Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Picunia  ik denk dat we de hele 2 weken  nog wel zoet zijn...
Eer alles netjes afgeschilderd is, de vloer erin ligt en alle meubels weer op zijn plek staan en de kasten weer ingericht. Word al moe als ik er aan denk. Maar goed , het einde is in zicht. Eindelijk. 

Leuk vooruitzicht Lientje, die twee uitjes!

Alcedo schreef op 01-05-2024 om 19:28:

Leuk vooruitzicht Lientje, die twee uitjes!

En ook vooral lekker bijkletsen en lunchen enzo! Maak er gezellige dagen van. Die keuken loopt niet weg..

Ambra schreef op 01-05-2024 om 20:25:

[..]

En ook vooral lekker bijkletsen en lunchen enzo! Maak er gezellige dagen van. Die keuken loopt niet weg..

Gaat  zeker lukken!

lientje69 schreef op 01-05-2024 om 20:28:

[..]

Gaat zeker lukken!

👍️

Gisteravond nog het paard gelongeerd, voor  mijn doen  nog laat naar bed gegaan. Hele rare dromen gehad en vanmorgen  erg vroeg wakker.  Gek genoeg  wel redelijk  uitgerust.  Vandaag  erop uit met een vriendin  naar de Keukenhof.  Denk voor de tweede keer in mijn leven, en dat voor iemand die ooit bloembollenteelt gestudeerd heeft. . Het weer zit in elk geval mee, al ben ik bang dat het voor mij misschien  al net wat té warm wordt.  Ik heb wel besloten  met de trein te gaan, hier op het forum gelezen dat het daar verkeerstechnisch best een chaos is met lange files. Geen zin in, dat kost teveel  energie die ik liever daar wil besteden.

Leuk, Lientje. Komt vast goed.

Hier druk met de voorbereiding van de vakantie. Alles is gewassen en wat meegaat is ingepakt, de rest is opgeborgen. De motor staat vastgebonden op de aanhanger. Nog even het beddengoed aan boord en we zijn good-to-go. Zoon belde dat hij een baan heeft gevonden (na drie maanden in de bijstand) en ook nog een baan waar hij graag wil werken. Dus we gaan met een goed gevoel op vakantie. Bovendien komen beide zoons misschien wel een weekje op onze laatste plek. Lijkt me heel leuk.

Wat onwijs fijn voor zoon Picunia! En een hele fijnd vakantie  gewenst.  En goede reis uiteraard.

Keukenhof was wel erg veel prikkels  voor mijn NAH hoofd... 
Ik denk dat er vandaag  wel 30000 bezoekers  waren. Als het nog niet meer was.  Je kon over de hoofden  lopen. Was wel mooi. Nu dus mega overprikkeld  en hoofdpijn, vanavond  breng ik op de bank door.

lientje69 schreef op 02-05-2024 om 18:53:

Keukenhof was wel erg veel prikkels voor mijn NAH hoofd...
Ik denk dat er vandaag wel 30000 bezoekers waren. Als het nog niet meer was. Je kon over de hoofden lopen. Was wel mooi. Nu dus mega overprikkeld en hoofdpijn, vanavond breng ik op de bank door.

Jeetje, ik weet niet hoe groot de Keukenhof is, maar zo zie je toch geen een bloem meer? Niet leuk, zo druk.

Wat fijn voor je zoon Picunia!

Ik ben vandaag redelijk productief geweest, maar ik heb nog veel te doen en te weinig rust in mijn hoofd. 
Morgenochtend met een vriendin afgesproken. Dat is fijn, leuk en gezellig maar neemt ook weer tijd in beslag en is intensief. Jammer dat het altijd zo dubbel is. 

Onze reis komt ook hard dichterbij. Ik ben vanmiddag maar eens begonnen met het zoeken naar dingen die ik graag wil zien. 

Ambra schreef op 02-05-2024 om 19:04:

[..]

Jeetje, ik weet niet hoe groot de Keukenhof is, maar zo zie je toch geen een bloem meer? Niet leuk, zo druk.

Ik was laatst bij iemand die er ook was geweest. Zij bevestigde ook dat het er altijd erg druk is. Zelf ben ik er nog nooit geweest en staat nog steeds op mijn lijstje maar als ik het zo hoor van meerdere mensen twijfel ik wel.

Ambra schreef op 02-05-2024 om 19:04:

[..]

Jeetje, ik weet niet hoe groot de Keukenhof is, maar zo zie je toch geen een bloem meer? Niet leuk, zo druk.

Iets van zo'n 3 km Ambra. Dus heb gelukkig  wel veel mooie bloemen  gezien hoor. Maar wel behoorlijk  hoofdpijn  nu dus.

Broodjebrie schreef op 02-05-2024 om 19:27:

[..]

Ik was laatst bij iemand die er ook was geweest. Zij bevestigde ook dat het er altijd erg druk is. Zelf ben ik er nog nooit geweest en staat nog steeds op mijn lijstje maar als ik het zo hoor van meerdere mensen twijfel ik wel.

Je kon echt bijna over de hoofden lopen . Ik heb dus vooral de paadjes opgezocht  die wat minder druk leken. Maar evengoed stond je regelmatig  vast.

Hoofdpijn  nu gelukkig  grotendeels weg. Dochter  weggebracht  naar werk in Den Helder  en daarna  plantjes voor de bloembakken  gehaald. Die waren we er nog aan het inzetten  en toen begon het te stortregenen. Ik hoef ze dus geen water te geven. Zit nu wat nattig aan de koffie. Zo weer verder aan de keuken, dochter nog ophalen en vanmiddag  behangen denk ik. We beginnen  eindelijk  het eind in zicht te krijgen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.