merk ik dat ik de motivatie een beetje krijt ben. Morgen heb ik mijn weegmoment bij de consulent en had zo gehoopt onder de 70 kg te zitten. Hopelijk is het even een plateau en val ik de komende weken wel weer af. Dan blijf ik ook gemotiveerd. 
Iemand nog tips om van dit plateau af te komen? 

Noie41 schreef op 08-04-2024 om 08:30:

Hoi allemaal, de afgelopen weken heb ik lekker meegelezen. Ik ben 10 januari begonnen met 1 op 1. Inmiddels ben ik al 10 kg lichter. Ik zit nu is stap 5 en merk dat ik dit erg lastig vind. Ik sta al 2 weken stil qua gewicht (thuis weegschaal). Hierdoor merk ik dat ik de motivatie een beetje krijt ben. Morgen heb ik mijn weegmoment bij de consulent en had zo gehoopt onder de 70 kg te zitten. Hopelijk is het even een plateau en val ik de komende weken wel weer af. Dan blijf ik ook gemotiveerd.
Iemand nog tips om van dit plateau af te komen?

succes en wat fijn al!! 10 kg wat een mijlpaal

misschien minder calorien tot je nemen? Ik doe nu cambridge icm keto en daar hebben ze het ook over een plateau. Omdat je lichter bent, heb je minder nodig oid? 

Vanavond gewogen, -2 kg

Eerste week stap 4 zit erop 
Er is 2 kilo af
Dit gewicht kom ik al een jaar niet onder dus hopelijk ga ik er aankomende week doorheen Steeds val ik af en
en kom ik aan maar nooit lager dan dit 

honing14 schreef op 10-04-2024 om 06:32:

Eerste week stap 4 zit erop
Er is 2 kilo af
Dit gewicht kom ik al een jaar niet onder dus hopelijk ga ik er aankomende week doorheen Steeds val ik af en
en kom ik aan maar nooit lager dan dit

Gefeliciteerd! En zit je in ketose? dat vind ik het fijnst! en ik doe keto erbij en geef mezelf daar ook wat ontdek en speelruimte in. 

Succes!

ja ze zei van wel
Kilo vet is eraf !!!
Vanmorgen was de weegschaal weer lager
Als dit zo doorgaat !
Ik ga eerst voor 10 kilo eraf Uiteindelijk moet er wel 20-25 vanaf 
Maar de eerste 2,5 zijn eraf in ruim een week 

honing14 schreef op 11-04-2024 om 21:00:

ja ze zei van wel
Kilo vet is eraf !!!
Vanmorgen was de weegschaal weer lager
Als dit zo doorgaat !
Ik ga eerst voor 10 kilo eraf Uiteindelijk moet er wel 20-25 vanaf
Maar de eerste 2,5 zijn eraf in ruim een week

heel fijn!!! dat geeft moed  

ik zit nu ruim in week 2 maar vind het nu zwaarder dan vorige week.
Hadden jullie dat ook?
Qua gewicht gaat het hard 
Op mijn eigen weegschaal al 3,5 kg eraf 
dus dat is wel lekker. 
ik zit in stap 4 
Vorige keer heb ik de fout gemaakt te lang in stap 1 te blijven
Wil nu echt snel naar “ leren normaal eten” 
Want vorige keer ben ik in stap 1 gestopt en toen vlogen de kilo’s eraan 
Misschien ga ik dus na deze week of nog 2 weken naar stap 5 
Als ik zie hoe snel het afvallen nu gaat dan zal dat in stap 5 niet ineens heel langzaam gaan denk ik

ja het is wel zwaarder, in 2015 heb ik cambridge gedaan (500kcal) en elke poging erna is nooit zo vlekkeloos gegaan. Ik was dinsdag -0.7 kg en het maakt me niet uit hoe snel het is, als het maar eraf gaat! en wat ook wel fijn is, het idee dat ik dit keer niet al mn haar verlies
ik doe nu combi stap 1/2/3/4, waar ik maar zin in heb, en dan icm Keto

Hoi, mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben ook weer begonnen vandaag. Het is weer nodig. Sinds januari continue te veel eten terwijl ik daarvoor jaren op gewicht ben gebleven. Enorm balen, maar het is niet anders. Ik wil graag slank de zomer in en ik wil niet steeds van alles moeten verbloemen. De eerste shake zit erin en ik wil 10 kg kwijt. Het moet echt op deze manier, aangezien ik met gewoon eten steeds de mist in ga en weer te veel eet en te veel koolhydraten. Koolhydraten zijn bij mij de echte dikmakers jammer genoeg. Ik ben blij dat het weer nog slecht is, want dan is het ergste weg voordat het mooie weer komt. Succes allemaal!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.