Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Wobbelkont schreef op 06-05-2024 om 08:03:

Vandaag wordt zo mooi ♥️

Geniet ervan! 

Malibu2 schreef op 06-05-2024 om 06:46:

Het enorm gelukzalige gevoel waarmee ik vanochtend wakker werd. Ondanks een vrij korte nacht weer helemaal opgeladen voor een nieuwe dag.

En toen bleek dit alleen nog maar een voorproefje te zijn. Wat een dag! 

Een deur werd wagenwijd geopend die voorheen gesloten was, een enorm mooie kans. 

Een slepende kwestie werd voor mijn neus uit het niets opgelost. 

Een belangrijk verzoek waarbij ik al tijden op antwoord wachtte (en waarvan ik wist dat de kans op een nee veel groter was dan een ja) werd toegekend met een voorstel voor nog gunstiger voorwaarden dan ik had gevraagd. 

En een financiële meevaller die heel goed uitkwam. 

Tot dusverre dus heel gezegende dag na alle weerstand die ik de laatste dagen had ervaren 

Dat klinkt goed Malibu. Heb je ook al een staatslot gekocht?  

Friezinnetje schreef op 06-05-2024 om 16:57:

Dat klinkt goed Malibu. Heb je ook al een staatslot gekocht?

Haha, nee. Het voelt vandaag wel alsof ik de Staatsloterij gewonnen heb, maar dit is beter en geeft op langere termijn ook meer voldoening 

(Wat het extra mooi maakt is dat de financiële meevaller een groot deel van de extra kosten dekt die samenhangen met de ineens geopende deur...)

Wobbelkont schreef op 06-05-2024 om 08:03:

Vandaag wordt zo mooi ♥️

Echt heel mooi weer vandaag wat ik grotendeels besteed heb in de tuin, wat zitten, wat tuinieren, wat schoonmaken.

Een middag op het terras doorgebracht met een lieve, leuke vriendin

Het gesuis in mijn oren is al de hele dag weg!

Gistermiddag nog liep ik helemaal te tollen omdat ik mijn evenwicht telkens kwijt was, en ineens is alles over.

Ik ga over een maandje weer (voor de 10e keer 😁) naar mijn favoriete Waddeneiland; net de boot + fiets geregeld en nu ben ik blij ivm de voorpret 

dat ik een goede dag had. En nog belangrijker, dat ik voor mezelf ben opgekomen. Ik leer het wel 

OperaQueen schreef op 06-05-2024 om 19:34:

Ik ga over een maandje weer (voor de 10e keer 😁) naar mijn favoriete Waddeneiland; net de boot + fiets geregeld en nu ben ik blij ivm de voorpret

En welke van de TVTAS ga je? 

rionyriony schreef op 03-05-2024 om 14:28:

Ik vond een piepjong geraniumplantje in de compostbak die zijn (bevroren) ouders had overleefd. Dus die heeft een mooie eigen pot gekregen.


Die heeft nu drie kleine blaadjes erbij gekregen. Zoiets maakt de dag iets vrolijker.
Het wordt een witte geranium zie ik aan de tint van zijn blad.

Friezinnetje schreef op 06-05-2024 om 20:27:

[..]

En welke van de TVTAS ga je?

En nu in het Fries, kan ik vast inkomen  

De V zoals iedere zomer de afgelopen tien jaar  (Mijn moeder gaat ieder jaar 2 weken en ik ga ook een paar dagen) Is onderhand mijn 2e thuis, even ontstressen 

Van mijn onwijs bloeiende en geurende blauwe regen.  Wat een bijen komen daar op af.

Dorestad schreef op 07-05-2024 om 19:42:

Van mijn onwijs bloeiende en geurende blauwe regen. Wat een bijen komen daar op af.

Jaaaa daar werd ik ook blij van, vandaag 

ToetieToover schreef op 07-05-2024 om 19:46:

[..]

Jaaaa daar werd ik ook blij van, vandaag

Prachtig hè! Wij hadden besloten om 1 van onze wat kleinere grasstukje,  een stuk van ongeveer 60 m2,  te ontdoen van graszoden en er allemaal biologische mengsels te zaaien. Dat komt nu mooi op.  Jaren geleden hadden we dat ook.  Een feest.  Voor de beestjes maar ook voor ons. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.