Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Nog gefeliciteerd! Wees nou niet te hard voor jezelf lieverd. Zijn gaf zelf aan dat ze dit wilde, dus logisch dat je daarin mee ging! Wees trots op haar en jullie dat ze nu wél haar verjaardag kon en wilde vieren. Dat het toch teveel bleek is heel erg jammer, maar het is toch maar mooi wel gevierd en jullie hebben het mooi afgesloten met dat vaartochtje. Zijn allebei mooie herinneringen!
Ik zou zelf stiekem blij zijn met de bijwerking van de medicatie, maar goed dat je naar dochter luistert en informeert naar alternatieven.
Ik wens je een hele fijne Moederdag. Als er iemand waardering verdient op deze dag zijn het moeders zoals jij

Nog gefeliciteerd en ik sluit me volledig aan bij wat hierboven is gezegd♥️

Jonagold schreef op 12-05-2024 . Als er iemand waardering verdient op deze dag zijn het moeders zoals jij


Inderdaad! ik denk dat het hele forum zich hierbij kan aansluiten

Ciska78

Ciska78

12-05-2024 om 10:24 Topicstarter

😊

Jonagold schreef op 12-05-2024 om 09:30:

Nog gefeliciteerd! Wees nou niet te hard voor jezelf lieverd. Zijn gaf zelf aan dat ze dit wilde, dus logisch dat je daarin mee ging! Wees trots op haar en jullie dat ze nu wél haar verjaardag kon en wilde vieren. 


Ik wens je een hele fijne Moederdag. Als er iemand waardering verdient op deze dag zijn het moeders zoals jij

Ja, helemaal mee eens!

🫂

Nog gefeliciteerd met je dochter en fijne moederdag.

gefeliciteerd met je dochter 
En je doet het goed 

gefeliciteerd en helemaal eens met hierboven! Dat is het lastige van stapjes maken, soms blijken ze toch net te groot te zijn. Maar het feit dat ze het zelf wilde en überhaupt haar verjaardag vieren is al zo’n stap vooruit! En ook hier leren jullie weer van, volgende keer de stap net iets kleiner. 
jullie doen het goed!!

Ciska78

Ciska78

12-05-2024 om 19:17 Topicstarter

het was een zwaar weekend verder, dochter liep er vandaag echt niet lekker bij. Kwam meerdere keren daarvoor sorry zeggen.
Ik heb meermaals benadrukt dat het niet uitmaakt voor ons hoe ze er bij loopt, maar dat we het gewoon fijn vinden dat ze thuis is.

Voor het weggaan wil ze altijd nog even op de weegschaal staan en helaas is ze aangekomen, dit komt grotendeels van de medicatie (olanzapine) en daar baalt ze ontzettend van. (Zacht uitgedrukt)
Iemand misschien tips voor een andere anti psychotica die aankomen niet als bijwerking heeft?
We hebben de psychiater en BC ook al gemaild zonet hierover.

Het koste dochter erg veel moeite om weg te gaan net.😢

 Ik denk dan aan  aripiprazol .

Roos55 schreef op 12-05-2024 om 19:33:

Ik denk dan aan aripiprazol .

Die heeft ook gewichtsverandering als mogelijke bijwerking helaas. Ik geef hier geen advies over, dat moet echt de arts doen. Wij kunnen en mogen daar echt geen advies over geven (en dan ben ik ggz-verpleegkundige). Ik hoop dat de arts snel mee kan denken Ciska. Sterkte♥️

Ik ben ook vpk en het is maar een tip .
Ik beslis niks dat doet haar arts .

Dochter hier ( anorexia verleden ) gebruikt quetiapine.  Geen idee of dat bij jullie  tot de mogelijkheden  behoort, dat moet een arts beoordelen

Lieve Ciska, je hebt geluisterd naar de wensen van je dochter, jullie zetten je onvermoeibaar in voor haar welzijn. Dat het dan een keer niet goed uitpakt, het zij zo.
Je bent de beste moeder die je dochter zich maar kan wensen. Wees lief en genadig voor jezelf. 

Ciska,   ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.