Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 19-05-2024 om 15:13:

Vanmorgen zoveel last van mijn darmen (divertikels) dat ik moest overgeven van de pijn. Bah.

Oh bah… Mijn vriend heeft dat ook. Heel naar. Zolang ie de movicolon (oid) goed gebruikt gaat het goed. 

Dolfje schreef op 19-05-2024 om 15:06:

Dat mensen zogenaamde grappige opmerkingen menen te moeten maken. Man en ik waren net lekker samen in het park aan het wandelen en pokemon aan het vangen en ondertussen lekker aan het kletsen, komen we bovenburen tegen " je kan ook gewoon met elkaar praten " zei ze.

Ik zei iets van " ja dat doen we heus wel " had eigenlijk moeten zeggen dat we elkaar niks meer te zeggen hebben of zo.

Persoonlijk vind ik dat mensen wat vaker hun mond mogen houden …😏 

Rogue schreef op 19-05-2024 om 15:41:

[..]

Persoonlijk vind ik dat mensen wat vaker hun mond mogen houden …😏

Ja hé 

Muggen ik ben vanmiddag lek geprikt. Heb altijd azaron bij me maar die was halverwege op. Nu heb ik last van jeukende benen.

SuzyQFive schreef op 19-05-2024 om 15:39:

[..]

Oh bah… Mijn vriend heeft dat ook. Heel naar. Zolang ie de movicolon (oid) goed gebruikt gaat het goed.

Ja dat helpt inderdaad. Ik probeer het zonder, door een vezelrijk dieet en veel drinken. Maar als het te gek wordt pak ik het ook.

Niks op tv vandaag. Zeker om te vieren dat het Pinksteren is! Not. Misdaad, thriller, komedie, oorlog, misdaad, actie.
Een kostuumdrama op de Engelse zender heel laat op de avond dus die zal ik maar opnemen.

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 18:17:

Niks op tv vandaag. Zeker om te vieren dat het Pinksteren is! Not. Misdaad, thriller, komedie, oorlog, misdaad, actie.
Een kostuumdrama op de Engelse zender heel laat op de avond dus die zal ik maar opnemen.

NPO 2, 20.15 uur.  Dwars door de lage landen. Leuk hoor!

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 18:17:

Niks op tv vandaag. Zeker om te vieren dat het Pinksteren is! Not. Misdaad, thriller, komedie, oorlog, misdaad, actie.
Een kostuumdrama op de Engelse zender heel laat op de avond dus die zal ik maar opnemen.

Oh, ik kijk lekker de laatste aflevering van “kopen zonder kijken”, en daarna Netflixen, heerlijk!
Tis alleen zo bloedheet in huis (en nog heter op het balkon, alle ramen ook op het zuiden, dus dicht 😝), dat is jammer! 

Dat ik weer last van zonneallergie heb 😡: zo heb ik het een paar jaar niet, en dan ineens weer wel.

Het gaat flink tekeer, wind en onweer niet normaal zo zwaar, om bang van te worden. Het regent en hagelt, het lijkt wel alsof ik in een aquarium zit. Mijn planten op het balkon liggen plat van door regen⛈️⛈️

Blijkbaar is er op verschillende plekken bliksem ingeslagen.

Aan mezelf. Waarom val ik op mannen met een rugzakje?

Twee enthousiaste tv-kijkers. Ik denk dat ik vanavond om negen uur al in bed lig.

SombraOnline schreef op 19-05-2024 om 19:14:

Aan mezelf. Waarom val ik op mannen met een rugzakje?

Omdat je ze wil helpen?

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 19:18:

[..]

Omdat je ze wil helpen?

Ik dacht het zelfde   

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 19:18:

[..]

Omdat je ze wil helpen?

Onder andere. Maar ook zodat ik m'n eigen problemen niet onder ogen hoef te zien. Gelukkig kan ik vrij snel terecht voor therapie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.